Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

 

 

oi, så morsom tråd. Kan du se hva jeg venter, Lonie? :)

siste mens 4 september, sent på kvelden. den var svak et par dager før den kom for fult.

Menstermin er ca 14 juni. :) vi har bare jenter i familien, så er spent! (vi er 4 søstre, og to av søstrene mine har ei datter hver!)

Ganske sikker på at det er en jente du også venter :) Hyggelig om du gir meg en oppdatering etter UL.

Det skal jeg gjøre! Jeg som var sååå sikker på at det er en gutt!!!;) skjønt er det uansett:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

 

 

Det kan hende det er to, i så fall er det to gutter etter det jeg kan se :) Hyggelig om du oppdaterer etter UL.

Hei igjen :)

Det er nok en gutt, det var to også, men bare en igjen. Nå er det to ul som sier gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

 

Det kan hende det er to, i så fall er det to gutter etter det jeg kan se :) Hyggelig om du oppdaterer etter UL.

Hei igjen :)

Det er nok en gutt, det var to også, men bare en igjen. Nå er det to ul som sier gutt.

 

 

Hei :) Håper alt går bra videre da. Lykke til med resten av graviditeten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg og prøve meg :)

Første dag i siste mens seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august

 

Jeg trenger mer spesifikasjon :)   Mener du 24. eller 25.august?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Første dag i siste mens 3. september, rundt kl 7. (Spotting fra ettermiddagen 2. september)

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg og! Første dag i siste mens 3. september, rundt kl 7. (Spotting fra ettermiddagen 2. september)

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

 

Ooh, det sier samboern også!  :D Jeg klarer ikke å tro at det blir noe annet enn gutt, så mange gutter han har i slekta si. Haha. Men takk! Skal gi en update etter OUL (etter jul engang. Leeenge til..).  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Eg og prøve meg :)

Første dag i siste mens seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august

 

 

Jeg trenger mer spesifikasjon :)   Mener du 24. eller 25.august?

Nei meinte seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august. (Rutlete mens) og siden eg trudde eg hadde mens i september, men som visstnok va festeblødning, sletta eg notatet mitt om siste mens.

Tenke du at det er forskjellig kjønn alt etter kva for av dagane det starta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har fått en svaaak positiv billig test i dag. Hvis det sitter denne gangen, så var første dag i sist mens 01 oktober, og den kom 09.15 (sendte mld til kjæresten om det da. hehehe)

 

Gutt eller jente på meg da? :) på forhånd takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg vil også :) Første dag i siste mens var 30. juli, regner med den kom på morran for det pleier den alltid!

 

Jeg tror du venter en gutt :) Setter pris på tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) sist mens var 11 august, klokkeslett rundt 12, mener det var litt før. Termin 18 mai :-)

 

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Fint hvis du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste mens 23.08.2013 ca kl 1900. Kan du se hva jeg har i magen? :)

 

Du venter nok en jente :) Hyggelig hvis du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste mens fra morningen 5 sept. :) menstermin  rundt 14 juni!:-)

 

Jeg tror du har en jente i magen :) Setter pris på oppdatering etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg har fått en svaaak positiv billig test i dag. Hvis det sitter denne gangen, så var første dag i sist mens 01 oktober, og den kom 09.15 (sendte mld til kjæresten om det da. hehehe)

 

Gutt eller jente på meg da? :) på forhånd takk! :D

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...