Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Så trist at det ikke gikk bra for noen av dere nå 😔 Håper dere begge er back on track med prøvinga snart, enten det blir flere inseminasjoner eller ivf. Og lovedove.. Alle gode ting var fem for vår del 😉 Lykke til dere, og sender ekstra mange gode tanker din vei Hurrahei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå føler jeg det blir mye drama fra min side, men her kommer siste nytt! Etter dårlige hcg-prøver, blødning og tom fostersekk, Og enda en blødning i går, var vi på ny ul i dag for å se om alt har kommet ut. Men der så vi et perfekt hjerte med tydelige slag! Perfekt til tiden! Er nå 7 uker! Legen skjønte ikke helt hva som har skjedd, men mener at alt er helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Hurrahei 😊❤️ Gratulerer så masse! Hvordan føler du deg om dagen da?

Takk! Nå føler jeg meg fullstendig utslitt! Tror nok jeg er litt gravidtrøtt ;) er veldig glad nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig trøtt hele første trimester, og sovna på sofaen hver kveld omtrent :P For min del har det gitt seg litt etter hvert :) Vi skal på 3D-ultralyd denne uka, på torsdag og gleder oss masse :) 
Skjønner godt at du er veldig glad nå :) Når er termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig trøtt hele første trimester, og sovna på sofaen hver kveld omtrent :P For min del har det gitt seg litt etter hvert :) Vi skal på 3D-ultralyd denne uka, på torsdag og gleder oss masse :)

Skjønner godt at du er veldig glad nå :) Når er termin da?

Så moro! Hvilken uke er dere i nå? :) termin er ca 3.6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fint med eget underforum. Ble gravid på første AID-forsøk på Riksen, og er fortsatt litt overraska og vantro over det hele.

Så spennende, gratulerer! Hvor langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som fikk bivirkninger av menopur? Og det er bare ett hetteglass som skal brukes? Enkel dose?

Er så spent på hvordan det står til med eggene etter fem dager på pergotime og to på menopur. Hvilke erfaringer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som fikk bivirkninger av menopur? Og det er bare ett hetteglass som skal brukes? Enkel dose?

Er så spent på hvordan det står til med eggene etter fem dager på pergotime og to på menopur. Hvilke erfaringer har dere?

Jeg fikk ingen bivirkninger. Etter to dager med sprøyter måtte jeg sette i tre dager til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk beskjed om å teste tidligst etter 17 dager. Det klarte vi selvfølgelig ikke. ;p Vi testet første gang etter 10 dager og fikk svak, men tydelig, positiv test. Deretter testet vi på dag 14 tror jeg, sterk positiv test. :-) første gang vi ventet barn gjorde vi noe av det samme, klarte ikke vente i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gikk fort i svingene når vi først var i gang. Så nå er jeg veldig spent. Må i hvert fall vente til ovitrelle er ute da. Lykke til i morgen :) hvorfor har du dårlig følelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det IVF-venting på meg. Regner med egguthenting i uke 8. 😊

Så kjedelig at det ikke klaffa denne gangen heller. Men kanskje godt å ha tatt en avgjørelse for videre løp? Lurer på hvorfor dere må vente så lenge på ivf. Legen sa til meg at det ikke var venting, men synes alle sier forskjellige ting ;)

 

Uansett, masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) Håper det går bra med dere som er gravide og dere som er i prøvinga :) <3 
Her har vi tenkt å begynne hele runden ennå en gang med testing, inseminasjon og venting og ikke minst håping. Ganske nervepirrende og skulle starte opp med karusellen av følelser igjen, men drømmen om en til er veldig stor. 
Jeg har jo falt litt ut herfra, men om ikke lenge nå er vi også igjen prøvere og det er alltid veldig koselig å snakke med andre i samme situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

har vært her på forumet tidligere, men ikke vært aktiv på en liten stund. Nå er jeg et av tilfellene der 8 insem og 1 IVF ikke har gitt resultater dessverre. Vi har derfor bestemt oss for å avslutte behandlingen. I den forbindelse sitter jeg fortsatt på litt stæsj, som dere i prøvetiden muligens er interessert i. Alt man skal ha på apoteket koster mye penger, kanskje vi kan bli enig om en litt hyggeligere pris. Det jeg ikke har bruk for lenger er: 11 eggløsningstester (1 pakke + 1 stk), 2stk engangsapplikatorer med Crinone, 13stk Lutinus, 1 Puregonpen (den er forsåvidt gratis og blir delt ut på klinikken, så den gis bort hvis noen trenger) og 6 pakker pen needles. Ta direkte kontakt med deg ved interesse. Lykke til jenter! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, gratulerer! Hvor langt på vei?

 

Takk! Ca 9 uker tror jeg, må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal regne det ut når det var inseminasjon. Var på UL før helga og fikk se et lite hjerte som banka, så nå er det plutselig virkelig. Kjenner jeg er skikkelig redd for å miste, det er jo ikke bare å prøve på nytt hvis det skjærer seg ... Krysser fingrene og håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ca 9 uker tror jeg, må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal regne det ut når det var inseminasjon. Var på UL før helga og fikk se et lite hjerte som banka, så nå er det plutselig virkelig. Kjenner jeg er skikkelig redd for å miste, det er jo ikke bare å prøve på nytt hvis det skjærer seg ... Krysser fingrene og håper det går bra.

Spennende! Lykke til :) jeg regner fra 14 dager før insenimasjon. Later som det var første dag i siste mens! Har samme følelse som deg. Er i uke 12 nå. Noen uker siden siste ul. Skummelt, men prøver å ta det rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at vi er en del rugere her nå. Vi får prøve å spre masse babystøv til de som enda prøver :)
Her er jeg nå i uke 33 med lille jenta vår, og familie og venner skal arrangere babyshower for oss nå i helga :) <3

Grugleder meg til fødselen og gleder meg bare masse til å møte henne og bli kjent med henne. Navn har hun fått for mange uker siden, men det er det bare meg og kona som vet :) <3

Håper alle får ei god helg <3
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Fint med eget underforum. Ble gravid på første AID-forsøk på Riksen, og er fortsatt litt overraska og vantro over det hele.

Gratulerer så masse 😍 utrolig morsomt at det klaffer på første forsøket da! 😁 hvordan er det på riksen, får man velge Donor selv? her håper vi på snart å bli rugere igjen ❤ vi har valgt privat igjen for det er søskenforsøk 😊 Endret av Vimsethea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første inseminasjon i går.

Slimhinnen var 10 mm, det var sluppet 2 egg fra samme eggstokk på 20 og 22 mm.

Høres dette greit ut?

Vet det sjeldent går første gang men morro allikevel :) utrolig godt å være igang og nå er ventetiden i gang 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første inseminasjon i går.

Slimhinnen var 10 mm, det var sluppet 2 egg fra samme eggstokk på 20 og 22 mm.

Høres dette greit ut?

Vet det sjeldent går første gang men morro allikevel :) utrolig godt å være igang og nå er ventetiden i gang 😛

Spennende med to egg også da ☺ høres bra ut det 👌 kan det jo hende dere er heldige og at det klaffer med to da 😍 og for å gi deg en selvtillit boost, her ble vi gravide på første forsøk (mista igjen,men..) så det er absolutt mulig 😁 krysser fingrene for dere! 😁 når skal dere teste fra riksen sin side æ?

her ble det opphold nå fordi jeg ikke fikk mens før 30 😔 sikker på at det er hodet mitt som har gjort så den er for sen, så nå får jeg den sikkert i morra eller sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...