Gå til innhold

Flere med aktive babyer i magen?

Anbefalte innlegg

Føler min aldri sover... kun når jeg er i bevegelse. Så fort jeg setter meg ned er det full aktivitet igjen. Mest på kveld/natten... og i natt har han vært mye våken. Blir spennende å se om han blir like aktiv utenfor magen :) Flere som har veldig aktive småtasser i magen?

Er i uke 37 nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143974567-flere-med-aktive-babyer-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her er det full rulle hele dagen og natten :) Er i uke 33+1 i dag. Hun har vært sånn på alle ultralyder, og jeg kjenner at hun har mye energi der inne ;) Hun roer seg litt når jeg er i aktivitet da :) Trenger ikke spise noe spesielt for at hun skal bli aktiv, men når jeg spiser blir hun ekstra vill ;)

Annonse

jeg har hatt det rolig stort sett hele tiden pga foranliggende morkake.. det har vært både og synes jeg, da jeg hele tiden har forventet mer bevegelse :) så jeg har vært bekymret innimellom for om hun er syk eller svak, men slår det fra meg hver gang.. nå er jeg 35 uker straks og nå begynner jo bevegelsene å skal bli mindre markante pga mindre plass. Jeg kjenner henne når jeg er helt i ro og når jeg skal legge meg :) så synes jeg hun beveger seg mer når far er i nærheten og brummer ;):)

Jeg har også mye liv og røre i magen, selv nå så sent i svangerskapet (Er over 39 uker på vei). Det er veldig lett å kjenne kroppsdelene i magen nå og det er i grunn helt rart. Kjenner tydelig rumpe og knær. Har foranliggende morkake, men tror ikke den kan dekke hele frontpartiet, og spesielt ikke øverst i magen for det er der jeg kjenner det mest. Men så ligger babyen i hodeleie så det er jo naturlig at det er mest bevegelse øverst.

Til tider litt ubehagelig, men også veldig betryggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...