Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Nettopp gått gjennom et IVF forsøk på copenhagen fertilitetsenter. I går oppdaget jeg litt rosa i utfloden. Forventet mens i går.. er det fortsatt håp? tror alt er over nå..... 😢

Hmmm vanskelig å si, kan jo være såre slimhinner også 😊 når skal du teste? *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lykke til, alle sammen! Her har vi kommet til uke 17. Det er helt utrolig. Er ganske urolig, tror det henger sammen med at vi tidligere har mistet etter fullført svangerskap. Men har samtidig trua på at vi skal ende opp med en liten baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, alle sammen! Her har vi kommet til uke 17. Det er helt utrolig. Er ganske urolig, tror det henger sammen med at vi tidligere har mistet etter fullført svangerskap. Men har samtidig trua på at vi skal ende opp med en liten baby :)

Uff skjønner det veldig godt 😔 er noe med at man føler seg mer sikker etter uke 12 som regel 😕 men denne gangen er det deres tur vet du 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så masse 😍 utrolig morsomt at det klaffer på første forsøket da! 😁 hvordan er det på riksen, får man velge Donor selv? her håper vi på snart å bli rugere igjen ❤ vi har valgt privat igjen for det er søskenforsøk 😊

Nei, får ikke velge donor på Riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg har posta. Graviditeten endte dessverre brått i spontanabort hjemme når jeg var 13+4, en uke før jul. Det var en helt grusom opplevelse og nå er vi i tenkeboksen om veien videre. Er det noen av dere som vet hva som er praksis på Riksen med nye forsøk etter SA? Jeg ble gravid på første insemineringsforsøk, men når vi var der på tidlig UL i uke 8 og alt var fint oppfatta jeg at de skrev oss ut av systemet og frigjorde donoren. Jeg håper og tror at vi ikke må bakerst i køen igjen dersom vi bestemmer oss for å prøve på nytt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har posta. Graviditeten endte dessverre brått i spontanabort hjemme når jeg var 13+4, en uke før jul. Det var en helt grusom opplevelse og nå er vi i tenkeboksen om veien videre. Er det noen av dere som vet hva som er praksis på Riksen med nye forsøk etter SA? Jeg ble gravid på første insemineringsforsøk, men når vi var der på tidlig UL i uke 8 og alt var fint oppfatta jeg at de skrev oss ut av systemet og frigjorde donoren. Jeg håper og tror at vi ikke må bakerst i køen igjen dersom vi bestemmer oss for å prøve på nytt ...

Hei! Så leit at dere mistet. Min erfaring er at vi kom rett inn igjen i systemet etter å ha mistet gutten vår, selv om han var levendefødt (levde i 3 dager). De var veldig imøtekommende og fine!

 

 

Anonymous poster hash: fe1f2...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Vi fikk en jente på første IVF-ferskforsøk i desmeber 15, og starter nå med fryseforsøk i januar! Venter bare på at mensen skal komme, så kan vi begynne på medisinene. Vi har bare et egg på frys, så jeg kjenner at jeg er litt negativt lada  :( Tør vel ikke helt tro at vi kan være så heldige at det går. Også kommer jo også tanken om at hvis de går, så kan det fortsatt ende i SA. 

 

Vet at det er veldig negativt av meg å tenke sånn, men er vel bare min måte å beskytte meg litt på. 

 

Sender varme tanker til alle prøvere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi fikk en jente på første IVF-ferskforsøk i desmeber 15, og starter nå med fryseforsøk i januar! Venter bare på at mensen skal komme, så kan vi begynne på medisinene. Vi har bare et egg på frys, så jeg kjenner at jeg er litt negativt lada :( Tør vel ikke helt tro at vi kan være så heldige at det går. Også kommer jo også tanken om at hvis de går, så kan det fortsatt ende i SA.

Vet at det er veldig negativt av meg å tenke sånn, men er vel bare min måte å beskytte meg litt på.

Sender varme tanker til alle prøvere <3

Skjønner at du tenker litt slik for å skåne deg selv. Jeg skal ha første IVF-forsøk i april/mai og kjenner på mange av de samme tankene. Har nesten allerede begynt å planlegge et forsøk i august igjen 😂 vi må jo ha trua, men samtidig er det så vondt å bli skuffa at en ønsker å skåne seg selv for det.

 

Masse lykke til til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har posta. Graviditeten endte dessverre brått i spontanabort hjemme når jeg var 13+4, en uke før jul. Det var en helt grusom opplevelse og nå er vi i tenkeboksen om veien videre. Er det noen av dere som vet hva som er praksis på Riksen med nye forsøk etter SA? Jeg ble gravid på første insemineringsforsøk, men når vi var der på tidlig UL i uke 8 og alt var fint oppfatta jeg at de skrev oss ut av systemet og frigjorde donoren. Jeg håper og tror at vi ikke må bakerst i køen igjen dersom vi bestemmer oss for å prøve på nytt ...

Så utrolig trist å høre ❤️ Mange klemmer til deg. har du snakket med Riksen?

 

Anonymous poster hash: b1fb2...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så leit at dere mistet. Min erfaring er at vi kom rett inn igjen i systemet etter å ha mistet gutten vår, selv om han var levendefødt (levde i 3 dager). De var veldig imøtekommende og fine!

 

 

Anonymous poster hash: fe1f2...f7a

 

Takk for svar. Så utrolig trist at dere mistet sønnen deres, al mulig sympati herfra. Enda godt de på riksen var fine i den vanskelige situasjonen.

 

 

Så utrolig trist å høre ❤️ Mange klemmer til deg. har du snakket med Riksen?

 

Anonymous poster hash: b1fb2...cc4

 

Takk. Nei, har ikke snakket med Riksen enda. Har ikke orket. Har fortsatt en skikkelig sorgreaksjon og gråter mye. I tillegg er vi veldig usikre på hva vi vil nå, om vi ønsker å prøve igjen mm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har posta. Graviditeten endte dessverre brått i spontanabort hjemme når jeg var 13+4, en uke før jul. Det var en helt grusom opplevelse og nå er vi i tenkeboksen om veien videre. Er det noen av dere som vet hva som er praksis på Riksen med nye forsøk etter SA? Jeg ble gravid på første insemineringsforsøk, men når vi var der på tidlig UL i uke 8 og alt var fint oppfatta jeg at de skrev oss ut av systemet og frigjorde donoren. Jeg håper og tror at vi ikke må bakerst i køen igjen dersom vi bestemmer oss for å prøve på nytt ...

Så utrolig leit å høre 😔 føler med dere! Vi var ikke så langt på vei når vi mista men mitt råd er å bare ta tiden til hjelp og ta vare på hverandre ❤ og det er mer enn lov til å være lei seg, synes synd på deg selv og synes at livet er himla urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tenker dere om dersom man ikke blir gravid på tredje IVF forsøket, burde man bytte klinikk? Lønner det seg eller er det bare dumt?

Vi er på vårt andre IVF forsøk, første gang satt vi inn 2 befruktet egg og fikk satt en på frys. Forsøk nr 1 ble det ikke noe graviditet. I dag så er vi på forsøk nr 2 med fryse egget. Vi får resultatet på onsdag om vi er gravide.

 

Anonymous poster hash: 5c002...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flotte, gode damer her inne. Lenge siden jeg har gitt lyd fra meg her, og tenkte jeg måtte inn for å dele gladnyheten. Natt til 1. januar ble vi mammaer ❤️ Vi har fått ei nydelig lita jente, som nå er ei hel uke gammel. Jeg er så stolt at jeg sprekker snart! ❤️ Lykke til alle sammen som prøver, og en trøsteklem til de som har det tøft om dagen. Og selvfølgelig masse, masse babystøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flotte, gode damer her inne. Lenge siden jeg har gitt lyd fra meg her, og tenkte jeg måtte inn for å dele gladnyheten. Natt til 1. januar ble vi mammaer ❤️ Vi har fått ei nydelig lita jente, som nå er ei hel uke gammel. Jeg er så stolt at jeg sprekker snart! ❤️ Lykke til alle sammen som prøver, og en trøsteklem til de som har det tøft om dagen. Og selvfølgelig masse, masse babystøv!

Gratulerer med ei velskapt lita prinsesse 😁 nyt tiden med den lille ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to 😊😊 Jeg hoppet av inseminasjons-karusellen i desember, etter 4 negative forsøk. Går over på IVF og skal ha uttak/innsett i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal vi teste nesten samtidig😃 Fikk satt inn i dag❤️💛💚💙💜

Så morsomt ❤ krysser fingrene for oss 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til begge to 😊😊 Jeg hoppet av inseminasjons-karusellen i desember, etter 4 negative forsøk. Går over på IVF og skal ha uttak/innsett i mai.

Leit at det ikke har sotti ennå 😔 Har dere barn fra før? Og har du da startet på hormoner enda? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit at det ikke har sotti ennå 😔 Har dere barn fra før? Og har du da startet på hormoner enda? ❤

Ja, det er en krevende prosess dette, men føler ikke jeg skal klage når jeg leser hva andre her inne har gått igjennom. Jeg begynner på hormoner i april. Vi har ikke barn fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...