Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Kan du se hva jeg får?:)

Sluttet på pille 8 sept, fikk pillemens 13-16 sept, men har siden da ikke sett den.. fikk eggløsning den 7 nov, og gyn har regnet ut at jeg vil ha termin 3 august, og at jeg egentlig skulle hadd mens 23 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om du kan se hva jeg venter? siste mens 9.November(ettermiddag/kveld) og fødselsdato 170786. Kan du også se om svangerskapet mitt vil gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kan du prøve på meg og? Siste mens 22 august. Trer mens kom etter kl 12 på formiddagen. Er selv født 190380

 

 

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Jeg setter pris på en tilbakemelding.

Var på ultralyd i dag. Jordmor var ikke hundre prosent sikker, men etter hva hun så antar hun at det er en liten gutt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Hei Lonie! :-) finner ikke igjen det opprinnelige innlegget mitt, men du spådde gutt på meg. Hadde oul 30/12 og der fant de ingenting som tydet på gutt, men de fant tydelige kjennetegn på jente. Hundre prosent sikker kan vi jo ikke være før babyen kommer, men foreløpig ser det altså ut som at du tok feil på meg... tusen takk allikevel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er født 13.02.88 og tror jeg hadde siste mens 12 desember på morgningen/formiddagen. :)

 

Har en liten gutt på 5 mnd allerede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Jeg og! Første dag i siste mens 3. september, rundt kl 7. (Spotting fra ettermiddagen 2. september)

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

 

It´s a boy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg vil gjerne vite kjønn...
Jeg er født 041082, og siste mens kom gradvis 11 oktober, og satte i gang for fullt på morgenen 12. oktober.

Spent :)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er gravid og veldig nysgjerrig på kjønn.

Hadde vært morro om du kunne se noe :)

 

Siste mens 07 september, kom litt etter litt utover kvelden :)

 

F.d: 07.03.82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

hadde vært morro om du ville sett litt på meg.

jeg er gravid med nr to, og er nyskjerrig på kjønn:)

Første dag i siste mens den 18 november 2013, på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, kunne du sett på meg også (har også sendt deg ei melding) men la ikke med så mye informasjon. Jeg hadde siste menstrusjon 4.desember.2013 og brukte alltid å få mensen på kvelden/natten. Jeg er nå 15 uker og 4 dager. Skal på ul om 4 uker. Hadde vært arti om du hadde hatt tid å se på meg også :) Du har jo så mye rett, lest i gjennom innleggene :) På forhånd takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

Jeg er født 21.02.1977 og har pr nå termin 31. oktober 2014.

Har en sønn fra før, som er født 03.03.2012.

 

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

 

 

 

 

Hadde vært gøy å høre hva du mener om hva jeg får også :) Siste mens startet som en spotting på kvelden 13/8, og så kom den for fullt ca kl 09-10 den 14/8 (blødning etter uttak av spiral). positiv eggløsningstest den 27/8, dvs at eggløsning var på ett eller annet sted mellom kvelden 27/8 og kvelden 28/8. Foreløpig termin, beregnet etter mens er 21/5- 2014. På forhånd takk for hjelpen=)

Hei :) Ganske sikker på at du venter en gutt til. Hyggelig om du gir meg beskjed etter UL.

Det skal jeg gjøre, er bare i underkant av 7 uker på vei, så det blir nok i desember, ca midten av mnden :) Tusen takk skal du ha:)

hei igjen! :-) da har vi harr ultralyd nummer to der man tydelig kunne se at babyen vår definitivt er ei jente :-) takk likevel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Spennede side =) Kan du se på meg og? siste mens 27. 01. ca kl 07.00 =) på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er født 100479 og venter mitt tredje barn. Kan du se hvilket kjønn det blir? :-)

 Jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er født 13.02.88 og tror jeg hadde siste mens 12 desember på morgningen/formiddagen. :)

 

Har en liten gutt på 5 mnd allerede..

Jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...