Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr 6 og har 5 gutter fra før :-)

 

Hva blir nr 6?

 

Første dag i siste mens: 07.09.13

 

Tror du venter en gutt til :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg venter nr 6 og har 5 gutter fra før :-)

 

Hva blir nr 6?

 

Første dag i siste mens: 07.09.13

 

Tror du venter en gutt til :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

 

 

Jeg venter nr 6 og har 5 gutter fra før :-)

 

Hva blir nr 6?

 

Første dag i siste mens: 07.09.13

 

Tror du venter en gutt til :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

 

Takk det skal du få. Har allerede guttenavnet klart så tror det jeg og ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Jeg fikk mensen sist 2 september om morningen...

 

er icsi baby i magen.. kan du se hva jeg får?

Tror du får en liten gutt :) Hyggelig hvis du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på her jeg også om du har tid:-) siste mens første dag var søndag 25 august, rundt 12, mener det var litt før. Termin 3 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) jeg lurer på hvilket kjønn jeg får? Har termin 28 februar 2014.

Selv har jeg en sterk feeling på jente, men det var ikke mulig å se på siste UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Siste mens 9 april ca 16.30-17.00. Klokkeslett er veldig vanskelig å si da jeg har pcos. Termin 16 Januar 2014

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Hyggelig om du informerer meg etter UL.

Etter to ultralyder viste endelig nurket seg, det er som du tippet. En liten gutt <3 Terminen er flyttet fra 16 til den 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så morsom tråd. Kan du se hva jeg venter, Lonie? :)
siste mens 4 september, sent på kvelden. den var svak et par dager før den kom for fult.

Menstermin er ca 14 juni. :) vi har bare jenter i familien, så er spent! (vi er 4 søstre, og to av søstrene mine har ei datter hver!)

Endret av bonusmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka with Love

Meg og? Spenbende å høre :-)

 

Siste mens 28.8 ca kl 10.00. Forløpig termin er 4.6 eller 7.6. (Fått to)

25 dgs syklus, stabil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempegøy! hvis det blir tid vil jeg gjerne vite hva du tror jeg får. Siste mens 02.08.13 på morgenen (før 11.00), forløpig termin 10.mai.. første barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Henger meg på her jeg også om du har tid:-) siste mens første dag var søndag 25 august, rundt 12, mener det var litt før. Termin 3 juni.

 

Ganske sikker på at det er en liten gutt du venter :) Hyggelig hvis oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror du jeg får?

Dette er et ivf-barn. Hadde siste mens 13.august, og satt inn egget 27.august. Termin: 17.mai!!!

 

Hei :) Når det gjelder IVF, er ikke denne metoden like sikker. Jeg trenger klokkeslett for mens, om jeg skal se på kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg venter barn nummer 2. Husker ikke helt, men tipper første dag av siste mens var 26/7 på morgenen

 

Hei :) Jeg trenger dessverre en presis dato for å kunne se noe om kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) jeg lurer på hvilket kjønn jeg får? Har termin 28 februar 2014.

Selv har jeg en sterk feeling på jente, men det var ikke mulig å se på siste UL.

 

Hei :) Jeg trenger dato for for siste mens - første dag, samt klokkeslett det inntraff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) lurer på hvilket kjønn jeg får? Har termin 28 februar 2014. Siste mens 21 mai.

 

Hei :) Jeg trenger dessverre et klokkeslett for mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, så morsom tråd. Kan du se hva jeg venter, Lonie? :)

siste mens 4 september, sent på kvelden. den var svak et par dager før den kom for fult.

Menstermin er ca 14 juni. :) vi har bare jenter i familien, så er spent! (vi er 4 søstre, og to av søstrene mine har ei datter hver!)

 

Ganske sikker på at det er en jente du også venter :) Hyggelig om du gir meg en oppdatering etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og? Spenbende å høre :-)

 

Siste mens 28.8 ca kl 10.00. Forløpig termin er 4.6 eller 7.6. (Fått to)

25 dgs syklus, stabil :)

 

Jeg er ganske sikker på at det er en jente du venter :) Hyggelig med oppdatering etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kjempegøy! hvis det blir tid vil jeg gjerne vite hva du tror jeg får. Siste mens 02.08.13 på morgenen (før 11.00), forløpig termin 10.mai.. første barnet

 

Ganske sikker på at du venter en jente :) Fint hvis du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva tror du jeg får?

Dette er et ivf-barn. Hadde siste mens 13.august, og satt inn egget 27.august. Termin: 17.mai!!!

 

Hei :) Når det gjelder IVF, er ikke denne metoden like sikker. Jeg trenger klokkeslett for mens, om jeg skal se på kjønn. 

 

I kalenderen min står det at mensen kom kl.06 14.august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva tror du jeg får?

Dette er et ivf-barn. Hadde siste mens 13.august, og satt inn egget 27.august. Termin: 17.mai!!!

 

Hei :) Når det gjelder IVF, er ikke denne metoden like sikker. Jeg trenger klokkeslett for mens, om jeg skal se på kjønn. 

 

I kalenderen min står det at mensen kom kl.06 14.august.

 

 

Da tror jeg du venter en gutt :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...