Gå til innhold

ER DET GALT AV MEG Å DRIKKE ET HALVT GLASS VODKA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

BARE ETT GLASS ASSÅ, VELLI LITE! BABY IKKE FULL ENNÅ!

du prøver tydeligvis å være morssom. Men husk du ikke er helt anonym bak nicket ditt ( noen kan legge inn en bekymringsmelding på deg , Internett ikke et et univers der man kan si hva man vil uten konsekvens ) litt kjipern å bli tatt for å være alkis sånn rett før man blir mamma?

du prøver tydeligvis å være morssom. Men husk du ikke er helt anonym bak nicket ditt ( noen kan legge inn en bekymringsmelding på deg , Internett ikke et et univers der man kan si hva man vil uten konsekvens ) litt kjipern å bli tatt for å være alkis sånn rett før man blir mamma?

MEN BARE ETT GLASS ASSå IKKE VæR KJIP A!

Dette er det dummeste spørsmålet jeg har sett her inne til nå..... Du burde jo bruke nøtta litt. Synes du det høres greit ut å drikke så sterke saker i svangerskapet??????????? Vil si du har et stort problem om du ikke klarer å styre unna,er tross alt det kjæreste man har inni magen!!!!!!!!

Annonse

hahahaha, ler så tårene triller!

Preggers da, du burde jo vite at sånn må man ikke si høyt her inne! Du blir jo meldt til bv umiddelbart!

Når det er sagt,så synes jeg du kan ta en liten skvett med blandevann oppi, redbull eller noe,bare for å jevne ut smaken litt.

Etter 35 uker uten vodka,så kan det bli noe stramt..

Puh....jeg skjønner jo at du tuller her, men jeg fikk litt frysninger da jeg leste det. Det finnes jo faktisk de som gjør det på ordentlig. Huff. Stakkars lille gullet vårt. Vi ville aldri gjor noe sånt :)

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...