Gå til innhold

Hva slags leie ligger babyen deres i...


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

Er du første eller annengangs-fødende? Og hvor langt er du på vei? Her ligger babyen i seteleie, og jeg er 33 uker på vei. Håper han snur seg snart!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 2. gangs og i uke 33. Babyen min har som regel ligget i seteleie nesten hver kontroll, men nå sist lå h*n med hodet ned... Jeg tror likevel at h*n fortsatt snur seg frem og tilbake fordi jeg ofte kjenner "seteleie" spark... Håper også at den bestemmer seg for å bli i hodeleie snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33 ( termin 17. Des)

 

Var på ul idag, lå med hodet ned, men synes han snur seg hele tiden

 

 

Er 2. Gangs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 2. gangs.

 

Har ei jente med hode godt nede i bekkenet på høyre side og ei som ligger i en blanding av sete- og tverrleie oppe til venstre. 32+5 i dag.

 

Skal ta keisersnitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har nok mini lagt seg godt ned med hodet. Sist var jeg på UL i uke 37, fordi JM var i tvil om leie, men han lå godt ned i bekkenet da og. Nå kjennes det helt likt ut, så tror mini ligger i samme leie. Uke 35 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 gangs og sist jeg var på ul for 3 uker siden, går til ul hver mnd pga stoffskiftet mitt, da lå han i tverrleie......jeg er 31 uker på lørdag og skal på ny ul den 30 okt. så får vi se:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 33 ( termin 17. Des)

 

Var på ul idag, lå med hodet ned, men synes han snur seg hele tiden

 

Hadde han festet seg og?

2.gangs jeg, men ser vi har termin samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er førstegangs, uke 33+2, og min lille bolle ligger i hodeleie. Fant ut av det på UL i uke 30 og jordmor kjente det samme forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33+1 og førstegangs.

 

I uke 28 lå min baby med hode ned ifølge jordmor. Da jeg var hos legen i uke 31 visste han ikke, da han ikke klarte å kjenne det.

 

Tror uansett baby har lagt seg godt til rette med hodet ned, da jeg får mye sparking oppi ribbeina på høyre side. Samtidig kjenner jeg også bevegelser langt nede i magen, men det må være armene da det er svakere.

 

Skal til jordmor igjen i uke 36, så da får vi se :)

 

Ser at en del har hatt UL, er det vanlig rundt uke 30? Vi har ikke hatt det siden uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han ligger med hode ned og har gjort det veldig lenge. på kontroll i uke 32 fant jordmor hodet hans med engang. men tror ikke det har festet seg enda. han bruker blæren min til pute tror jeg for jeg kjenner masse stikk og et par slag i ny og ne.. tisser så mye oftere nå også.

når han sparker meg i ribbebena så stanger han hode mot blæren. huff.. begynner å få liten plass. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31+4 med nr.3 og hun bytter på hodeleie, seteleie og tverleie hele tiden, kjempebehagelig :P Håper hun tar til fornuft snart og legger seg med hodet ned, i nødsfall rompa ned. Bare hun ikke tror at hun da skal få slippe billig unna fødselen, for seteleie er ikke en grunn for keisersnitt her i huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33+1 og førstegangs.

 

I uke 28 lå min baby med hode ned ifølge jordmor. Da jeg var hos legen i uke 31 visste han ikke, da han ikke klarte å kjenne det.

 

Tror uansett baby har lagt seg godt til rette med hodet ned, da jeg får mye sparking oppi ribbeina på høyre side. Samtidig kjenner jeg også bevegelser langt nede i magen, men det må være armene da det er svakere.

 

Skal til jordmor igjen i uke 36, så da får vi se :)

 

Ser at en del har hatt UL, er det vanlig rundt uke 30? Vi har ikke hatt det siden uke 18.

 

Jeg har lavtliggende morkake, så den må ha litt oppfølging:)

Derfor UL i uke 30, så en neste uke (34). Så nei, det er nok ikke standard prosedyre, men trenger man, så trenger man:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34+4 og tverrleie.

 

Har ligget på tvers og i sete hele tiden. Ny ul om 13 dager for å se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:):)

 

var på ul i dag (pga oppfølging av lavtstoffskifte) og her ligger han med hodet ned og beina opp til høyre, men det ante meg siden det titt og ofte glir en "kul" over der:):) hi hi

 

jeg er 32+3 og hun målte han til å veie ca 1830 gr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 32 og annengangs

 

Seteleie. Om han ikke snur seg innen uke 37 får jeg oppfølging.

Det var visst bare ca 3 % som ikke snudde seg med hodet ned innen fødsel. Så vi får leve i håpet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35 og førstegangs. Han har lagt i seteleie siden uke 18 ca. Men på vei til kontroll sist uke så snudde han seg (herregud så ubehagelig når det er trangt inni der og en sitter i bil uten mulighet til å stoppe!), og på UL en time etterpå lå han med hodet ned. På vei hjem derimot, så la han seg på tvers, og senere på kvelden med beina godt ned i blæra mi igjen :P Har visst en veldig aktiv krabat i magen her!

Kjente han prøvde seg på tverrleie igjen i natt, men det gikk visst ikke siden jeg la meg godt over på siden. Så nå ligger han med fotene ned igjen. Men leie spiller mindre rolle egentlig siden han vil komme med KS uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førstegangs, uke 36, og her ligger hodet godt ned og er nesten festet. Jordmor sa i går at det kunne bli festet når som helst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...