Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei,

I forrige uke var jeg hos gynekologen og tok masse tester (hepatitt, celleprøve +++)

Og på søndag sendte vi inn elektronisk journal til Stork klinikk. Spennede dette, plutselig ble det litt mer virkelig. Vi tenker å ha første forsøk om to-tre måneder :bond::nigo:

Nå er det onsdag kveld og har enda ikke hørt noe fra klinikken. Noen som vet om de bruker lang tid, om de ringer eller sender e-post?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Feberfri skrev:

Hei,

I forrige uke var jeg hos gynekologen og tok masse tester (hepatitt, celleprøve +++)

Og på søndag sendte vi inn elektronisk journal til Stork klinikk. Spennede dette, plutselig ble det litt mer virkelig. Vi tenker å ha første forsøk om to-tre måneder :bond::nigo:

Nå er det onsdag kveld og har enda ikke hørt noe fra klinikken. Noen som vet om de bruker lang tid, om de ringer eller sender e-post?

 

Om jeg ikke husker feil, så må du ringe de og booke en journalsamtale. Tror det var det vi gjorde etter vi sendte inn den elektroniske journalen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh:sprettoy: da vi sendte inn skjemaet kom det opp en melding: "Takk for skjema, vi tar kontakt med dere."

Men hvis det er vi som må ta kontakt med dem, så skjønner jeg jo at vi ville ventet lenge... 😂👴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Feberfri skrev:

Ååh:sprettoy: da vi sendte inn skjemaet kom det opp en melding: "Takk for skjema, vi tar kontakt med dere."

Men hvis det er vi som må ta kontakt med dem, så skjønner jeg jo at vi ville ventet lenge... 😂👴

Jeg tror det var det vi gjorde.. husker hvert fall veldig godt at jeg måtte ringe dit for å booke den journalsamtalen, var så redd jeg ikke skulle forstå noen ting. Var over 1 måned ventetid på journalsamtalen da vi skulle starte med å prøve😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi shit! Really? 1 måned? 😲😲 

Og jeg som hadde forhåpninger om at vi kunne ha journalsamtalen neste tirsdag, for da har vi begge fri, haha😂

Vet du om man kun må ha journalsamtalen på dagtid? Og er dere ellers fornøyd med klinikken? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.3.2017 den 20.27, Feberfri skrev:

Oi shit! Really? 1 måned? 😲😲 

Og jeg som hadde forhåpninger om at vi kunne ha journalsamtalen neste tirsdag, for da har vi begge fri, haha😂

Vet du om man kun må ha journalsamtalen på dagtid? Og er dere ellers fornøyd med klinikken? 😊

Stork er superbra klinikk. Kun bra opplevelser med de:) Har to barn som er laget der ;) lykke til med den spennende prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk, vi gleder oss til å reise til Danmark, har hørt så mye bra om stork :)

Må man forresten kjøpe barnerett dersom man insemineres i Danmark? Barnerett er jo DYRT 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Feberfri skrev:

Tusen takk, vi gleder oss til å reise til Danmark, har hørt så mye bra om stork :)

Må man forresten kjøpe barnerett dersom man insemineres i Danmark? Barnerett er jo DYRT 😱

Nei, det må man ikke 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 10 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
På 7.1.2019 den 15.39, Thearegine skrev:

Vil gjerne ha invite til Facebook gruppa 😊

Sendt deg pm. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 21.48, EllieB skrev:

Er denne Facebookgrupp fremdeles aktuell eller??:😊

Sendt deg pm. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...