Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Usababy og Puma, da er vi tre som holdt på ca like lenge. Håper virkelig du er gravid nå og får lov å fortsette med det i totalt 9 måneder Puma. Og Usababy, det må være våres tur denne gang :). Jeg feirer siste dag på mensen idag. Så er det bare å vente på eggløsning, dag 21, spray, sprøyter, ultralyd, uttak og innsett. Den som venter på noe godt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silja1981: Denne gangen skal vi bli gravide!

 

Krysser fingrene for Puma som tok blodprøve i dag.

 

Håper vi alle tre får verdens beste julegave i år! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte, jenter. Og jeg krysser fingrene for dere også! Blodprøve tatt i dag, men for sent til å få svar.

Så jeg venter og venter og venter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg hører nok også til her. Skal starte med sprøytene imorgen, ul i slutten av måneden og uthenting 3 des om alt går som planlagt;) Lovise83 er det på klinikk hausken du skal på? Vi var så heldige og lykkes der for 2 år siden på et fryseforsøk. Og nå kjenner jeg at spenningen sniker seg mer og mer innpå meg (selv om jeg prøver og ikke tenke så mye på det) umulig ikke sant? Vi er iallefall veldig fornøyde med dem;) Jeg sier bare Lykke til jenter!! Håper Julenissen har den beste julegaven til alle sammen!! Desember er måneden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :-) da ligger vi helt likt! :-) begynner også med sprøyter i morgen og skal på ul 29/11 og planlagt uttak 3/12! :-) nei jeg er på Haugesund fertilitetssenter. (sykehuset) så spenende!! :-) har også tro på at desember er månen! Vi har da vert snille jenter, så fortjener det! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puma: da venter vi i spenning.

 

Jeg må vente helt til januar før uttak og innsett :(. Men ingenting å gjøre med. Får nyte de hormonfrie dagene jeg har igjen før jeg starter på spray ;).

 

Det blir spennende å følge dere i desember da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalia78: Så bra. Da får du nyte de hormonfrie dagene, hehe. Skjønner at det er deilig å være igang. Hvor lenge skal du spraye? Jeg venter fortsatt på beskjed fra Porsgrunn om oppstart. Men satte opp tid for uttak og innsett i uke 2 allerede før forrige forsøk. Starter du spray på dag 21 i syklus? For meg blir dag 21 den 6. desember. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Er i hvert fall deilig å være ferdig med mensen. Den blir så dømmende når den er så uønsket. Håper på brev fra Porsgrunn idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så forskjell på hvor lenge vi må spraye? Svigerinna mi sprayet 4-5 uker mens jeg bare 2! Noen som vet hva som " bestemmer" dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spraye så lenge fordi Haugesund ikke har åpent i romjulen.. Heller det enn vente på neste mens, og måtte vente 2-3 uker på innsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har det gått med sprøytestart, Lovise83? Man lærer seg fort det der.. jeg har jo trent under AIH forsøkene, og man kommer fort inni det. Var også veldig nervøs første gang ;)

 

2 uker på spray, og har moodsvings uten like... hjelpes!!! Min samboer får virkelig gjennomgå om dagen, jeg klarer ikke å styre meg, og er en sur kjerring, og synes han er en møkkamann, og jeg hater å være sånn !"#¤%&/( (har normalt stabilt og godt humør!) Jeg har også noen voldsomme kriblinger i kroppen og bena, spesielt på kvelden og når jeg skal sove, så har hatt noen dårlige netter, med kun noen få timers søvn. Føles som kroppen er i helspenn!! Noen andre som har opplevd dette?

 

Jeg har UL mandag 26.11. og regner med å starte på sprøyter da. Hva sjekker de egentlig på denne ulèn?

 

Jeg gleder meg til jul jeg.... :);) håper uken flyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det gikk overaskende greit! :-) har hatt sprøyteskrekk hele livet! :-D men er utrolig hvor lett det går når det gjelder noe man virkelig vil! ;-) det er godt og høre at det ikke bare er jeg som er bitchey! :-D skal du på ul før du begynner med sprøyter? Jeg fikk beskjed om å begynne med sprøyter 21/11 så sant jeg hadde fått mensen før det. Så skal jeg på ul 29/11 for å se om eggene er store og modne nok til uttak 3/12! Er så spennende dette her! Jeg kjenner ikke så mye til kriblinger, å sliter absolutt ikke med søvnmangel! Jeg blir så trøtt av sprayen at jeg sover som en stein, og er trøtt konstant! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da :) Har man gjort det en gang, så er man over det..

Heldig som får sove da, men disse hormonmella syndromet får man vel ikke gjort noe med :(

 

Ja, jeg må tydeligvis på UL før sprøytestart. Vet ikke hvorfor egentlig. Skal vel sjekke om systemet er klart. Jeg fikk jo mensen 1 uke etter spraystart, så der er ting på stell.

 

Da har du ca 12-13 dager med sprøyter før uttak? Håper også at jeg er klar for egguttak rundt den 6.-7. desember...Det er det de har estimert i løpet av den uken. På AIH var jeg enkel å stimulere på sprøyter, og slapp unna med 2-4 dager bare.

 

Jeg jubler for hver uke som går nå, er så glad når helgen kommer, puh! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, jeg også! :-) jeg begynte med sprayen 8/11, og holder på til ul 29/11 vertfall. Det blir jo 22 dager, og 8 dager med sprøyting før ul! Så vet jeg ikke om jeg må fortsette med dette mellom ul og uttak! Er jo den eggløsningssprøyta 36 timer før uttak vertfall!

Får håpe du er like heldig i denne omgangen med sprøyter også da! :-)

Er så spennende! Er nesten like spent på alle dere andres vegne også! Håper bare så inderlig det blir maaange positive tester i desember!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har forstått, skal man ta både sprayen og sprøyter helt til man setter eggløsningsprøyta...

Håper vi klaffer bra, slik at man slipper altfor mange Ulèr før egguttak. Har nemlig et håp om å ikke være for mye borte fra jobben, uten å vekke oppmerksomhet blant mine nye kollegaer...

 

Jeg er i utgangspunktet en utålmodig person, og dette greiene her får virkelig satt den på prøve!! Nå må jeg bare prøve å gjøre morsomme ting, og komme meg ut på aktiviteter, er det eneste som hjelper for meg.. og løping! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er selvstendig næringsdrivende! Har en liten frisørsalong! Passer jo absolutt ikke å ha fri nå før jul, men må man så må man! Dette er mye viktigere! :-) har litt problemer med å tenke ut hva jeg skal si grunnen til at jeg stenger i disse travle juletider er! Bor på en liten plass så blir nok snak om d! Men men! :-) alt for å bli gravid!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen aning, dessverre.... :( Små blødninger har sikkert ingenting å si. Systemet vårt får seg jo en skikkelig støyt, så det påvirker sikkert at slimhinner o.l. blir litt skjørerer. Men som sagt, ingen aning ;)

 

Nå nærmer det seg mandag og ul for min del, og gleder meg til å komme over på neste steg nå....

 

Hvordan er det med dere andre damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise83: jeg vet heller ikke om det er vanlig m blødning, men d er jo ikke rart, sånn som man "kludrer" til kroppens normale rytme.

Evigoptimisten: det blir jo veldig spennende med ul på mandag! Har du gått på sprøyter i 9 dager da?

Jeg sprayer på 13 dagen og har egentlig lite bivirkninger. Litt vondt i hodet og er litt emosjonell. Hetetoktene som jeg husket så godt fra forrige gang, har ikke kommet enda. Begynner med sprøyter på onsdag:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...