Gå til innhold

For deg som vil vite kjønn.


Lonie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger første dag i siste menstruasjon, helst også når på døgnet du fikk den dersom du husker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger første dag i siste menstruasjon, helst også når på døgnet du fikk den dersom du husker dette.

 

Hmmm....det er litt vanskelig å si, for jeg har gått på minipiller og har ikke hatt menstruasjon på 3(!) år. Fastlegen har anslått termin rundt 29/5 hvis det kan hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den metoden jeg bruker, er jeg stort sett avhengig av menstruasjonsdagen. Men jeg skal selfølgelig forsøke å hjelpe deg, men kan da ikke garantere at svaret er like sikkert.

 

Etter det jeg ser, venter du en gutt.

Endret av Lonie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kan du se på meg? :)

 

Siste mens 5 juni ca kl 18.00. Termin foreløpig 14 mars..

 

Du venter etter all sannsynlighet en jente. Når skal du på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid å se...

 

Siste mens (dvs spontanabort) 20. juli, på tidlig formiddagen en gang... Foreløpig termin 21. april 2013.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du se meg også? :)

 

Siste mens 7. September ca 05

Foreløpig termin 16.06:)

 

Du venter nesten helt sikkert en jente. Gi meg gjerne en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne meg også. :) siste mens kom 5 sept ca kl 01.

 

Du venter nok en gutt. Gi meg gjerne en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid å se...

 

Siste mens (dvs spontanabort) 20. juli, på tidlig formiddagen en gang... Foreløpig termin 21. april 2013.

 

Jeg tror du venter en gutt. Men må ta litt forbehold. Si fra når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne meg også. :) siste mens kom 5 sept ca kl 01.

 

Du venter nok en gutt. Gi meg gjerne en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

herlig å høre at du tror det samme som meg.. Har veldig følelsen av en gutt. :) skal på ul første uken i januar.. Så skal oppdatere deg da. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne meg også :))

 

Siste mens 9.august ca midt på dagen. Termin 18. mai

 

Tror du venter en gutt. Si fra når du har vært på ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne meg også. :) siste mens kom 5 sept ca kl 01.

 

Du venter nok en gutt. Gi meg gjerne en tilbakemelding når du har vært på ultralyd.

herlig å høre at du tror det samme som meg.. Har veldig følelsen av en gutt. :) skal på ul første uken i januar.. Så skal oppdatere deg da. :)

 

Det er fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Kan du se på meg? Dette er ekstra spennende da vi ikke vil vite kjønn, men jeg synes det likevel er spennende å høre hva du tror... Jeg har termin 22.nov, så det er bare 5 små uker til babyen er her:)

Har ingen følelse av kjønn selv, så er helt blank her...

 

Første dag i siste mens var 13.februar i år og husker jeg riktig, så kom den på ettermiddagen...

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Kan du se på meg? Dette er ekstra spennende da vi ikke vil vite kjønn, men jeg synes det likevel er spennende å høre hva du tror... Jeg har termin 22.nov, så det er bare 5 små uker til babyen er her:)

Har ingen følelse av kjønn selv, så er helt blank her...

 

Første dag i siste mens var 13.februar i år og husker jeg riktig, så kom den på ettermiddagen...

 

På forhånd takk :)

 

Tror nok du får en liten gutt. Setter pris på et svar når du har født. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Kan du se på meg? Dette er ekstra spennende da vi ikke vil vite kjønn, men jeg synes det likevel er spennende å høre hva du tror... Jeg har termin 22.nov, så det er bare 5 små uker til babyen er her:)

Har ingen følelse av kjønn selv, så er helt blank her...

 

Første dag i siste mens var 13.februar i år og husker jeg riktig, så kom den på ettermiddagen...

 

På forhånd takk :)

 

Tror nok du får en liten gutt. Setter pris på et svar når du har født. Lykke til.

 

Tusen takk! Det skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så snilt av deg og vie oss nysgjerrige tid :-)

 

jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 4. Kan du se kjønn? Termin i midten av juni, og jeg er født 15.09.76.

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så snilt av deg og vie oss nysgjerrige tid :-)

 

jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 4. Kan du se kjønn? Termin i midten av juni, og jeg er født 15.09.76.

 

God helg!

 

Jeg trenger første dag i siste mens og cirka når på døgnet du fikk den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...