Gå til innhold

hvor mye har dere handlet inn av klær og hvilken str:-)?


løvemamma29

Anbefalte innlegg

Eg fekk vite på ul at d sku bli ei jente..har kjøpt noen bodyer i jentefarge..men så tenker eg at eg ikkje vil kjøpe for mye før eg veit hva d blir...blir så kjedelig om alt skal vere hvitt også...

Vurdera å sende pappaen på handletur når eg ligge på sjukehuset.. :-)

Endret av løvemamma29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, jeg må ærlig innrømme at jeg sannsyneligvis er litt GAL,for jeg startetå handle babyklær når jeg var 11 år;P

Har enorme mengder med babyklær til begge kjønn,

Har så klart ikke klart å la vær å handle når jeg har vært gravid heller, men prøver sånn LITT å begrense meg, da jeg i utgangspunktet har NOK.

Har ikke helt oversikten over hva jeg har i hvilke str, siden alt jeg har kjøpt opp gjennom årene er pakket i esker i kjelleren, men har kjøpt litt sånn småting nå i str 62 og 68. Ikke i de aller mindre str, for jeg tror jeg har evig nok;)

Også har jeg handlet en del på nøstebarn nå da, men har prøvd å bare kjøpe ett sett i hver str, så jeg ikke overdriver så alt for mye;) Så handlet helt opp i str 86/98 da;)

 

Ps. Finn.no er genial hvis dere vil kjøpe brukte klær. Er så utrolig mye fint for nesten ingen ting, og de små klærne er jo utrolig lite brukt, så det er MYE som ser ubrukt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla litt bodyer i bomull og litt i ull på salg nå når et nytt senter åpna her, assorterte størrelser, ikke så mye i 52, men mest oppover. Jeg avventer arving fra søskenbarna her før jeg etter ting i system, søstra til mannen skulle sortere ut i dag! :D

Ellers ble jeg ferdig med å male barnerommet i dag, JEG ER Så FORNøYD! Så snart jeg har funnet den riktige kommoden blir nok bodyer vaska og lagt på plass også, koser meg sånn med dette! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deres første? Jeg har en gutt fra før og venter nå ei jente :) så igjennom klærne jeg har lagt bort i helga og mye av det vi har kan brukes også til jente. Så her blir det nok ikke handling før etter at hun er født - selv om jeg tviler på at det trengs - man får jo så utrolig mye også!! :)

 

Det eneste vi egentlig skal ha er ei ny seng hvor man kan ned/vekk den ene siden slik at babyen bare kan draes frem og tilbake ved amming på natta :) og ett ordentlig bæresjal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det deres første? Jeg har en gutt fra før og venter nå ei jente :) så igjennom klærne jeg har lagt bort i helga og mye av det vi har kan brukes også til jente. Så her blir det nok ikke handling før etter at hun er født - selv om jeg tviler på at det trengs - man får jo så utrolig mye også!! :)

 

Det eneste vi egentlig skal ha er ei ny seng hvor man kan ned/vekk den ene siden slik at babyen bare kan draes frem og tilbake ved amming på natta :) og ett ordentlig bæresjal!

Nei d er nr 3! Første var gutt og vi arva mye, har er no snart 8 og vi gav vekk nye når nr 2 ble jente. Som forøvrig var født i juni- ei helt anna årstid enn dette barnet.. Så er litt sånn blank på dette med vinterbaby.. Og vi var fornøyde med to barn, helt t d gikk noen år- då fi vi lyst på en til..storesøster blir 4,5 år når baby kommer... Og vi har gitt bort masse siden vi ikkje skulle ha fleire ;-)

Kle i seg sjøl e billig, lurte grunn bare kor masse av de minste str :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det første og. Vi har handlet vogn og bilstol, egentlig uplanlagt, men når vi fikk det til halv pris på svenskepriser, så ble det visst kjøp likevel. Klær har vi ikke kjøpt noe, men svigermor kommer stadig med nye antrekk, så den lille kommer nok ikke til å mangle noe der selv om jeg ikke kjøper noe.. Har veldig lyst å kjøpe selv og, men nå er vi i uke 20, og den lille har allerede fått over 20 antrekk fra 50-62 så jeg føler at det blir litt for mye om jeg skal kjøpe alle jeg syns er pene og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke handlet noe før nå. Var i Paris i helgen, og da sprakk jeg :) Så mange fine barneklær.. Kjøpte fem søte bodyer fra Petit Bateau og noen bittesmå sokker. Str 60 og oppover. Og i kveld oppdaget jeg hvor mye fint som selges på ebaby (dyre merker til under hundrelappen..) Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så fryktelig mye før barnet er født. Vi kan arve mye av foreldre og venner - og ting kan tross alt fremdeles gå galt. Men dersom jenta blir født i februar og alt går fint, kommer jeg nok til å handle inn den del fine ting fra nett og andre steder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...