Gå til innhold

Blir gaal av å vente på å kunne teste

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her inne har hatt disse "symptomene", og allikevel ikke vært gravid.. (og det regner jeg med at det er, siden man jo er på symptomjakt når man prøver å bli gravid :P )

Men, jeg har hatt noe jeg tror var festeblødning 6 dpo, kjente murringer i magen fra samme dag, og har ømme pupper (og det har jeg aldri hatt før), og føler meg generelt sett gravid. Men er livredd for å bli skuffet av graviditetstesten på søndag.

Vet jo at kun en test kan fortelle meg om jeg ER gravid eller ei, men hadde jo vært ok å høre om noen har hatt disse symptomene og allikevel ikke vært gravide.

Fortsetter under...

Jeg blir som deg gaaaal av å vente med å teste, og er så nervøs for å bli skuffa...

Hos meg har det vært vanlig å hatt mensmurringer og ømme pupper en-to uker før mens det siste året el mer.. Så derfor lurer jeg nå på om jeg kan være gravid ettersom jeg nå ikke har det på samme måte, ikke noe ømme pupper og kjenner bare svakt mensmurring en sjelden gang... jeg venter mens 4 .okt, så hadde dette vært en vanlig måned burde jeg hatt de vanlige tegnene tenker jeg... Utifra EL er jeg 10-11 dpo idag, og har testet sånn i tilfelle, men den var negativ, og er jo egetlig litt tidlig å teste, men vet noen har testet positivt på 10 dpo før. Men dette er sikkert individuelt...

Håper det blir verdt å vente for din del, og masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...