Gå til innhold

Desember-jenter?


Nurse77

Anbefalte innlegg

Testet positivt 28 desember etter innsett 13. og dette var min aller første positiv test på flere år. Dette var vårt andre innsett på Aleris og det ble satt inn to stk. Blodprøva viste fn hcg på 105 på samme dato. Fikk ømme bryster, veldig trøtt og litt øm korsrygg. 7 januar fikk jeg svar på den andre blodprøva som ble tatt den 4.1 og den viste veeldig liten stigning kun 107. Så den lille spiren ville ikke utvikle seg videre. Mensen har nå kommet og er bare å innse at nok en nedtur er et faktum. Men gir oss ikke før vi har en liten etterlengtet baby i armene våre! Lykke til videre i svangerskapet jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å høre titinn og liaes. Jeg har vært der dere begge er. Både opplevd at hcg ikke steg som det skulle, og utskarpning siden de ikke fant noe foster.

Det er så grusomt å oppleve det. Jeg sitter selv og samler opp mot. Venter på mensen stil mitt 3. Ivf uttak ig mitt 10.innsett. Hatt tilsammen fire aborter.... ,men saken er at man kommer seg opp igjen dere, selv om det sikkert er fryktelig tungt nå. Så glad for positiv test og en graviditet så brått , ikke noe!!!! Det krever sin kvinne å komme seg opp av noe sånt.... Hvert fall i i denne prosessen som har det tungt i utgangspunktet.

 

Så en klemfra meg, og håper dere er klare igjen fort som fy. Baby skal det bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd det samme som dere begge, men er nå gravid m tvillinger. Etter grundigere utredning fant de et stoff i blodet mitt som tydet på at koaguleringsevnen ikke var som normalt, og fikk derfor blodfortynnende i dette forsøket. Det funket visst!

Det blir deres tur også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har heldigvis en gutt fra før som vi koser og trøster oss med! :) var på en måte forberedt på at jeg kunne få denne beskjeden idag. Vet ikke hvorfor, morsinstinkt kanskje? ;)

Venter bare på og få morgendagen unnagjort og komme igang med nye forsøk så fort som mulig! :)

 

Kjedelig og høre at det er så mange av oss som har vært igjennom dette.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er trist når en endelig får positiv test og veit at noe var på gang, men har blitt fortalt av sykepleieren at det kan være et positivt tegn for da har kroppen på en måte blitt vekket litt og kjent litt på en begynnende graviditet! Så får bare fortsette å jobbe for en liten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min mage er det faktisk liv fremdeles etter å ha blødd fra søndag til og med fredag (idag!).

 

De vet ikke hvorfor jeg blør (krysser fingrene for at det stanser snart), men alt så bra ut og legen fant et lite frø som klorer seg fast på ultralyden og hcg ser normal ut! 5 uker idag!

 

Skjelven. Men da er gravid enda! O spede lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å høre kaksy;) krysser alle fingrer og tær for at alt fortsetter som normalt!!

Utrolig trist å høre om dere titinn og liaes... Håper dere kommer dere etter dette.. Bare bruk tiden til hjelp!! Får vondt lengst inn i hjerte roten! Sender dere masse babystøv og satser på at det er deres tur neste gang! Det samme til deg usababy! Masse lykke til videre på veien og mange varme klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som ventet på nytt ivf forsøk i januar,.... Klarte jammen meg å bli gravid på egenhånd i desember. Had jeg aldri i min villeste fantasi trodd;) så gjenstår det å se om det blir med positiv test eller om dette blir baby. Målte hcg i dag... Skal ta ny på onsdag.Veldig spent !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei-hei!

Føler tiden går sakte... Er 9+6 i dag.

Har hatt litt småblødninger så har vært på et par ul allerede. Skal dit igjen på onsdag. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad( og misunnelig) på deres vegne! :-) nå er jeg snart klar for å begynne på igjen! Synarella start 2/2! Godt og se at noen får det til! :-) masse lykke til dere alle! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...