Gå til innhold

Noen vårbabyer Drammen og omegn?


utkledd

Anbefalte innlegg

Utkledd: Jeg støtte på samme utfordring. Enten må vi legge hverandre til som venner, eller så må vi lage offentlig gruppe :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, avanserte greier altså.

 

Hva ønsker dere? Jeg vil jo ikke at ALLE skal kunne gå inn og se hva som skrives i gruppa.

 

Men er det ikke slik at når gruppen først er laget så kan man søke den opp og be om å bli medlem? Selv om gruppen ikke er offentlig altså? Er jo greit at vi kan annonserer navnet på gruppa her slik at flere kan melde seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en nå hvor jeg la inn mannen min som venn og slettet han igjen, men du kan jo se om du kommer inn i den uten at jeg legger deg til.

Den heter Vårbabyer i Drammen og omegn (kreativ som jeg er ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får den ikke opp når jeg søker. Men kan man lage den offentlig frem til alle er medlem og så lukke? Ellers kan vi jo bare sende deg navnene våre slik at du får lagt oss til? Ikke helt inne på hvordan dette med grupper på facebook fungerer merker jeg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage ei gruppe som jeg kan lage hemmelig og legge til dere? :)

Jeg veit hvem du er utkledd, så legger deg til som venn.

Lykkeligmed2 om du sender navnet ditt på en melding? Om dere ikke allerede har fiksa gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lister meg forsiktig inn. Jeg har termin i juni, har 2 barn fra før å bor i Øvre Eiker.

 

Har hatt stor suksess med bim-treffene i de 2 andre svangerskapene å gleder meg til nye vennskap denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei lister meg inn her jeg også. Er 28 år bor på stenseth, har ingen barn fra før men venter tvillinger i april. Så det var mange andre her fra nedre eiker også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hyggelig med flere. Har jo ei til her som venter tvillinger så det er jo litt ekstra moro :)

 

Har dere facebook? Isåfall søk opp og meld dere inn i gruppen; Vårbabyer Drammen og omegn 2013.

 

Vi tenkte å ta første treff tirsdag 4 desember i Drammen - ettermiddagen. Tid og sted er ikke avklart ennå.

 

Håper så mange som mulig kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lister meg inn her jeg også. Er 28 år bor på stenseth, har ingen barn fra før men venter tvillinger i april. Så det var mange andre her fra nedre eiker også :)

Dersom du ikke finner gruppa så send enten utkledd, meg eller lykkeligmed2 en melding - så kan vi legge deg/dere til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann,

 

Jeg er 35 og venter #2 i April 2013. Vil gjerne hils på dere her. Jeg har en 6 år (nesten) sønn, og vi bor i Drammen - Åssiden område.

 

Håper dere har en koselig treff på 4.des! Hvordan kan jeg melde meg inn i gruppen i FB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Koselig om du vil være med :).

 

Har hatt to veldig hyggelige treff selv om vi bare har vært tre.

 

Send med en pm med navnet ditt og legger jeg deg til gruppen på facebook :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei damer :)

jeg venter en gutt i mars og bor i solbergelva.

er det slik at de fleste har termin nærmere sommeren?

har aldri vært med på treff før, men kanskje jeg burde kaste meg ut i det ..?!

 

prøvde å søke opp gruppa på face men fant den ikke, er d slik at man må være venn men noen på gruppa for å joine eller kan admin på gruppa bare evnt legge meg til?

 

:)

 

 

EDIT: ser i en annen tråd at gruppa har endret navn til april, mai og juni barn så da er vi kanskje ikke like velkommen med termin i mars?

Endret av *stjernebaby ønskes*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

jeg venter en gutt i mars og bor i solbergelva.

er det slik at de fleste har termin nærmere sommeren?

har aldri vært med på treff før, men kanskje jeg burde kaste meg ut i det ..?!

 

prøvde å søke opp gruppa på face men fant den ikke, er d slik at man må være venn men noen på gruppa for å joine eller kan admin på gruppa bare evnt legge meg til?

 

:)

 

 

EDIT: ser i en annen tråd at gruppa har endret navn til april, mai og juni barn så da er vi kanskje ikke like velkommen med termin i mars?

Du er velkommen uansett termindato ;)

Send meg navnet ditt i en melding så kan jeg legge deg til i gruppa eventuelt?

De fleste har termin i april/juni, men at du har i mars spiller ingen rolle. Bare endret navn, og det kan igjen endres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei. Jeg er ny her. Førstegangsgravid og venter en gutt 9 mai. Bor i Drammen og er 28 år. Melde meg inn i facegruppa?

Hei :) Gratulerer så masse! Veldig lik alder på jentene her syns jeg :D Send en melding til meg eller utkledd med navnet ditt på så kan vi legge deg til i gruppa. Den syns tydeligvis ikke ved å søke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...