Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 3.juli og er 3+6 i dag som stemmer godt med CB ukeindikator som viste 1-2 uker (3-4 uker på vei) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på om jeg tør melde meg inn her enda, etter to tidlige sa, men titter forsiktig inn iallefall. Har hatt sykluser på 26 dager i det siste, men regner 28 dager nå siden det stemte best med befruktningsdato. Termin blir jo korrigert på ul likevel. Så da er vi likt, med foreløpig termin 3.juli. Håper det blir noe av dette denne gangen *skremt og håpefull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt siden jeg har samme erfaring som deg.. Men jeg prøver å heller være positiv denne gangen og prøve å slappe av denne gangen.. :)

Siden denne graviditeten i utgangspunktet er et mirakel så håper jeg at det er gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Gratulerer til alle julimagene:)

 

Jeg har termin 2.juli i følge menstermin. Hvis dette går bra så blir jeg firebarnsmor neste år, det er ganske sprøtt føler jeg:).

Gleder meg veldig da, men må si jeg gruer meg til å fortelle familien min det, de kommer nok til å uffe seg noe voldsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

 

Lister meg forsiktig inn jeg også, i frykt for at det fortsatt kan gå galt (som det har gjort før)

Samme termin her, 3. Juli :)

Tok test igår som viste gravid 1-2. Venter spent på å kunne ta neste som viser 2-3 ;) Trenger å se stigning her kjenner jeg :)

Men må vel vente en uke :)

 

Håper dette går veien for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Hopper overraskende inn her med termin 8. juli 2012. Testet positivt 3+1 i går og dobbelt sjekket i dag 3+2 med billig strimmel.... fasinerende at vi kan få svar så tidlig... tok en test fordi jeg fikk sånne bekken ubehag i helgen, og de minnet meg om de foregående svangeskaps plager.....

 

Gratulerer jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp.

 

Lister meg forsiktig inn jeg også, i frykt for at det fortsatt kan gå galt (som det har gjort før)

Samme termin her, 3. Juli :)

Tok test igår som viste gravid 1-2. Venter spent på å kunne ta neste som viser 2-3 ;) Trenger å se stigning her kjenner jeg :)

Men må vel vente en uke :)

 

Håper dette går veien for oss alle.

 

Tenker det samme som deg jeg!

Kommer til å svi av en ny CB ukesindikator i morgen tidlig... siden i følge BIM så er jeg passert 4 uker.. da bøør det jo komme opp 2-3 *håpe håpe* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at vi er allerede blitt så mange!! :D Gratulerer jenter! :D

 

Skal i morgen til min nye fastlege og ta blodprøver. Siden jeg er så engstelig så håper jeg få ta HCG prøve i neste uke også, så jeg kan få se stigning..

Føler det er mer sikkert enn CB :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrekkblandet fryd melder jeg meg her... Hadde aldri trodd at jeg skulle teste positivt så tidlig, men en strek er vel en strek, eller??

 

Foreløpig termin blir 8 juli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos min nye fastlege. Hun var kjempe grei! Og tok meg iallefall på alvor siden jeg har hatt to SA før i år :)

 

Hun oppjusterte meg til 4+3 og gav klar beskjed om ikke løfte noe tungt, ikke trene hardere enn til jeg ble litt svett frem til uke 13. og at jeg måtte bare sove mest mulig så lenge jeg følte meg trøtt.. "Babyen sier klart ifra allerede så da er det bare å venne deg til å lytte til den nå!" sa hun :D

 

Meeen synes det var lenge å vente en uke for å vite hvordan det ligger ann med HCG stigingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrekkblandet fryd melder jeg meg her... Hadde aldri trodd at jeg skulle teste positivt så tidlig, men en strek er vel en strek, eller??

 

Foreløpig termin blir 8 juli :-)

 

en strek er en stek! ;)

Har du prøvd CB ukesindikator? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrekkblandet fryd melder jeg meg her... Hadde aldri trodd at jeg skulle teste positivt så tidlig, men en strek er vel en strek, eller??

 

Foreløpig termin blir 8 juli :-)

 

en strek er en stek! ;)

Har du prøvd CB ukesindikator? :)

 

Nei, tenkte først å prøve en strimmel til i morgen også, hvis den også er positiv blir det en CB med uke på torsdag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper ut i det litt forsiktig jeg også:) har 6 graviditeter bak meg, men bare 2 barn, så føler meg ikke på noen måte sikker. Men testen fikk to rosa streker så da krysser vi fingrene :)

Så foreløpig termin er 5.juli!

Kjekt å se det allerede er flere juli gull på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nåharjeglystpåno3

Julimage på meg også:)

 

Men jeg vet ikke helt når termin blir. Selv tenker jeg 9, men disse kalkulatorene sier alt mellom 2-6. Min syklus er lang med lang lutealfase. Så jeg regner utrfra da jeg tror el og befruktning var...

 

Deilig å kjenne gravidmurring igjen. Noen som vet om man kjenner mer eller mindre med nummer to vanligvis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn her jeg også! Har ei jente som ble 2 år i dag, og har prøvd på nr 2 i ett par måneder.

 

Forventet mens i dag, men den hadde ikke kommet enda. Så da tok jeg en test for en time siden, og den var positiv!

 

Så har termin 4. juli ser det ut som, vi er utrolig spente. Men gleder meg ikke til å fortelle det til familie, for de hinter stadig vekk om at de håper vi venter noen år til med å få nr 2:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ca 4. juli her også! :)

Jeg er nervøs enda, pga tidligere komplikasjoner, så det blir nok blodprøver og måling av hcg-nivå her også. Grugleder meg voldsomt til tidlig ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk klar beskjed fra min CB digital med uker, at jeg var Pregnant 1-2.

 

Hurra!! Også så gøy med mange julimager!

Foreløpig termin er regnet til 8 juli. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Med meg går det bra, straks fem uker nå. Tida går ekstremt sakte når man finner det ut så raskt og jeg ikke kan fortelle det til noen. Gleder meg enormt til 12 uker er gått og hele verden kan få vite det :)

Gleder meg også til å kunne fortelle det til de tre barna våre, tror de kommer til å bli kjempeglad. Hun som er størst elsker babyer, så tror dette blir helt topp :)

Gruer meg veldig til å fortelle familien min det, særlig mora mi, hun er snill som bare det, men bare ekstremt uffete, hun kommer til å frike ut og bekymre seg noe voldsomt, orker liksom ikke det, har bare lyst til at hun skal være glad på mine vegne....

Men har tenkt til å vente lengst mulig med å fortelle familien det da. Til nå er det bare bestevenninna mi og min kjære søster som vet, de forteller jeg alt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6 juli :) har en gutt og en jente fra før av, så det blir spennende å se om det blir gutt eller jente denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, jenter? :)

 

Går bra her, føler meg helt ærlig ikke særlig gravid...

Må nok svi av en CB ukeindikator i dag eller imorgen bare for å sjekke om det fortsatt er noe der, og gjerne at hcg har steget. Blir jo helt tullerusk av dette... Venter liksom på alle symptomer jeg da... Luksusproblem ;) Bare redd lille knøttet ikke er der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...