Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Ja kan du se på meg? :)

 

Siste mens 5 juni ca kl 18.00. Termin foreløpig 14 mars..

 

Du venter etter all sannsynlighet en jente. Når skal du på ultralyd?

 

 

Tusen takk;) skal på UL til onsdag.Skal fortelle deg om du hadde rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste mens er ca 25.august... :-)

 

Husker du når på døgnet første dag i siste mens var?

Endret av Lonie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan du se på meg? :)

 

Siste mens 5 juni ca kl 18.00. Termin foreløpig 14 mars..

 

Du venter etter all sannsynlighet en jente. Når skal du på ultralyd?

 

 

Tusen takk;) skal på UL til onsdag.Skal fortelle deg om du hadde rett:)

 

Det gleder jeg meg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å svare på innlegget ditt så jeg svarer her.. tror mensen kom omtrent midt på dagen. Men nå ser det kanskje ut til at jeg må igjennom nok en SA...ser du noe rundt det kanskje? Eller kan jeg håpe at det er en liten festeblødning? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å svare på innlegget ditt så jeg svarer her.. tror mensen kom omtrent midt på dagen. Men nå ser det kanskje ut til at jeg må igjennom nok en SA...ser du noe rundt det kanskje? Eller kan jeg håpe at det er en liten festeblødning? :-/

 

Jeg ønsker ikke å mene noe om du spontanaborterer eller ikke, det er et sårt tema og jeg ønsker hverken å gi folk falske forhåpninger eller gi folk bekymring uten grunn.

 

Når det gjelder dette med kjønn, og du fikk mensen midt på dagen den 25. august, tyder dette på at det er en jente du har i magen. :)

 

Gi meg gjerne en tilbakemelding om hvordan det går. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en metode jeg har kommet frem til selv, som jeg har sett fungere på svært mange. Jeg kan ikke utdype det, da jeg ikke har fått patent på den enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør nok påstå at det blir en jente etter det jeg kan se, men det er vanskeligere når jeg ikke har klokkeslettet. Likevel tyder det aller meste på at det er jente :) Hva sa de på ultralyden, hvor sikre var de der?

Endret av Lonie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør nok påstå at det blir en jente etter det jeg kan se, men det er vanskeligere når jeg ikke har klokkeslettet. Likevel tyder det aller meste på at det er jente :) Hva sa de på ultralyden, hvor sikre var de der?

 

De sa jente og føler jo selv jente, men klarer jo aldri å bli helt overbevist av ul ;-) er mitt 4.barn; har gutt, jente, jente :-) trooor jeg fikk mens på dagen en gang, pleier å få mens utpå dagen til vanlig.

Endret av Macheriè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har fått mens etter klokken 14, er jeg svært sikker på at det er en jente =)

 

Blir spennende å se, føler sterkt jente og tror nok de vil bekrefte det på ny ul selv om jm virket ganske sikker i sin sak på rutineultralyd :-) takk for titten :-)

Endret av Macheriè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...