Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk satt innvår lille eskimo i går (les: frysergg) Så nå er det bare de laaange dagene frem mot testdag 😳

Når skal du teste? 😊 krysser fingrene for at det er denne lille eskimoen som sitter da 😍 vi har forresten laga en hemmelig fb gruppe om du/dere er interessert 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører til Spiren Fertilitetsklinikk i Tr.heim vi :)

Har testdag den 1. februar, men tviler på at jeg holder ut så lenge 🙈 Ja, en hemmelig facebookgruppe, hvorfor ikke, er med jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Jeg begynte på nesespray fredag 20., og planlagt egguthenting er uke 8.

 

Kan jeg også få pm om hemmelig gruppe? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Jeg begynte på nesespray fredag 20., og planlagt egguthenting er uke 8.

 

Kan jeg også få pm om hemmelig gruppe? :D

Så spennnde 😊 Det er kanskje litt tidlig, men merker du noe til sparyen? Jeg har oppstart med hormoner i april og er veldig spent. Vil veldig gjerne følge med på hvordan det går med deg 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennnde 😊 Det er kanskje litt tidlig, men merker du noe til sparyen? Jeg har oppstart med hormoner i april og er veldig spent. Vil veldig gjerne følge med på hvordan det går med deg 😊😊

Jeg tror nok det er tidlig, ja. Jeg har hørt om folk som har merket bivirkninger først etter en uke eller to.

 

Foreløpig har det gått veldig greit. Jeg var stuptrøtt de første par kveldene, men det kan like gjerne være fordi jeg var utendørs til fjells. 😛 I går kveld ble jeg akutt dødskvalm, men det kan jo fint være helt tilfeldig. 😊

 

Jeg er innmari spent selv. Skal passe på å oppdatere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er tidlig, ja. Jeg har hørt om folk som har merket bivirkninger først etter en uke eller to.

 

Foreløpig har det gått veldig greit. Jeg var stuptrøtt de første par kveldene, men det kan like gjerne være fordi jeg var utendørs til fjells. 😛 I går kveld ble jeg akutt dødskvalm, men det kan jo fint være helt tilfeldig. 😊

 

Jeg er innmari spent selv. Skal passe på å oppdatere!

Ikke godt å si hva som er hva, nei. En reagerer jo veldig ulikt på hormoner også, så vanskelig vite hva en skal forvente seg. Håper du slipper unna med lite symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal vi teste nesten samtidig Fikk satt inn i dag❤

 

Så spennende!!! Lykke til!!! Ny her på forum i dag! Ventetiden er utholdelig, vi fikk satt in 17. januar....  :Nikke:

Endret av Nikken34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med innsett Nikken34

 

Takk, 13 DPO nå og negativ test- men kroppen roper gravid....  Håper det stemmer selv om testen i dag var bleeenda hvit! Bruker Crinone så det er vel kanskje den som spiller meg et puss... :((  6 forsøk nå og 2 SA, håper på et levedyktig frø denne gangen.. :)

Endret av Nikken34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er DPO og SA?

 

Anonymous poster hash: 5c002...e2b

 

Days past Ovulation eller eggløsning (DPO) og Spontan abort (SA) :)

Endret av Nikken34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med her inne. Føler jeg akkurat testet positivt, og nå er jeg allerede i uke 24. Heier på alle dere som prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi er to som tenker å gå i gang rundt april 17.

Starter med å si hei her.

Hei 😊 lykke til 😁 hvor holder dere til? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

Vi tenker inseminasjon i utgangspunktet. Har ikke helt bestemt oss for klinikk ennå. Vært litt i dialog med Stork, virker veldig okei. Hadde selvsagt vært enklere i Norge, men det virker til å koste en del ekstra..? 

 

Vi holder til i Tromsø, så det er jo litt logistiske utfordringer med å reise på kort varsel, særlig om vi skal helt til København. Noen som har erfaringer med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv erfaringer med å dra fra Tr.heim til København, bare på timers varsel. For vår del, så synes vi det var utrolig mye stress, og etter 5 negative forsøk, så tok vi det her hjemme i Norge. Da gikk det på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...