Gå til innhold

noen som har lagt på seg noe særlig ennå?


stch85

Anbefalte innlegg

Jeg er 19+2 i dag og har ikke lagt på meg noenting, trodde jeg kanskje skulle gått opp et par kg ihvertfall, men nei. Har dere andre lagt på dere noe ennå? er også veldig spent på når gravid magen kommer skikkelig, hehe, venter spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... 5 kg.... Ikke så glad for det, og prøver å unngå å tenke på vekta... Jeg var normalvektig fra før (etter å ha vært overvektig lenge), men nå er jeg litt tung igjen altså, er jo lenge igjen, 20+2 i dag... :( Jeg er nok litt for rolig og jeg spiser nok for mye, er så forbanna sulten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke har gått opp, har dere vært dårlige?? Lite matlyst? Var dere overvektige fra før? Vært mye i bevegelse?? Jeg leter etter trikset her... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+5 i dag. Har gått ned 10 kg grunnet hyperemesis.

Veide 69 kg før, (egentlig litt for mye) men var ikke tykk akkurat, bare litt ekstra på kroppen. Veier 59 kg nå. å gjør meg ingen ting å holde meg her;P

 

Men regner med kg kommer snart siden jeg sluttet å spy for noen uker siden. spiser små, måltider, men ofte. Klarer svært lite om gangen.

 

Energien har kommet seg litt, så prøver å gå korte turer noen ganger i uken. Etter mange uker rett ut i sengen er det godt å få bevegd litt på seg..

 

Har fått veldig lite antydning til mage enda. Men den kommer vel snart i rekordfart. Kjenner den nå når jeg ligger på rygg hvertfall;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg i underkant av 4 kg, 20 uker i morgen (19 ifølge ul, men det stemmer ikke :P). Har trent mange ganger i uka fram til nylig, men bekkenet har begynt å krangle med meg, så må roe ned... Så da spørs det hvordan det går siden jeg er sulten hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener ikke i det hele tatt :P har en jobb hvor jeg er oppe og går/står hele dagen da, men når jeg er hjemme blir det mest sofaen :P hadde dårlig matlyst frem til uke 15 ell noe sånt, men nå spiser jeg normalt, akkurat som før jeg ble gravid. Hadde vel en 8 kg for mye fra før så det gjør meg ikke noe at jeg ikke har begynt å legge på meg ennå. Det kommer vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men Ele 5 kilo på 20 uker er vel ikke mye? selv vet jeg ikke helt hva jeg har gått opp, har ikke vekt hjemme.. fra uke 10 til 15 hadde jeg gått opp 1.3 kilo.. ikke så værst det tror jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt -9kg i forhold til vekten når jeg ble gravid. Nå har jeg fortsatt en del kilo å "miste" selv om det kanskje ikke er det lureste man gjør, men med en "startvekt" på 86kg på 172kg så bekymrer ikke vekten verken meg eller legen. De var bekymret i starten siden jeg mistet 10kg den første måneden uten å verken være kvalm, kaste opp eller ha dårlig matlyst, men siden jeg stiger et par hundre gram i uken og har hatt økning nesten hele veien så er det visst greit. Er 18+3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19+2 i dag og har lagt på meg ca 5 kg. Jeg har ikke hatt kvalme ect, økningen har i all hovedsak skjedd de siste 4 ukene, kan ha sammenheng med sommerferie i Italia...hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva gjør jeg gale da?? Jeg er 19+4 og har gått opp ca 5 kg det til tross for at jeg var på nesten maxvekt i forkant.. Trener 3-4 ganger i uken samt at jeg har en veldig aktiv arbeidsdag.. Prøver å ikke spise for usunt, men kunne nok vært flinkere til tider! Har ganske så stor mage allerede, men den er ikke "tykkemage" lenger, men skikkelig gravidemage!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått ned 3 kg siden jeg ble gravid, vet ikke hvorfor! Er litt kraftig, så det gjør ikke noe:) har fått skikkelig gravidmage jeg å! Regner med det kommer noen kilo nå;) er 20+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig trodde ikke jeg d va ille å ha gått opp 5kg til nå, men når "alle andre" har gått ned eller ligger på samme så føles det som jeg har lagt på meg alt for masse.. Iallfall når en har et anstrengt forhold til vekt i utgangspunktet.. Så lenge ingen leger klager på meg så går det vel greit!! Magen syns jeg er mer kjekk siden den ikke er "tjukkemage" lenger!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være ærlig trodde ikke jeg d va ille å ha gått opp 5kg til nå, men når "alle andre" har gått ned eller ligger på samme så føles det som jeg har lagt på meg alt for masse.. Iallfall når en har et anstrengt forhold til vekt i utgangspunktet.. Så lenge ingen leger klager på meg så går det vel greit!! Magen syns jeg er mer kjekk siden den ikke er "tjukkemage" lenger!! :-D

 

5 kg er jo ikke mye. Det er jo under statistikken:)

Grunnen til at jeg har gått ned er jo hyperemesis, å jeg skal love deg jeg gjerne skulle gått opp 10 kg istede for å ha gått gjennom hyperemesis en gang til. Det er jo helt individuelt hvor mye man går opp under svangerskapet, så tror ikke du trenger å tenke så mye på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19+5 i dag og er opp 4 kg. Akkurat nok til at jeg ikke lenger blir mistenkt for feriekilo, som flere kolleger har innrømt i det siste at de tenkte de første dagene etter sommerferien. Men nå er det ingen som lurer lenger, og det er i grunn ganske deilig.

 

Dette er nr 2, og forrige gang lå jeg i 0 til ca uke 22, da poppet magen plutselig frem fra ingenting. Kjøpte min første mammabukse i uke 23/24, mens denne gangen har jeg bodd i mammabuksene siden uke 15/16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg sånn til magen skal poppe skikkelig ut jeg, men skjønner jo her at det kan være flere uker til ennå :P vil se gravid ut, ikke tjukk ut, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen VIRKELIG på plass nå, 20+4, det er så utrolig rart å ha en slik, men det er INGEN tvil om at jeg er gravid nei, men mange lurer nok i sitt stille sinn på hvor diger jeg kommer til å bli til slutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21+1 og har vel gått opp ca 8 kg, fra 59 til 67. Er 170 cm. Er aktiv, løper tre gang i uka, og ligger aldri på sofaen grunnet to små. Spiser sunt og variert. Så skjønner heller ikke hvorfor jeg har gått opp så mye. Virker som at folk legger på seg så lite her inne generelt. Når det er sagt, så har jeg en kjempemage, enda jeg bare er halvveis.. Misforstå meg rett, er fornøyd jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste egentlig går opp, men det er ikke de som går opp som liker å skrive så mye om det på forumene, det er i alle fall inntrykket jeg har fått etter å vært her inne en stund! :)

Og etter dine mål var du jo meget slank fra før, og da går man jo stort sett opp litt mer, i alle fall etter de statistikkene jeg har sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje noe i det, at er man veldig slank fra før så legger man mer på seg i starten, ikke vet jeg :P jeg er 178 høy og veide 85 fra før, så jeg har jo litt mer enn jeg burde fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+3, og klarer fortsatt å skjule graviditeten uten problemer. Har lagt på meg litt, men tror det hovedsakelig skyldes at jeg har trent mye mindre enn normalt og spist mer enn vanlig. Før graviditeten trente jeg tre ganger i uka, spiste veldig sunt og var veldig slank.

 

Har fortsatt ikke noen ordentlig gravidmage, og synes egentlig det er helt greit :) Den kommer nok tidsnok..

 

Liker følelsen av at jeg går rundt med en stor hemmelighet som folk flest ikke kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage er så diger at det virkelig ikke er tvil lenger!! Veldig deilig å ikke bare være tykk som jeg har følt folk syns i starten!! Koser meg med magen min, mrn undrer veldig på hvordan den vil ende!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...