Gå til innhold

Lurer på om vi er i gang!

Anbefalte innlegg

I går kveld så klarte jeg å sovne, men våknet av litt vonde tak igjen. Sovnet jo igjen, og nå har jeg tak som sitter godt i korsrygg og i mage. Jeg gidder rett og slett ikke å tro at det er noe på gang for maserier har jeg hatt nok av :P

Mannen jobber natt, så han sover jo nå så vil ikke vekke han før vi virkelig må reise inn til sykehuset.

Er vel bare maserier igjen... Nå begynner jeg å se godt frem imot første gang jeg møter denne lille herremannen i magen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974894-lurer-p%C3%A5-om-vi-er-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tenker eg og kvar gang de begynder med maserier.. men tenk de engang de begynder so stopper de ikkje opp før bebyen er ute :) men no vil eg ha ut bebien min snart also... verker overalt snart... er heilt opphovna rundt skambeibet :( øm og fæl :/ ser ut som den bollemusa jo... :P

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1348642817' post='144579859] De tenker eg og kvar gang de begynder med maserier.. men tenk de engang de begynder so stopper de ikkje opp før bebyen er ute :) men no vil eg ha ut bebien min snart also... verker overalt snart... er heilt opphovna rundt skambeibet :( øm og fæl :/ ser ut som den bollemusa jo... :Pmåtte bare kommentere. den bollemusa oppdaga jeg i går også. legen tror det blir tidlig fødsel på meg. så må nå bare vente å se. er jo bare 35 uker i dag. men har mye vondter.

De tenker eg og kvar gang de begynder med maserier.. men tenk de engang de begynder so stopper de ikkje opp før bebyen er ute :) men no vil eg ha ut bebien min snart also... verker overalt snart... er heilt opphovna rundt skambeibet :( øm og fæl :/ ser ut som den bollemusa jo... :P

Haha, ja! Ser ikke ut der nede :P

Tærer på med maserier, og de sier det hjelper på på modning og raskere fødsel. Vel, førstemann kom ut på to timer så er spent nå!! :P

ojj de va kjapt..du må komme deg på sjukehuset fort da om du kjenne litt forandring... ja og ikkje ser enn for å ta vekk håra heller so gubben kalla meg beveren :P men men...

Ja, tror jeg skal greie å kjenne igjen første åpningsrien men heller føre var :)

Haha! Jeg prøvde meg i går på å shave litt nedentil.. Sånn bikinilinje og litt ved buksekanten. Ser rett og slett skamfert ut der nede nå! :D

Annonse

ja får fare over ikveld eg og tenke eg :P so dei ikkje får sjokk på føden :P hehe...

Hehe! Husker det var så godt å virkelig dra over med høvelen etter førstemann kom til. Følte meg så mye freshere når det ikke var igjengrodd der nede :P

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1348642817' post='144579859] De tenker eg og kvar gang de begynder med maserier.. men tenk de engang de begynder so stopper de ikkje opp før bebyen er ute :) men no vil eg ha ut bebien min snart also... verker overalt snart... er heilt opphovna rundt skambeibet :( øm og fæl :/ ser ut som den bollemusa jo... :P
måtte bare kommentere. den bollemusa oppdaga jeg i går også. legen tror det blir tidlig fødsel på meg. så må nå bare vente å se. er jo bare 35 uker i dag. men har mye vondter.

hvilke vondter har du?? jeg blir også truet med fortidligfødsel...barnet ligger laangt nede

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1348642817' post='144579859] De tenker eg og kvar gang de begynder med maserier.. men tenk de engang de begynder so stopper de ikkje opp før bebyen er ute :) men no vil eg ha ut bebien min snart also... verker overalt snart... er heilt opphovna rundt skambeibet :( øm og fæl :/ ser ut som den bollemusa jo... :P
måtte bare kommentere. den bollemusa oppdaga jeg i går også. legen tror det blir tidlig fødsel på meg. så må nå bare vente å se. er jo bare 35 uker i dag. men har mye vondter.

Haha bollemusa har vært på plass her i flere måneder allerede ;) er 33+2 i dag

Annonse

Mannen min liker denne bollemusa han, han håper at den ikke vil forsvinne etter fødselen :P Men det håper jeg...

hvilke vondter har du?? jeg blir også truet med fortidligfødsel...barnet ligger laangt nede kan ha falske rier/regelmessige kynnere innimellom. å nå som hode har kommet langt ned så er det da risiko for livmorhalsen å bli påvirka. i det siste har jeg begynt å få nedpress og modningstegn. kjenner det presser på i lysken.er sår invendig på en måte.og er jo andregangsfødende.legen brukte veldig lang tid da han kjente på leie å om hode var festa. og det var grusomt vondt denne gangen.må jjo og si at den bollemusa er annerledes enn den hovne jeg har hatt fra tidligere i svangerskapet. Endret av romheg♥ mammas skatt♥
hvilke vondter har du?? jeg blir også truet med fortidligfødsel...barnet ligger laangt nede
kan ha falske rier/regelmessige kynnere innimellom. å nå som hode har kommet langt ned så er det da risiko for livmorhalsen å bli påvirka. i det siste har jeg begynt å få nedpress og modningstegn. kjenner det presser på i lysken.er sår invendig på en måte.og er jo andregangsfødende.legen brukte veldig lang tid da han kjente på leie å om hode var festa. og det var grusomt vondt denne gangen.må jjo og si at den bollemusa er annerledes enn den hovne jeg har hatt fra tidligere i svangerskapet.

slik har jeg hatt det i mage uker.. min livmorhals er blitt påvirket av det å jeg er ikke i uke 35 før fredag..

Mannen min liker denne bollemusa han, han håper at den ikke vil forsvinne etter fødselen :P Men det håper jeg... om den forsvinner so får enn legge inn silikon innlegg eller botox i kjønnsleppene:P hehe... ( eg har ingen plan om de, har litt bollemus naturlig so :P )

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1348683136' post='144581766]

Mannen min liker denne bollemusa han, han håper at den ikke vil forsvinne etter fødselen :P Men det håper jeg... om den forsvinner so får enn legge inn silikon innlegg eller botox i kjønnsleppene:P hehe... ( eg har ingen plan om de, har litt bollemus naturlig so :P )

Har litt fra før men nå så er det den stor.. som jeg har sett i speilet :P

kor de går forresten? noke meir reier? :)
Det går bra her :) Har bare tak hele tiden med en skikkelig innimellom så det skjer ikke stort her enda.. zzZzzzz...
noke meir so ha sjedd no da? :) har hatt noen tak eg og i heile dag men blir jo aldri noe meir ut av de :( håper vatne går inatt :P
kor de går forresten? noke meir reier? :)
Det går bra her :) Har bare tak hele tiden med en skikkelig innimellom så det skjer ikke stort her enda.. zzZzzzz...
noke meir so ha sjedd no da? :) har hatt noen tak eg og i heile dag men blir jo aldri noe meir ut av de :( håper vatne går inatt :P

enda en natt uten action :) Mannen jobber jo natt så er glad til for akkurat det! Men har rimelig vonde tak nå så får vel stå opp med Lillegutt som våknet med et vræl, og se om dette går over! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...