Gå til innhold

Vil du ha Rune Øygard som statsminister for Arbeiderpartiet etter 2013?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Hahaha!! Jeg dævver!! Snakk om å ha liten selvinnsikt a!! :P

 

Nei, pokker heller. Ikke f%#n at han kommer til å bli statsminister, da er det noe så utrolig galt med dette landet. MEN nå tviler jeg på at dette blir et tema uansett, mannen kommer jo til å bli fengslet og stemplet som en ekkel gammel gris av en pedofil. Han kommer ALDRI til å vinne tilliten til det norske folk! (må vi håpe og tro da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Har du en link til påstanden din?

 

Eller er du den samme som stadig spammer forumet med mer eller mindre selvkomponerte utsagn og påstander om Øygard, Vågå og Arbeiderpartiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han passer fint inn sammen med de andre raringene vi har som styrer landet vårt, han. Ingenting overrasker meg innen politikken. At mannen gjør meg både kvalm og sint er en annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en link til påstanden din?

 

Eller er du den samme som stadig spammer forumet med mer eller mindre selvkomponerte utsagn og påstander om Øygard, Vågå og Arbeiderpartiet?

 

Ser du konspirasjoner ved hØylys dag eller? Den eneste som spammer jo deg. Nok av artikler om at Øygard mener at jo straks han er frikjent så er han tilbake på jobb som politiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en link til påstanden din?

 

Eller er du den samme som stadig spammer forumet med mer eller mindre selvkomponerte utsagn og påstander om Øygard, Vågå og Arbeiderpartiet?

 

Ser du konspirasjoner ved hØylys dag eller? Den eneste som spammer jo deg. Nok av artikler om at Øygard mener at jo straks han er frikjent så er han tilbake på jobb som politiker.

 

Tror seriØst han er en kandidat for ungdomspartiet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Har du en link til påstanden din?

 

Eller er du den samme som stadig spammer forumet med mer eller mindre selvkomponerte utsagn og påstander om Øygard, Vågå og Arbeiderpartiet?

 

Ser du konspirasjoner ved hØylys dag eller? Den eneste som spammer jo deg. Nok av artikler om at Øygard mener at jo straks han er frikjent så er han tilbake på jobb som politiker.

 

"På jobb som politiker" er jo noe helt annet enn å tro at han kan bli statsminister, eller hva?

 

Om det er så mange artikler, kan du sikkert vise en link også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Selfølgelig stemmer jeg på han.

Han kommer til å ta å få en ende på mørkeredselen i dette landet.

Ved å la alle mørkrede småjenter komme på overnatting mulig hn må få seg en større seng.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune Øygard sier nå visstnok at han vil satse på en karriere i rikspolitikken hvis han blir frikjent.

 

Den mannen har ingenting i politikken å gjØre! Det er fascinerende at han faktisk ikke enda har skjØnt det..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...