Gå til innhold

BIM get together for 30+ in Stavanger


amvh

Anbefalte innlegg

Expecting my first born in December and would like to meet other mums to be who have passed there 20ties and are expecting around the same months. English or Norwegian speaking.

I'm 36, Norwegian but with a Canadian husband, and work within oil and gas in Stavanger.

Hope to hear from you.

Endret av amvh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg synes dette høres veldig koselig ut. Selv har jeg passert både 20- og 30-tallet og blitt 42 år og venter mitt barn nr. 4 i rekken :) Babyen er ventet i november.

 

Siden jeg er norsk så skriver jeg på norsk, men snakker gjerne engelsk hvis det blir med noen som ikke kan norsk her. Jeg jobber også innenfor olje- og gass virksomheten og snakker mye engelsk i jobben for der jobber vi i internasjonale team.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig med en liten gruppe for oss litt på vei opp i åra ;))

Jeg er 36, fra Sandnes og har termin første uke i april. Min samboer fødte vårt første barn, ei nydelig jente, nå på lørdag! En sterk opplevelse å være med på. Hun er 38. Tenker vi begge egentlig er i interessert i å treffe andre 30+ i området :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så hyggelig med en liten gruppe for oss litt på vei opp i åra ;))

Jeg er 36, fra Sandnes og har termin første uke i april. Min samboer fødte vårt første barn, ei nydelig jente, nå på lørdag! En sterk opplevelse å være med på. Hun er 38. Tenker vi begge egentlig er i interessert i å treffe andre 30+ i området :))

 

Gratulerer så mye med jenta! :)

 

Jeg synes det hadde vært kjekt med et treff!

 

Som nevnt så vidt ovenfor så venter jeg nr. 4 og det blir med keisersnitt den 12. november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så utrolig hyggelig at det var andre litt modne mammaer her inne :) Engelsk eller norsk går helt fint, la annnsen ut for å kunne lokke med oss noen ikke norsk språklige der ute også..

 

Veldig kjekt at dere vil bli med på et treff. Regner med at Stavanger eller Sandnes passer for oss alle da? Dere må veldig gjerne komme med forslag på sted og tid. Selv jobber jeg 100% fortsatt så passer best på ettermiddag/kveldstid for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

 

Jeg er nylig blitt mamma for første gang, er 38 år og er samboer til chakk! Supert med en gruppe for mødre i sin aller beste alder ;-)

Gleder meg veldig til å treffe dere alle sammen, enten det blir i Stavanger eller sandnes.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:-)

 

Jeg er nylig blitt mamma for første gang, er 38 år og er samboer til chakk! Supert med en gruppe for mødre i sin aller beste alder ;-)

Gleder meg veldig til å treffe dere alle sammen, enten det blir i Stavanger eller sandnes.

 

Så hyggelig :) Og gratulerer med lille jenta til deg også :)

 

Tror nesten du og 4Smil bør komme med ønsker om hvor og når for treffet? Siden dere nok er de minst mobile av oss for tiden, med en liten og 12 dager til fjerdemann/jente kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fyker jammen dagene av gårde, beklager sein tilbakemelding!

 

Nå begynner det jo å nærme den store dagen for 4Smil så vi kan vel treffes når hun er klar igjen:-) ikke like lett å komme seg ut på cafe en kveldsstund med en liten nyfødt, så jeg tenker det hadde vært hyggelig om dere ville komme hjem til meg en kveld?

 

Hører fra dere igjen ved anledning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg tenkte bare jeg ville si at prinsen kom den 8. november og det går ganske så fint her hjemme. Det ble keisersnitt og jeg har blitt betydelig bedre allerede. Litt kluss med amming, men det bedres også stadig. Jeg tenker jeg trenger en ukes tid til før jeg er helt klar for å gå ut på besøk, men synes det hadde vært kjempehyggelig å treffe dere hjemme hos Smila :) Flott av deg å invitere oss hjem, Smila :) Mye bedre å være hjemme hos noen fremfor kafe nå i begynnelsen.

 

Siste halvdel av neste uke hadde vært veldig fint med et treff for min del, tror jeg. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg tenkte bare jeg ville si at prinsen kom den 8. november og det går ganske så fint her hjemme. Det ble keisersnitt og jeg har blitt betydelig bedre allerede. Litt kluss med amming, men det bedres også stadig. Jeg tenker jeg trenger en ukes tid til før jeg er helt klar for å gå ut på besøk, men synes det hadde vært kjempehyggelig å treffe dere hjemme hos Smila :) Flott av deg å invitere oss hjem, Smila :) Mye bedre å være hjemme hos noen fremfor kafe nå i begynnelsen.

 

Siste halvdel av neste uke hadde vært veldig fint med et treff for min del, tror jeg. Hva mener dere?

 

 

 

Gratulerer så mye med prinsen! Godt å høre at du er på bedringens vei:-) amming er ikke alltid en dans på roser... Jeg sliter også med det om dagen! Skikkelig mye styr:-(

Gleder meg til å treffe dere begge, kjekt dere synes det var greit å treffes hjemme! Passer det onsdag eller torsdag neste uke? Evt fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg tenkte bare jeg ville si at prinsen kom den 8. november og det går ganske så fint her hjemme. Det ble keisersnitt og jeg har blitt betydelig bedre allerede. Litt kluss med amming, men det bedres også stadig. Jeg tenker jeg trenger en ukes tid til før jeg er helt klar for å gå ut på besøk, men synes det hadde vært kjempehyggelig å treffe dere hjemme hos Smila :) Flott av deg å invitere oss hjem, Smila :) Mye bedre å være hjemme hos noen fremfor kafe nå i begynnelsen.

 

Siste halvdel av neste uke hadde vært veldig fint med et treff for min del, tror jeg. Hva mener dere?

 

 

 

Gratulerer så mye med prinsen! Godt å høre at du er på bedringens vei:-) amming er ikke alltid en dans på roser... Jeg sliter også med det om dagen! Skikkelig mye styr:-(

Gleder meg til å treffe dere begge, kjekt dere synes det var greit å treffes hjemme! Passer det onsdag eller torsdag neste uke? Evt fredag?

 

Det passer greit begge dager for meg - skal vi si torsdag? Det blir kjempekoselig å treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da sier vi torsdag kl 19? håper det passer for amvh også? Sender dere melding i innboksen med adresse og telefon nummer.

 

Hilsen Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere. Jeg er 33 og bor i Stavanger. Vi venter tvillinger i mars, og har to jenter fra før. Det hadde vært hyggelig å bli kjent med flere 30+småbarnsmødre i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er mamma til ei jente på 5 år, venter ei jente til rett rundt hjørnet, termin 30 november! :) jeg er 39 år, vært kjekt blitt kjent med flere 30+. Har dere lagt ei gruppe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med litt flere i gruppa. Vi skal ha første treff i kveld kl 19 hjemme hos meg og Ann Kristin kl 19. Kjekt om dere har mulighet å komme? Sender dere adr. i innboksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...