Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og prøver iherdig å late som ingenting men nå ekskalerer riene seg opp og ned hele tiden.

Er 38+6 (min dato) /38+4 i dag og nå går det opp for meg at jeg snart skal igjennom en fødsel igjen.. Prøver å puste rolig og ikke frike ut!

Min mann er på kontroll med bilen min, og er ikke hjemme for øyeblikket men kommer hjem straks og da drar vi med en gang.

Eneste jeg tenker nå er;

Snart er lillebror i armene våres <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143978441-snart-reiser-vi-til-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Vi hadde egentlig tenkt oss hjem men etter enda en ctg-registrering som viste 3 min mellom hver og en cm åpning kl 14 så ville jordmor at vi ble over siden vi ikke har så kort vei. Kjører førti min en vei.

Så nå har jeg regelmessig men ikke vonde nok heeeelt enda..

Har enda ikke blitt tobarnsmor :)

Har sovet minimalt men ikke grunnet rier men relativt urolig kropp. Så skal ta en sjekk nå så reiser vi hjemat og slapper av :)

Første gang vi har hatt barnevakt på sønnen vår også så nå er jeg litt hormonell og savner han! :( Så gleder meg til å se han etterpå!! :) :)

Har sovet minimalt men ikke grunnet rier men relativt urolig kropp. Så skal ta en sjekk nå så reiser vi hjemat og slapper av :)

Første gang vi har hatt barnevakt på sønnen vår også så nå er jeg litt hormonell og savner han! :( Så gleder meg til å se han etterpå!! :) :)

Æsj da, det er kjedelig når det tar så tid. Trodde det bare var nummer tre som lurte sånn. Selv gikk jeg nøyaktig en uke med rier av og på og fire cm åpning før fødselen kom skikkelig i gang. Det tar på. Pass på å hvile i mellom slagene, for det kan trekke ut. Hold ut og lykke til!

Æsj da, det er kjedelig når det tar så tid. Trodde det bare var nummer tre som lurte sånn. Selv gikk jeg nøyaktig en uke med rier av og på og fire cm åpning før fødselen kom skikkelig i gang. Det tar på. Pass på å hvile i mellom slagene, for det kan trekke ut. Hold ut og lykke til!

Ja, førstemann var også slik så Er ikke nytt for meg dette :P

Bare litt mer og tenke på for nå må vi ordne barnevakt hele tiden..

Gikk tre dager slik som dette før førstemann ville ut men når det først var i gang så tok det to timer bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...