Gå til innhold

Junimagene :-)


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Testet positiv i dag! Termin ca 11 juni her - litt avhengig av hvordan man regner. Lang syklus denne måneden så legen vil nok si 5+0 mens jeg selv mener jeg er 4+2 i dag.

 

Håper det blir mange junispirer her etterhvert :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :)

 

Testet også positivt idag (og i går kveld). Termin ca 13 juni her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til junimagene! Jeg har ikke helt oversikten over el sist syklus, men regnet på en 28dagers syklus er jeg 5+2 idag, med termin 4. juni :-) En uke siden positiv test idag, og har fortsatt vanskelig for å skjønne det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle junimager:) 4+0 idag og termin 13.juni. Det blir mitt tredje gull og min og mannens andre felles barn. Vi gleder oss:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen:)

Fikk en positiv test kl 04.30 i morges -klarte ikke å holde meg lenger, måtte skikkelig tisse så da måtte jeg jo teste samtidig...

Jeg er etter mine beregninger 4+4 med termin 10. Juni. Dette bli vår andre (såfremt dette holder seg), har en 2 åring også.

Er vanskelig å tro + tegnet på CBen nesten da det kun er 2. pp og vi jobbet lenge med 1.mann. Snakket med legen idag som vil sende meg til tidlig ul. pga historikken med MA og SA så prøver å slappe av og glede meg til å kunne se hjertelyd om ikke så altfor lenge håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test i dag :-). 14 dager siden egguthenting, fikk satt inn 2 egg for 12 dager siden. Foreløpig termin fra sykehuset er 16. juni. Vi er superglade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv test idag morges! Blir vel termin rundt 16. juni, og dette blir vår andre. Gleder oss masse!! (Hmm, burde vel kanskje endre nicket mitt...?)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan eg endelig henge meg på en gruppe etter 5,5 år:) i dag testet eg positivt:) skal ta blodprøve mandag og onsdag for å være sikker :) Er i dag ikke mer en 3+4 og trur termin er 20.juni:)

Endret av Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan eg endelig henge meg på en gruppe etter 5,5 år:) i dag testet eg positivt:) skal ta blodprøve mandag og onsdag for å være sikker :) Er i dag ikke mer en 3+4 og trur termin er 20.juni:)

 

 

Yes!!!! Hipp HUrra <3 Håper du har to jeg;) Trenger noen til mental støtte hihihihi <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe håper eg føder 1 i hvertfall:) men 2 er et pluss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan eg endelig henge meg på en gruppe etter 5,5 år:) i dag testet eg positivt:) skal ta blodprøve mandag og onsdag for å være sikker :) Er i dag ikke mer en 3+4 og trur termin er 20.juni:)

Oj: Stooort etter så lang tid tenker jeg! Gratulerer masse:)Skriv deg inn på terminlista:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldigt stort:) men er livredd for å miste siden det er så tidelig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ivertfall to om det!;) Den redselen kommer vel til å bli værende en stund er jeg redd. Første milepælen blir uke 6.. hvor man kan se hjertet banke. Da er det litt mindre risiko for å miste. Så er det heeelt frem til uke 12. Innenfor de rammene skal jeg ivertfall (39 år) avgjøre om jeg skal ta duotest eller fostervannsprøve i tillegg. Blir det det siste, så kommer jeg jo til å være kjempe-engstelig uke 15-ish.. når den prøven tas;)

MEN.. vi ER ivertfall gravide da! Juhuu og jippi for DET ivertfall!:)

Vi får prøve å glede oss ett lite skritt hele veien. Være glad for hver dag som går og at alt virker bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg testet positiv i går morgen (lørdag) og er da 4+3 på vei! :) Har bare ventet nå! :) Termin er rundt 15. juni. Gleeeder oss veldig!! Dette blir vår tredje.. De andre to er 4 1/2 (jente) og 2 1/2 (gutt, snart 3 år). Begge sier de vil ha en lillesøster! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Turbomamma:) Jeg er også gravid med 3.gull:)

Husk å skrive deg inn på terminlista da... og dere andre også..så blir den oppdatert med alle som venter i juni 2013:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...