Gå til innhold

Er det noen som har mistet følelsene for mannen og fått de tilbake?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig bekymret.. som et resultat av veldig mye de siste 2 årene har følelsene mine for mannen bare forsvunnet :/

 

Jeg har ikke hatt sommerfugler i magen på lenge, vi har kanskje sex hver 8. uke eller noe sånt.. vi er liksom bare venner, som irriterer seg over hverandre.

 

Vi har hatt det veldig bra før så jeg vet at vi kan det, men i det siste har det ikke vært bra- og det tar veldig på.

 

Har begynt å drømme om andre også :( Det er ikke kult.

 

Hva kan man gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det helt likt.. Jeg er veldig glad i mannen min, men all forelskelse er borte. Vi irriterer oss ofte over hverandre. Jeg vil ikke ha sex med han. Eller.. Jeg VIL ha sex med han, men jeg tenner bare ikke. Jeg vil tenne og ha sex, men jeg får det bare ikke til. Kunne lett levd uten sex med han. I starten hadde vi sec hele tiden, men nå er ALL lyst borte. Jeg drømmer om å ha sex med andre, selv om jeg aldri aldri kommer til å være utro.

 

Det er mannen min jeg elsker og vil dele livet med, men jeg klarer bare ikke tenne og ha lyst til å ha sex med han. Noen som har råd? Jeg ønsker et bedre vennskapsbånd hvor vi hakker mindre, har mere sex og respekterer hverandre mere.

 

Vi har et herlig barn sammen, og samlivsbrudd er uaktuelt da vi har et barn sammen og elsker hverandre. Hvordan få tilbake følelser? Kan ikke finne på noe hver dag og spise på resturante hele tiden. Trenger en varig følelse ovenfor mannen min... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det som dere. Det har vært mye de siste årene og ingen tid til hverandre. Ikke har vi vært flinke til å prioritere forholdet heller. Nå som overskuddet er i ferd med å komme litt tilbake, ser jeg at følelsene mine har forsvunnet litt etter litt på veien og nå er det ingenting igjen. Etter noen runder på familievernkontoret har jeg funnet ut at jeg ikke vil mer. Skulle virkelig ønske vi hadde tatt tak i det tidligere og kanskje klart å redde forholdet. Foreslår at du kontakter familievernkontoret der du bor. Det er gratis og dere kan gå til samtale alene eller som par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme og fantasere om andre kan en da gjøre selv om en elsker mannen sin.. det er bare tanker og fantasier...

Å gjøre de tankene og fantasiene til noe virkelig er noe helt annet.

Tenk sÅnn..

Tenker du pÅ andre??

Hvis ja.......

Vel..kunne du tenke deg Å bytte ut mannen din med en av de du tenker pÅ??

 

 

Det er og normalt at sommerfuglene kommer og gÅr, betyr ikke at en ikke elsker mannen sin lengre..

En kommer til et nytt stadie i forholdet, noe dypere..

 

Jeg tar meg selv i Å tenke pÅ andre til tider..men jeg VET med meg selv at jeg kunne ikke tenke meg Å være med andre enn mannen min nÅr alt kommer til alt..

Jeg bruker slike tanker til Å fÅ tiden til Å gÅ om jeg kjeder meg eller for Å sprite opp litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre.

 

Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere.

 

Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt likt.. Jeg er veldig glad i mannen min, men all forelskelse er borte. Vi irriterer oss ofte over hverandre. Jeg vil ikke ha sex med han. Eller.. Jeg VIL ha sex med han, men jeg tenner bare ikke. Jeg vil tenne og ha sex, men jeg får det bare ikke til. Kunne lett levd uten sex med han. I starten hadde vi sec hele tiden, men nå er ALL lyst borte. Jeg drømmer om å ha sex med andre, selv om jeg aldri aldri kommer til å være utro. Det er mannen min jeg elsker og vil dele livet med, men jeg klarer bare ikke tenne og ha lyst til å ha sex med han. Noen som har råd? Jeg ønsker et bedre vennskapsbånd hvor vi hakker mindre, har mere sex og respekterer hverandre mere. Vi har et herlig barn sammen, og samlivsbrudd er uaktuelt da vi har et barn sammen og elsker hverandre. Hvordan få tilbake følelser? Kan ikke finne på noe hver dag og spise på resturante hele tiden. Trenger en varig følelse ovenfor mannen min... :(

 

Du sier det selv..

 

"Vi har et herlig barn sammen, og samlivsbrudd er uaktuelt da vi har et barn sammen og elsker hverandre. "

 

Dere ELSKER hverandre...

å elske kommer etter forelskelse og er mye STERKERE..

 

Legg vekk de forventningene du har til hva du skal føle, at en skal kjenne forelskelsen hele tiden og kjenn heller etter de følelsene du har nå...

Elsker du han??

Hvis ja, så har ikke DERE et problem... men DU... du har lagt opp til urealistiske forventninger til hvordan du skal føle for mannen din...hvem er det som kjenner forelskelsen konstant??

 

At forelskelsen er borte.... (er jo ikke borte, men har utviklet seg til noe sterkere..men du kjenner det ikke fordi du leter etter følelsen av å være forelsket) er ikke ensbetydende om at dere har problemer i forholdet.. men det blir det hvis en ikke tar oppgjør med seg selv, for en vil bli frustrert og hakkete og irritabel hvis en leter etter noe som ikke er der lenger...(sommerfuglene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre. Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere. Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

 

Etter å ha fått barn er det normalt for kvinner å "miste lysten"..

Kroppen har vært igjennom en påkjenning..endret utseende og våre følelser om oss selv kan endre seg etter dette..

Jeg tror det er til den grad at når det kommer til sex og intime situasjoner så får vi en "sperre" i underbevisstheten..

At vi i underbevisstheten er så opphengt på kroppen og måten den har forandret seg på at vi ikke klarer å slappe av og lar mennene våre få slippe til.

Det er så og si standard etter at en har fått barn at en ikke har så mye sex med partneren som før.. spiller mange faktorer inn, men nå tenker jeg mest på det jeg nevnte ovenfor som en av hovedfaktorene.

 

Jeg har følt det slik selv..

Etter vi fikk barn har jeg fått strekkmerker, lagt på meg..ting disser og henger der det før var fast...

Hvordan jeg har blitt annerledes nedentil etter fødselen.. ja..

Hadde og har til tider fortsatt vansker med å tenne ved sex.. jeg VIL ha sex..men er vanskelig å få igang..

Tenker på om mannen min liker kroppen min slik den er nå.. om jeg har litt slakkere visse plasser... om jeg ser stygg ut i den og den stillingen..om bilringene mine er turnoff.... tilogmed når lyset er av tenker jeg sånn..

Men de gangene jeg klarer å slappe av og fokusere på annet enn kroppen min, så blir jeg helt med..

Og vet innerst inne at om mannen min ikke hadde likt kroppen min slik den er nå så ville han nok ikke hatt særlig lyst på meg, så jeg er nok ikke så ille som jeg innbiller meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre.

 

Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere.

 

Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

Vi har det sånn som du. Men blir ikke mannen din frustret/irritert? 

 

Jeg er helt knust... jeg har prøvd og prøvd får forholdet til å fungere.. men det er tomt... :(

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

"Mistet følelsene" er visst kodespråk for "mistet romantikken"?

 

HI, å elske er noe man gjør, et aktivt verb. Det er ikke en glorie som daler ned og gjør livet rosenrødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at det dukker opp så mange eldgamle tråder for tiden?

Hva har det å si? Er ikke dette temaet aktuelt i 2015, kanskje!?

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

 

Hva er det som gjør at det dukker opp så mange eldgamle tråder for tiden?

Hva har det å si? Er ikke dette temaet aktuelt i 2015, kanskje!?

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Hvis HI fortsatt er her og ønsker råd om samme tema 3 år etter, så, men det er vel neppe tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre.

 

Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere.

 

Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

Vi har det sånn som du. Men blir ikke mannen din frustret/irritert?

 

Jeg er helt knust... jeg har prøvd og prøvd får forholdet til å fungere.. men det er tomt... :(

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Jeg regner med du har søkt på dette temaet og funnet denne tråden fordi du sliter med dette selv...

Du skjønner, jeg er selveste 'eksperten' i tapte følelser og utroskap. Jeg tapte allr følelser for mannen min etter det andre barnet vårt ble født. Han var kjedelig, ufølsom, borte hver kveld på trening og bandøvelse, og kjedelig i senga. Og jeg var elendig kjæreste jeg også, totalt uinterresert.

Så.... jeg fant meg en elsker. Det var helt vilt deilig å oppleve sånn gudommelig oppmerksomhet, ubeskrivelig sex, og stor forelskelse. Vi holdt på i tre år. Ble oppdaget av samboer underveis i forholdet, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Hatet samboer fordi han hadde 'drevet' meg til dette, samtidig som jeg hadde en lojalitet ovenfor familien. Ville forlate han, men visste at så lenge elskeren min stod og ventet med åpne armer, så forlot jeg av feil grunner.

Jeg har fortsatt ikke forlatt samboer. Jeg har en følelse av at den forelskelsen jeg savnet så intenst, men som jeg fikk oppleve igjen, ikke er verdt å bryte opp familien for. Samtidig som at jeg fortsatt ikke tenner på samboer... jeg syns ikke han er god i senga og han er ekkel å kysse og han eier ikke mye sjarm. Jeg tror jeg fortsatt sammenligner han med glansbildet av elskeren min. Fordelen med samboer er at han er trofast og trygg.

Så min jobb er å komme til bunns i om jeg faktisk føler avsky for selve mannen som er samboeren min, eller om jeg er blendet av drømmen om romantikk og en mann som gjør meg gal på alle måter. Er det førstnevnte, kan jeg jo ikke leve med han, det har jeg innsett med sorg. Er det sistnevnte, kan jeg nok finne tilbake til en fornøyd tilværelse. Håper jeg. Jeg tenker mye på barna oppi dette, det er sikkert.

 

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva er det som gjør at det dukker opp så mange eldgamle tråder for tiden?

Hva har det å si? Er ikke dette temaet aktuelt i 2015, kanskje!?

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Hvis HI fortsatt er her og ønsker råd om samme tema 3 år etter, så, men det er vel neppe tilfelle?

Håper inderlig hun ikke sliter med det samme problemet. Men erxen tråd kun ment for HI? Kan ikke flere dra nytte av et universelt og stadig aktuelt tema? Lurer på om du har misforstått bruksverdien av et nettforum...

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre.

 

Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere.

 

Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

Vi har det sånn som du. Men blir ikke mannen din frustret/irritert?

 

Jeg er helt knust... jeg har prøvd og prøvd får forholdet til å fungere.. men det er tomt... :(

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Jeg regner med du har søkt på dette temaet og funnet denne tråden fordi du sliter med dette selv...

Du skjønner, jeg er selveste 'eksperten' i tapte følelser og utroskap. Jeg tapte allr følelser for mannen min etter det andre barnet vårt ble født. Han var kjedelig, ufølsom, borte hver kveld på trening og bandøvelse, og kjedelig i senga. Og jeg var elendig kjæreste jeg også, totalt uinterresert.

Så.... jeg fant meg en elsker. Det var helt vilt deilig å oppleve sånn gudommelig oppmerksomhet, ubeskrivelig sex, og stor forelskelse. Vi holdt på i tre år. Ble oppdaget av samboer underveis i forholdet, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Hatet samboer fordi han hadde 'drevet' meg til dette, samtidig som jeg hadde en lojalitet ovenfor familien. Ville forlate han, men visste at så lenge elskeren min stod og ventet med åpne armer, så forlot jeg av feil grunner.

Jeg har fortsatt ikke forlatt samboer. Jeg har en følelse av at den forelskelsen jeg savnet så intenst, men som jeg fikk oppleve igjen, ikke er verdt å bryte opp familien for. Samtidig som at jeg fortsatt ikke tenner på samboer... jeg syns ikke han er god i senga og han er ekkel å kysse og han eier ikke mye sjarm. Jeg tror jeg fortsatt sammenligner han med glansbildet av elskeren min. Fordelen med samboer er at han er trofast og trygg.

Så min jobb er å komme til bunns i om jeg faktisk føler avsky for selve mannen som er samboeren min, eller om jeg er blendet av drømmen om romantikk og en mann som gjør meg gal på alle måter. Er det førstnevnte, kan jeg jo ikke leve med han, det har jeg innsett med sorg. Er det sistnevnte, kan jeg nok finne tilbake til en fornøyd tilværelse. Håper jeg. Jeg tenker mye på barna oppi dette, det er sikkert.

 

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

 

Har ikke lyst på elsker heller.... har bare lyst til å ha det greit... men jeg har ikke det med min mann. Driter i sex og klining ;) ønsker bare være på samme nivå i forhold til prating og kosing og det å finne på ting i sammen, le i sammen... - da vil det andre komme naturlig.. 

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ja, man kan fantasere om andre selv om man elsker mannen sin.. Men sånn som meg: jeg elsker mannen min, men tenner ikke lengere på han. Vil ikke ha sex med han og drømmer om andre.

 

Jeg vil dele livet mitt med mannen min, og som sagt er ikke utroskap aktuelt. Jeg ønsker bare at vi koser oss mere sammen, til og med i øyeblikk vi burde kose oss. Eller at sommerfuglene er der en sjelden gang. Og at jeg tenner på mannen min slik at vi kan ha sex. Vi har sex av og til, men da tenner jeg ikke. Husker ikke sist jeg var kåt eller ville eksprimentere med mannen min. Vi lever bare i lag, liksom.. Han tenner på meg og vil ha sex oftere.

 

Vi har så lite lidenskap. Jeg vet at det ikke er forelskelse, gammen og fryd hver dag når man har vært sammen en stund og har barn, men likevell... Hvordan kan jeg få lyst på mannen min igjen og få tilbake følelsene jeg hadde en gang?

Vi har det sånn som du. Men blir ikke mannen din frustret/irritert?

 

Jeg er helt knust... jeg har prøvd og prøvd får forholdet til å fungere.. men det er tomt... :(

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Jeg regner med du har søkt på dette temaet og funnet denne tråden fordi du sliter med dette selv...

Du skjønner, jeg er selveste 'eksperten' i tapte følelser og utroskap. Jeg tapte allr følelser for mannen min etter det andre barnet vårt ble født. Han var kjedelig, ufølsom, borte hver kveld på trening og bandøvelse, og kjedelig i senga. Og jeg var elendig kjæreste jeg også, totalt uinterresert.

Så.... jeg fant meg en elsker. Det var helt vilt deilig å oppleve sånn gudommelig oppmerksomhet, ubeskrivelig sex, og stor forelskelse. Vi holdt på i tre år. Ble oppdaget av samboer underveis i forholdet, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre. Hatet samboer fordi han hadde 'drevet' meg til dette, samtidig som jeg hadde en lojalitet ovenfor familien. Ville forlate han, men visste at så lenge elskeren min stod og ventet med åpne armer, så forlot jeg av feil grunner.

Jeg har fortsatt ikke forlatt samboer. Jeg har en følelse av at den forelskelsen jeg savnet så intenst, men som jeg fikk oppleve igjen, ikke er verdt å bryte opp familien for. Samtidig som at jeg fortsatt ikke tenner på samboer... jeg syns ikke han er god i senga og han er ekkel å kysse og han eier ikke mye sjarm. Jeg tror jeg fortsatt sammenligner han med glansbildet av elskeren min. Fordelen med samboer er at han er trofast og trygg.

Så min jobb er å komme til bunns i om jeg faktisk føler avsky for selve mannen som er samboeren min, eller om jeg er blendet av drømmen om romantikk og en mann som gjør meg gal på alle måter. Er det førstnevnte, kan jeg jo ikke leve med han, det har jeg innsett med sorg. Er det sistnevnte, kan jeg nok finne tilbake til en fornøyd tilværelse. Håper jeg. Jeg tenker mye på barna oppi dette, det er sikkert.

 

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Har ikke lyst på elsker heller.... har bare lyst til å ha det greit... men jeg har ikke det med min mann. Driter i sex og klining ;) ønsker bare være på samme nivå i forhold til prating og kosing og det å finne på ting i sammen, le i sammen... - da vil det andre komme naturlig..

 

Anonymous poster hash: 6df97...bf5

Skjønner, og du er smart som tar tak i det før noe alvorlig skjer.

Dere må prioritere. Gå på date. Flørt. Gå til parterapeut. Finn på noe nytt, enten en sport sammen eller nye triks i senga.

Nye opplevelser sammen , det er det dere trenger. Det er derfor folk finner seg elskere. Så vær hverandre sine elskere.

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det som gjør at det dukker opp så mange eldgamle tråder for tiden?

Hva har det å si? Er ikke dette temaet aktuelt i 2015, kanskje!?

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Ok.

Jeg spurte fordi jeg har lagt merke til at det er mange gamle tråder som popper opp for tiden, og at jeg lurte på hvorfor. Bug, reklame som har blitt slettet (det har jo skjedd før), noe annet. Det var ikke verre enn det, så ro ned med å legge ord i munnen på meg etterfulgt av forskrekket tegnsetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva er det som gjør at det dukker opp så mange eldgamle tråder for tiden?

Hva har det å si? Er ikke dette temaet aktuelt i 2015, kanskje!?

 

Anonymous poster hash: 36f88...0e1

Ok.

Jeg spurte fordi jeg har lagt merke til at det er mange gamle tråder som popper opp for tiden, og at jeg lurte på hvorfor. Bug, reklame som har blitt slettet (det har jo skjedd før), noe annet. Det var ikke verre enn det, så ro ned med å legge ord i munnen på meg etterfulgt av forskrekket tegnsetting.

 

Ah, sånn sett. Ja, stemmer det, det var en bruker som dro opp en rekke gamle tråder for å skriver intetsigende svar i de. Brukeren og brukerens innlegg ble slettet.

 

www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144250656-ang-bruker-som-spammer-forumet-med-dritt/?view=getnewpost

 

 

 

Anonymous poster hash: fc303...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...