Gå til innhold

Trenger dagmamma i Asker/Vollen eller Slemmestad

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!

Hvor mange dager i uka trenger du dagmamma? Vi bor på Torp Høymyr, så ikke så langt unna Slemmestad! :) Jeg skal være hjemme med datteren min på 1 år fram til sommeren. Jobber til vanlig i barnehage og er allerede dagmamma på torsdager. Gi meg et lite svar hvis d høres interresant ut så kan du få mailadr min...:)

Hei!

Hvor mange dager i uka trenger du dagmamma? Vi bor på Torp Høymyr, så ikke så langt unna Slemmestad! :) Jeg skal være hjemme med datteren min på 1 år fram til sommeren. Jobber til vanlig i barnehage og er allerede dagmamma på torsdager. Gi meg et lite svar hvis d høres interresant ut så kan du få mailadr min... :)

Hei,

Jeg er på jakt etter en dagmamma til sønnen min på 14 måneder. Vi bor på Bleiker, og vil veldig gjerne komme i kontakt med deg. Vi trenger pass fra januar og frem til sommeren. :-)

Hei! Vi flytter faktisk til Høymyrmarka, så Torp er jo midt i blinken for oss! Er veldig interessert! Vi trenger dagmamma helst 5 dager i uka, men kan også vurdere andre alternativer. Har sendt deg en PM med mine kontaktopplysninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...