Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

05.OKT på morran.

 

Etter all sannsynlighet venter du en gutt :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter ultralyd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg da! 1 dag i sidste mens 11august tror jeg:)

 

Det er vanskelig å avgjøre når jeg ikke har eksakt tidspunkt for menstrusjon :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Hadde vært gøy om du kunne sett på meg også. Siste mens 11.aug, tror den begynte på morgenen. Mitt 3.barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Hadde vært gøy om du kunne sett på meg også. Siste mens 11.aug, tror den begynte på morgenen. Mitt 3.barn.

 

Hei. Jeg er ganske sikker på at du får en liten gutt. :) Hyggelig om du gir meg beskjed når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Hadde vært morsomt om du kunne se noe hos meg også, og ev. om det er flere inni her.

Siste mens den 5. august, tror det var tidlig om morgenen. :)

Mitt 2. svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde vært morsomt om du kunne se noe hos meg også, og ev. om det er flere inni her.

Siste mens den 5. august, tror det var tidlig om morgenen. :)

Mitt 2. svangerskap.

 

Jeg tror bestemt du får en gutt. Jeg skal ikke uttale meg skråsikkert, men jeg tror ikke du har mer enn ett barn i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde vært morsomt om du kunne se noe hos meg også, og ev. om det er flere inni her.

Siste mens den 5. august, tror det var tidlig om morgenen. :)

Mitt 2. svangerskap.

 

Jeg tror bestemt du får en gutt. Jeg skal ikke uttale meg skråsikkert, men jeg tror ikke du har mer enn ett barn i magen :)

 

Tusen takk. blir spennende å se om litt over en uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil vite kjønn. Siste mens 2. Juli. Begynte smått kveld/ natt til 3. Juli. Men har ganske mange dager mellom mens og el. Vet ikke om d har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil vite kjønn. Siste mens 2. Juli. Begynte smått kveld/ natt til 3. Juli. Men har ganske mange dager mellom mens og el. Vet ikke om d har noe å si.

 

Jeg tror du venter en gutt. Jeg blir glad hvis du sier fra når du har vært på ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper i 3 til 4 tiden,bruker å komme rundt da

 

Tror det blir en jente :) Hva tror du og legen din?

Var på UL i dag,og der så de ei søt lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ser du hva jeg venter? Jeg hadde ikke mens, men en sa som startet på tidlig ettermiddag den 15 juli. Ble befruktet 2-3 uker senere, og er i dag 15 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du hva jeg venter? Jeg hadde ikke mens, men en sa som startet på tidlig ettermiddag den 15 juli. Ble befruktet 2-3 uker senere, og er i dag 15 uker på vei.

 

Tror det blir en jente :) Fint hvis du gir meg en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du hva jeg venter? Jeg hadde ikke mens, men en sa som startet på tidlig ettermiddag den 15 juli. Ble befruktet 2-3 uker senere, og er i dag 15 uker på vei.

 

Tror det blir en jente :) Fint hvis du gir meg en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

 

Det skal jeg gjøre:) Har UL den 20 november. Takk for at du så på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Skal på ul den 12 nov og er kjempespendt på hvilket kjønn vi får denne gangen da vi har 2 gutter :)

 

Siste mens var 06/07-12, mensen startet ca kl 12 på formiddagen.

 

Jeg er født 290981

mannen min er født 100581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du titte på meg? :)

 

siste mens 28 august, formiddag tror jeg.

 

Jeg tror du venter en liten jente. :) Fint hvis du gir meg tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Jeg hadde siste mens 25. september, ca 10.00.

Hvordan fungerer metoden din? :)

 

Jeg har enda ikke offentliggjort metoden :) Du venter nok en gutt. Hyggelig hvis du gir meg en tilbakemelding etter at du har vært på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Skal på ul den 12 nov og er kjempespendt på hvilket kjønn vi får denne gangen da vi har 2 gutter :)

 

Siste mens var 06/07-12, mensen startet ca kl 12 på formiddagen.

 

Jeg er født 290981

mannen min er født 100581

 

Etter det jeg kan se, får dere en gutt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil du se på meg? Jeg har vært på UL, men er spent på om jordmor tok riktig... Så nå er jeg spent på om du er enig ;) (skal på ny UL 15. nov, kan gi tilbakemelding da). Siste mens 20. mai, vet ikke klokkeslettet, sikkert på morningen. (termin 4. mars, har litt lang syklus, om dette skulle påvirke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vil du teste meg?

Siste mens 1/7. Husker ikke helt når jeg fikk den, men tror det var på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...