Gå til innhold

Vanlig at ei jente på 3 år bruker str 27 i sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller et det veldig stort? Ser at de andre jentene på samme alder i barnehagen bruker ca str 25.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, synes da ikke det var så ille. Sønnen min på 5 bruker 30

Skrevet

Jenta her som fylte 3 år for et par mnd siden, bruker 27 i cherrox og 28 i vintersko. Føttene har vokst 3 str. på 6 mnd. :)

Skrevet

Min blir fire i januar og må ha str 28 i cherrox/støvler.

Skrevet

Jenta mi på 3 har 25 i alle sko, men begge kusinene har 27...

Barn er forskjellige, noen store noen små! Mer sjokka over at min lille store 8 åring har større bein enn mora;-)

Skrevet

Jenta mi på 3 bruker også 27, men syns det står i stil med høyden :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Min gutt på to bruker 24 i joggesko, så synes ikke det høres ille ut?

Skrevet

Er hun høy? :)

Min jente på litt over 2 år bruker størrelse 25/26 og storebror på 3 bruker str 29 :)

Skrevet

Tror jeg har miniatyr barn,hehe. 3 åringen min bruker 22-23 og 5-åringen min bruker 24-25

Skrevet

spørs vel om hvor mye for store de er?

Jeg har kjøpt str. 30 i vintersko til min 5 åring, med de er jo 1,5 cm for store....skulle han hatt akkurat passe ville han hatt 27 kanskje.

Skrevet

Jeg har en liten 4 åring, hun bruker ca 26 i sko nå.

(bruker 92 i klær, så føttene står vel i stil med resten av kroppen ;) :

Skrevet

Jenta mi på 19 mnd bruker 24 og gutten min på 5 bruker 32

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

3-åringen vår bruker str 24, men må nok opp i 25 i vintersko.

Skrevet

Jenta på 5 år bruker 33 og gutten på snart 4 bruker 28.

Skrevet

Normalt.

Gutten min på tre år og fem mnd bruker 28 i vintersko.

Skrevet

Jenta mi fyller 3 i år. Fortsatt 2 år og hun bruker 27. Broren i 3 klasse bruker bare 32 hehe..

Verden er variert.

Skrevet

Måtte faktisk kjøpe 34 til min fireåring i vintersko i år.... Små i str, da, har 31 i joggesko...

Skrevet

gutt 20 mnd str 26

gutt 4 år, 31

jente 9 år, 37. hun brukte 31 da hun var 3 år

Skrevet

Er nok helt normalt. Datteren min er 4 år og bruker 23-24 i sko. Hun har veldig små føtter da.

Skrevet

Treåringer her bruker 27, Seksåringen 31

Skrevet

Tja, umulig å svare på om det er vanlig. Er en grunn til at helsesøster ikke måler fotlengde på barna tenker nå jeg:-) Om de skulle bli satt i en egen kurve ville nok mange foreldre bekymret seg hodeløse.

Min datter på snart 2,5 år bruker str. 26 i høstskoene. Men har kjøpt vintersko i str. 26/27, og hun bruker de nå med ullsokker oppi. Er faktisk litt redd for at de snart blir for små.

Hun har alltid vokst fort i føttene. Sko kan ikke brukes lenge før de må kasseres. Men det er hun, vet om barn som bruker samme sko leeenge, for så å gå opp to størrelser.

Din jente er nok helt normal. Bruk det hun må ha, ikke kjøp for små sko. Det er mitt råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...