Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Okei, for jeg lurer på om det kan være noe galt med meg?

Men jeg har vært gravid 2 ganger men mister.. å gyn og legen mener nå at alt skal være fint! Men jeg er ikke helt sikker på om alt er som det skal jeg da!!:/

 

Anonym poster: 3d570d341d4968ad4e194e67f9f6a32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjærepære: er på IVF-klinikken Oslo, og de bruker jo European spermbank, så aktørene her skulle være seriøse nok. Jeg hadde veldig godt inntrykk av European sist vi kjøpte hos dem (til de fem inseminasjonene jeg har hatt, alle negative), men nå var servicen dårlig, fikk ikke en beklagelse en gang. På klinikken sier de at dette dessverre har skjedd før (og at de denne uka hadde hatt flere liknende saker, årsaken skulle visst være sykdom hos spermbanken), og at man av og til må følge opp bestillingen nøye for å sjekke at de faktisk gjør noe med den. Men nå skulle alt være i orden, ser frem til spraystart på onsdag nå! Veldig frustrerende bare å gå og vente...

 

Anonym: har omtrent akkurat samme bakgrunn som Kjærepære skriver over her. Etter fem negative inseminasjoner går jeg over på IVF etter anbefaling fra legene som har fulgt meg hele veien. De finner ikke noe galt, og alle hormonprøver er fine, men jeg mistenker også at det kan være noe med egglederne mine f.eks. Og da er IVF en god løsning!

 

Når det gjelder navn, har vi også flere gode kandidater :) Men vi synes det er fint å vente med å bestemme noe før ungen evt er her, er jo først da vi vet "hvem" vi har med å gjøre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AIK, da er vi jo ved samme klinikk også, da! Hihi, er nesten så jeg kommer til å kikke etter deg i gangene der, men aner jo ikke hvem du er, så det er jo temmelig dødfødt :P

Huff, håper ikke spermbanken kløner noe mer, hverken for dere eller oss, er jo skikkelig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærepære, morsomt! Hadde vi fortsatt i samme sporet hadde vi sikkert sett hverandre også, men som du sier, vi vet jo ikke hvem hverandre er... Er jo stadig jentepar på venterommet der, og noen av dem man ser har man kanskje snakket med her inne, andre ikke... Litt snodig, igrunn :)

Nå fikk jeg akkurat sms om at "varene våre" er sendt fra Danmark og venter på fortollingen i Oslo, så da burde alt være i orden. Da blir det sprøytestart i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at de edle dråper snart er på plass, AIK :) Lykke til med sprøytene! Jeg måtte ha på meg den videste buksa i dag, magen min er i helspenn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 6 dagen etter ins. Hadde planlagt å ikke jakte på symptomer, men det er sørenmeg ikke lett. Kjenner jo hele tiden litt nederst i magen, men er jo sånn når man kjenner etter stadig vekk. Ikke vært så mye kvalm etter ovitrelle sprøyten heller denne gangen.

8 laaaaange dager igjen til testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inseminert på IVF klinikken på fredag 25, og kjenner også veeeeeeeeldig etter symptomer;-) Tror nok vi begynner å teste litt før tiden....spennende dager dette her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg skal teste før om en uke, så utrolig kjipt med de blendahvite testene. Da vil jeg heller få mensen med et brak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjen her ja! leter etter symptomer :o inseminering den 21 på stork :) jeg har mye ubehag i venstre eggstokk, stikker i magen inni mellom, føler meg oppblåst,mye utflod, på do hele tiden og litt vondt i puppene! (det kan være fordi jeg kjenner etter mye om dem er vonde) :P å jeg tror alle symptomer er en ny cyste .. hadde alle symptomer sist jeg hadde cyste nemmelig .. og tror ikke jeg er gravid.. men det kan bare en test vise og det er ikke test dag før mandag :/ har dere noen symptomer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo hatt alle symptomene på de forrige forsøkene også, uten at det ble graviditet, så har gitt ovitrelle skylden for det.

Denne gangen har jeg mye stikninger, varierende hvilken side, noen ganger skikkelig vondt. Puppene blir ømmere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende tid dere går i møte stella&my og kone+kone.

Ikke enkelt å ikke kjenne etter symptomer nei.

Krysser fingre for at det sitter en liten spire fast hos dere begge :)

 

Er det ivf oslo dere har vært på? VI har også vært der, og er super fornøyd. Er gravid i 18 uke jeg nå med tvillinger. Mistet to egg og begge ble befruktet av vanlig inseminasjon på første forsøk, så jeg hadde veeeeldig flaks.

Skal krysse alt jeg har for dere :) :) Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser også fingrene. Vi holder til på RH. Hadde tre klare egg denne mnd, som også er øvre grense for inseminering, så håper de vil bli befruktet og feste seg. Ihvertfall ett ;) Litt skrekkblandet å tenke på å få to på likt, men må jo også være utrolig morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende tid dere går i møte stella&my og kone+kone.

Ikke enkelt å ikke kjenne etter symptomer nei.

Krysser fingre for at det sitter en liten spire fast hos dere begge :)

 

Er det ivf oslo dere har vært på? VI har også vært der, og er super fornøyd. Er gravid i 18 uke jeg nå med tvillinger. Mistet to egg og begge ble befruktet av vanlig inseminasjon på første forsøk, så jeg hadde veeeeldig flaks.

Skal krysse alt jeg har for dere :) :) Spennende!!!

 

Takk takk:) Ja det er på IVF klinikken i Oslo:) Gratulerer så mye med tvillingene,- tenk at de satt på første forsøket! Satser på det samme her;-) Vi har en datter fra før på 6mnd som ble til med hjelp av dr Hasenkamp,- min samboer hadde da vært 6 ganger på Stork uten hell, men jammen fikk han det ikke til på første forsøket i Norge:) Hun hadde da en runde med pergo først, mens jeg er ins. i vanlig syklus uten noen medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler bare glede ved å få to på likt. Kunne ikke tenkt meg at det nå bare skulle være en inni der. Tror hjernen og kroppen bare innstiller seg med engang man får vite om det. Bevist og ubevist.

Gleder meg masse til å møte mine to jenter :)

 

Men jeg tror man må komme i situasjonen for å forstå hva jeg egetlig mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende tid dere går i møte stella&my og kone+kone.

Ikke enkelt å ikke kjenne etter symptomer nei.

Krysser fingre for at det sitter en liten spire fast hos dere begge :)

 

Er det ivf oslo dere har vært på? VI har også vært der, og er super fornøyd. Er gravid i 18 uke jeg nå med tvillinger. Mistet to egg og begge ble befruktet av vanlig inseminasjon på første forsøk, så jeg hadde veeeeldig flaks.

Skal krysse alt jeg har for dere :) :) Spennende!!!

 

Takk takk:) Ja det er på IVF klinikken i Oslo:) Gratulerer så mye med tvillingene,- tenk at de satt på første forsøket! Satser på det samme her;-) Vi har en datter fra før på 6mnd som ble til med hjelp av dr Hasenkamp,- min samboer hadde da vært 6 ganger på Stork uten hell, men jammen fikk han det ikke til på første forsøket i Norge:) Hun hadde da en runde med pergo først, mens jeg er ins. i vanlig syklus uten noen medisiner.

 

Dr.Hasenkamp vet virkelig hva han gjør, det skal han ha :)

 

Håper det klaffer for dere dere også fort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler bare glede ved å få to på likt. Kunne ikke tenkt meg at det nå bare skulle være en inni der. Tror hjernen og kroppen bare innstiller seg med engang man får vite om det. Bevist og ubevist.

Gleder meg masse til å møte mine to jenter :)

 

Men jeg tror man må komme i situasjonen for å forstå hva jeg egetlig mener. :)

 

Det skjønner jeg godt, utrolig spennende tid du/dere har i møte.

 

Vi vurderer å ta noen private forsøk på ivf klinikken hvis det ikke går denne gangen, er sikkert mer individuell oppfølging der. På RH virker det som om de kjører samme opplegget uansett hvem og hva.

Er jo aldri samme lege to ganger på rad der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som lever i spenning! Krysser fingre for dere alle :)

Og slutter meg til anbefalingene av ivf Oslo. Vi føler oss veldig godt fulgt opp der, de legene vet virkelig hva de driver med, og det er godt å oppleve at de bryr seg om oss og hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag på gyn undersøkelse pga tanken om ny cyste! MEN ingen cyste der heller en liten en som har festet seg!:D. Har mente det var veldig tidlig, men noe er det der^^ så jeg er graviiid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag på gyn undersøkelse pga tanken om ny cyste! MEN ingen cyste der heller en liten en som har festet seg! :D. Har mente det var veldig tidlig, men noe er det der^^ så jeg er graviiid :D

 

WOOOOOOW, kanon bra. Så happy for deg/dere. Håper den blir sittende fast de neste 40 ukene og vokser seg stor og sterk.

Grattis grattis grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i dag på gyn undersøkelse pga tanken om ny cyste! MEN ingen cyste der heller en liten en som har festet seg! :D. Har mente det var veldig tidlig, men noe er det der^^ så jeg er graviiid :D

 

WOOOOOOW, kanon bra. Så happy for deg/dere. Håper den blir sittende fast de neste 40 ukene og vokser seg stor og sterk.

Grattis grattis grattis

 

Takk :)) krysse fingrene for det ^^ er veldig fornøyd nå ^^ wiiiii! Langt er du?^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i dag akkurat 17+0. begynt på min 18 uke allerede. De siste 5 ukene har bare fløyet avgårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper baby klamrer seg fast og blir stor^^ håper tiden for meg også går fort ! Første tiden gikk kanskje ikke så fort ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...