Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Kan du se på meg også?

 

Siste mens var 26.juli. Husker ikke når på dagen, men den pleier å komme ganske sent, så gjetter den kom på kvelden en gang.

 

Tror du får en liten jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du kan se på meg også :) Siste menstrasjon hadde jeg 16.07, men pga veldig ujevn syklus (p-pilleslutt...) hadde jeg ikke eggløsning før rundt 12.08. Jeg har termin 05.05.13.

 

Husker du når på døgnet du fikk menstruasjon? :)

 

Nei, dessverre, det har jeg glemt:( Men kan ta med at jeg hadde småblødninger fra tirsdag 11.07 frem til mensen skikkelig kom mandag 16.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja nå er eg gravid med nr 5 og lurer på om du kan sjå kjønn?

mens 28 juli 2012, veldig usikker på når på dagen men trur i 15, 16 tida

håper du får tid:-)

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kan se på meg også :) Siste menstrasjon hadde jeg 16.07, men pga veldig ujevn syklus (p-pilleslutt...) hadde jeg ikke eggløsning før rundt 12.08. Jeg har termin 05.05.13.

 

Husker du når på døgnet du fikk menstruasjon? :)

 

Nei, dessverre, det har jeg glemt:( Men kan ta med at jeg hadde småblødninger fra tirsdag 11.07 frem til mensen skikkelig kom mandag 16.07.

 

Du må ta mitt svar med en klype salt, da jeg ikke har eksakt tidspunkt for mens. Men tror nok du får en gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ja nå er eg gravid med nr 5 og lurer på om du kan sjå kjønn?

mens 28 juli 2012, veldig usikker på når på dagen men trur i 15, 16 tida

håper du får tid:-)

 

mvh

 

Jeg er ganske sikker på at du får en jente :) Hyggelig om du sier ifra etter ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for du tok deg tida:-) ja skal gi beskjed etter vert på ul....

håper det er ei jente, har 4 gutter....så vert kjekt med ei jente....:-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Lonie!

 

Kan du se kjønn på min lille?

Siste mens 4.juli ca. Kl. 1300 (husker ikke eksakt tidspunkt)

 

Nb! Termin 14.04.2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lonie!

 

Kan du se kjønn på min lille?

Siste mens 4.juli ca. Kl. 1300 (husker ikke eksakt tidspunkt)

 

Tror du får en jente :) Hyggelig hvis du gir meg en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venter tvillinger, men vet ikke om de er eneggede eller toeggede enda. Skal på ultralyd i morgen, får vel vite mer da og kanskje kjønn. Jeg hadde siste mens 14.juli, kom vel litt utpå ettermiddagen men husker ikke helt eksakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette høres spennende ut så er gjerne med om du vil se :-)

 

Jeg hadde siste mens 28.08 og kom mellom 13 og 15 etter det jeg husker (men er ikke heeelt sikker).

 

Egen (el) termin er 11. juni

 

Blir jo en stund til UL men skal tilbakemelde når jeg har hatt det.

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vil du se på meg og? Siste mens var 15.2.12,

termin 22.11.

Er det veldig viktig med kl slett? Redd det bare

blir tipping om det var morgen eller kveld:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venter tvillinger, men vet ikke om de er eneggede eller toeggede enda. Skal på ultralyd i morgen, får vel vite mer da og kanskje kjønn. Jeg hadde siste mens 14.juli, kom vel litt utpå ettermiddagen men husker ikke helt eksakt.

 

Hei :) Jeg har ikke forsøkt denne metoden på tvilling-graviditeter i så veldig stor grad, og du er ikke helt sikker på menstidspunkt så da kan jeg ikke være helt sikker.

 

Men jeg er ganske sikker på at en av tvillingene iallefall er en gutt, men da du ikke vet om de er en, eller toeggede heller, kan det være vanskelig å si noe mer.

 

Spent å høre etter ultralyd i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Dette høres spennende ut så er gjerne med om du vil se :-)

 

Jeg hadde siste mens 28.08 og kom mellom 13 og 15 etter det jeg husker (men er ikke heeelt sikker).

 

Egen (el) termin er 11. juni

 

Blir jo en stund til UL men skal tilbakemelde når jeg har hatt det.

 

Takk!

 

Tror nok du får en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vil du se på meg og? Siste mens var 15.2.12,

termin 22.11.

Er det veldig viktig med kl slett? Redd det bare

blir tipping om det var morgen eller kveld:(

 

Hei :) Ja, klokkeslett er ganske viktig, men da du ikke har det, kan jeg jo forsøke etter beste evne. Men jeg er da ikke helt sikker på svaret. Tror du får en jente :) Hva tror du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. spennende;-)

 

Jeg hadde siste mens 1.juli, ca kl. 11.00.

 

Tror du får en gutt :) Fint hvis du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du hvis jeg sier om morgenen?

 

Det kommer an på når på morgenen du mener. Men etter 10 blir det nok en jente ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, spennende! Fordi ul sa gutt, men jeg har så jentefølelse, har ei klarsynt som fikk inn veldig feminine energier og har en pendel som alltid har sagt jente. Og nå du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, spennende! Fordi ul sa gutt, men jeg har så jentefølelse, har ei klarsynt som fikk inn veldig feminine energier og har en pendel som alltid har sagt jente. Og nå du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, spennende! Fordi ul sa gutt, men jeg har så jentefølelse, har ei klarsynt som fikk inn veldig feminine energier og har en pendel som alltid har sagt jente. Og nå du og.

 

Det kommer jo selvfølgelig an på når du fikk mens. Dersom du fikk mens i tidsrommet 06:00 - 09:00, er det jo en gutt. Dersom den kom noe senere enn det, er jeg ganske sikker på at det er en jente :) Blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke husker er jeg ganske sikker på at det var senere enn kl ni, for det pleier det å være. Men spennende da!

Artig måte du har funnet da!

Er det kun kjønn du ser eller fødsel og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke husker er jeg ganske sikker på at det var senere enn kl ni, for det pleier det å være. Men spennende da!

Artig måte du har funnet da!

Er det kun kjønn du ser eller fødsel og?

 

Jeg har basert meg mest på kjønn :) Men jeg kan se fødsel og, men det er en mye mer tidkrevende prosess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...