Gå til innhold

noen som har lagt på seg noe særlig ennå?


stch85

Anbefalte innlegg

Det er jo fint å se at "alt" er normalt da. Noen legger på seg på starten, mens andre sikkert kommer til å legge på seg masse etterhvert, kan banne på at jeg blir en av de :P tar nok igjen de som allerede har lagt på seg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lagt på meg 7 kg, og er 19 uker. Men var syk de første to mnd, så 4-5 av de kg kom da :s Nå prøver jeg å la være å fokusere så mye på vekta. Blir litt stressa, og tror ikke jeg har no' godt av det! Så lenge jeg spiser sunt og beveger meg så mye som jeg kan. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 + 4 i dag og har vel en kg igjen til jeg er oppe i startvekten. Har vært nede i 3 kg mindre, så sånn sett har jeg ikke lagt på meg enda. Magen er definnitivt på plass, selv om den er liten enda. Tydelig en "gravidmage". Liker den godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 7 kg og er i uke 19 nå. var veldig liten fra før..

Men nå denne uka har jeg kastet opp så mye at jeg har gått ned igjen.

Satser på å amme det av meg;-)?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det ihvertfall starta såvidt her, er 20+4 og har gått opp hele 2 kg :P hehe. Regner med det bare baller på seg fra nå av i grunn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 22 og gått opp 6 kg. De første 4 kiloene kom ganske fort i starten, måtte bare spise noe hele tida for å holde kvalmen unna.

Merker jeg har fått litt "mer" enn gravidmage rundt livet og hoftene... håper å amme det bort etterpå (virka med førstemann).

 

Har hørt fra flere at kiloene og magen sitter lenger etter nr 2, noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uke 20 i dag, og har lagt på meg veldig lite. Har ingen problemer med å skjule graviditeten forløpig. Fortalte det til en nær kollega i forrige uke, og han ble super-overrasket.

 

Tipper dette er ganske genetisk. Jeg spiser sunt og er generelt aktiv, men vet om flere med samme livsstil som har fått store mager allerede.

 

Er for øvrig i veldig god form og har ingen fysiske plager, så føler meg egentlig veldig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+4 idag, startvekt 74 kg, nåværende vekt 78 kg så +4 kg så fåreløpig ser det ut som de 4 kg ligger på magen da jeg har en hard stor bollemage som jeg ikke klarer å skjule lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gikk jeg ned to kg (selv om jeg ikke var kvalm). Nå har jeg gått opp igjen og er på +1,5 kg i forhold til startvekta. De siste kg har kommet de siste par ukene! Er 21 uker i dag. Magen er stor som en ball :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye "skal" man liksom gå opp de siste 20 ukene ? finnes det noen tall som sier sånn ca? Ser den ene appen jeg lasta ned sier ca 0,5kg ? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye "skal" man liksom gå opp de siste 20 ukene ? finnes det noen tall som sier sånn ca? Ser den ene appen jeg lasta ned sier ca 0,5kg ? :/

 

I uken menes det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne siden :) Du kan også legge inn høyde og vekt før svangerskapet.

 

http://www.kidspot.com.au/weightgain/pregnancyweightgain-result.asp

 

Det korrekte blir vel å linke til http://www.kidspot.com.au/weightgain/pregnancyweightgain.asp eller så havner vi jo på dine resultater :)

 

Dersom den stemmer har jeg i hvertfall et "kjempeproblem" (ihvertfall om jeg hadde orket å bry meg), for jeg ligger fortsatt 10 kg under minimumsvekten til kalkulatoren basert på førvekt, høyde og uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye "skal" man liksom gå opp de siste 20 ukene ? finnes det noen tall som sier sånn ca? Ser den ene appen jeg lasta ned sier ca 0,5kg ? :/

 

I uken menes det da?

 

Ja... ble litt lite på 20 uker ja! :P

0,5 i uken sto det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

uke 24 her og har gått opp 0,7 kg :)) kanns litt lite men legen sier att babyn får det den trenger och er akkurat så stor hon ska va i magen så antar att jag ska vara nøjd :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 uker og opp ca 7kilo, veide meg rett etter middag og på kvelden så regner me maten og alt jeg har drukket også har noe å si ( iallefall det jeg velger å tro :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ule 27 og opp 11 kilo, får litt lyst til å grine egentlig.... :/

 

"Trøst" deg med at jeg er noen uker mindre enn deg, og har også gått opp så mye! Krysser fingrene for at det stopper nå... (selv om jeg egentlig ikke tror helt på det :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...