Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dere ikke selv se på den kinesiske termin kalenderen? Slik hun som mener kan spå gjør!

 

http://www.terminkal...odselskalender/

 

I så fall er jeg i hvert fall spent på hva ho sier. For kalenderen viser feil i forhold til hva jeg fikk vite på UL.

 

Hvordan kan ho uansett spå gjennom den kalenderen? Ikke alle har på profilen hvor gamle dem er, eller når bursdagen deres er! Ho kan ikke vite hvor gammel en er når barnet blir født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil du se på meg? Jeg har vært på UL, men er spent på om jordmor tok riktig... Så nå er jeg spent på om du er enig ;) (skal på ny UL 15. nov, kan gi tilbakemelding da). Siste mens 20. mai, vet ikke klokkeslettet, sikkert på morningen. (termin 4. mars, har litt lang syklus, om dette skulle påvirke)

 

Etter det jeg kan se får du en jente :) Men det er litt vanskelig da jeg ikke har eksakt tidspunkt på mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Vil du teste meg?

Siste mens 1/7. Husker ikke helt når jeg fikk den, men tror det var på ettermiddagen.

 

Tror du får en gutt :) Men er ikke helt sikker, da du ikke har eksakt tidspunkt på mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke selv se på den kinesiske termin kalenderen? Slik hun som mener kan spå gjør!

 

http://www.terminkal...odselskalender/

 

Viser til IumIum's innlegg som har noen strålende gode poenger. I tillegg er det ikke slik at man kan oppgi tidspunkt for mens i den kinesiske kalenderen. Det ville derfor vært unødvendig av meg å spørre om dette. Jeg hadde heller ikke giddet å kaste bort min tid på å bruke et verktøy som andre kan benytte seg av på egen hånd. Det er etter mitt syn svært meningsløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på meg og? :)

 

Siste mens var 21. juli i 14-15-tiden på ettermiddagen :)

 

Tror det blir en liten gutt på deg :)

 

Det er det jeg også har følelsen av ;) Skal gi det tilbakemelding når jeg har vært på ultralyd om noen uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på meg og? :)

 

Siste mens var 21. juli i 14-15-tiden på ettermiddagen :)

 

Tror det blir en liten gutt på deg :)

 

Det er det jeg også har følelsen av ;) Skal gi det tilbakemelding når jeg har vært på ultralyd om noen uker :D

 

Det er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kan du se på meg og? :)

Siste mens 5/7 på morgenen :)

 

Tror det blir en gutt på deg også :)

 

Takk for svar :D Skal på ultralyd 20 november, spennende å se. Skal si fra om du har rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kan se på meg også:) Siste menstrasjon hadde jeg 16.07, men pga veldig ujevn syklus (p-pilleslutt...) hadde jeg ikke eggløsning før rundt 12.08. Jeg har termin 05.05.13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du kan se på meg også :) Siste menstrasjon hadde jeg 16.07, men pga veldig ujevn syklus (p-pilleslutt...) hadde jeg ikke eggløsning før rundt 12.08. Jeg har termin 05.05.13.

 

Husker du når på døgnet du fikk menstruasjon? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og :D Siste mens 22 juni på natten/morningen :)

 

Tror du får en liten gutt :)

 

Hadde ultralyd idag, og du har rett! Det er en liten gutt som bor i magen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil du se på meg? Jeg har vært på UL, men er spent på om jordmor tok riktig... Så nå er jeg spent på om du er enig ;) (skal på ny UL 15. nov, kan gi tilbakemelding da). Siste mens 20. mai, vet ikke klokkeslettet, sikkert på morningen. (termin 4. mars, har litt lang syklus, om dette skulle påvirke)

 

Etter det jeg kan se får du en jente :) Men det er litt vanskelig da jeg ikke har eksakt tidspunkt på mens.

 

Så stilig, var det jeg fikk beskjed om få UL også ;) Tusen takk for svar! Skal gi ny tilbakemelding 15. nov, så er jeg enda mer sikker på hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper i 3 til 4 tiden,bruker å komme rundt da

 

Tror det blir en jente :) Hva tror du og legen din?

Var på UL i dag,og der så de ei søt lita jente.

 

Så morsomt :) Lykke til med resten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og :D Siste mens 22 juni på natten/morningen :)

 

Tror du får en liten gutt :)

 

Hadde ultralyd idag, og du har rett! Det er en liten gutt som bor i magen min :D

 

Artig å høre :) Kos deg med resten av graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vil du se på meg? Jeg har vært på UL, men er spent på om jordmor tok riktig... Så nå er jeg spent på om du er enig ;) (skal på ny UL 15. nov, kan gi tilbakemelding da). Siste mens 20. mai, vet ikke klokkeslettet, sikkert på morningen. (termin 4. mars, har litt lang syklus, om dette skulle påvirke)

 

Etter det jeg kan se får du en jente :) Men det er litt vanskelig da jeg ikke har eksakt tidspunkt på mens.

 

Så stilig, var det jeg fikk beskjed om få UL også ;) Tusen takk for svar! Skal gi ny tilbakemelding 15. nov, så er jeg enda mer sikker på hva det blir :)

 

Så gøy! :) Men ultralyd tar sjelden feil i våre dager, så det er nok en liten jente. Gleder meg likevel til å høre fra deg når du har vært på neste ultralyd. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se på meg også?

 

Siste mens var 26.juli. Husker ikke når på dagen, men den pleier å komme ganske sent, så gjetter den kom på kvelden en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...