Gå til innhold

Termin vinter 2013


visl90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Jeg er 25 år og venter mitt første barn 19. februar! Vil veldig gjerne være med, men den 12. passer dessverre ikke for meg. Si i fra om det blir andre treff, om dere skal lage en gruppe eller noe. Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer heller ikke for meg den dagen, men si gjerne fra om dere møtes flere ganger! hadde vært så hyggelig å møte flere i samme situasjon :) kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var vi tre stykker som møttes, det var veldig koselig :) Vi må prøve å møtes igjen i januar.. I februar blir det nok kanskje litt vanskelig å få til ett treff.. Nærmere dato får vi komme tilbake til over nyåret?!? Håper flere får muligheten til å være med, Koselig å utveksle tanker og ideer :) Jenter vi går en spennende tid i møte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med i januar! Hadde vært koselig å truffet dere andre bollemager! Greit når julestria har roet seg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Har vært veeeeeldig treg med å melde meg inn her denne gangen, alt er litt mer hektisk når man venter nummer to! MEN, vil veldig gjerne bli med på treff i janaur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen og godt nytt år :) Nå er det ikke mange ukene igjen til noen av oss får ett lite nøste i fanget :) Helt uvirkelig spør dere meg, men gleder meg masse.

 

Skal vi prøve å planlegge en dag der vi alle kan treffes??

Kom gjerne med forslag for tid og sted :) Jeg er stort sett ledig og fleksibel..

 

Ha en finfin søndag Hilsen Cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann :)

 

jeg er også klar for treff! jeg er også fleksibel i fht tidspunkter, så kom gjerne med forslag dere som har et litt tettere program.

 

Blir hyggelig å treffe fler i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei

Responsen er litt laber... Men hva med å møtes siste uken i januar?? Noen som kan eller vil?? Jeg er da i permisjon og kan hele uken stort sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, og takk for sist, det var kjempekoselig:) jeg er gjerne med på nytt treff, har bare vært veeeeldig treg med å svare. Jeg har permisjon fra 28. Januar, men før det er jeg stort sett ledig på kveldene.

Hilsen Lene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Jeg er med på det :)

 

har termin 6 feb, så KAN jo hende jeg plutselig må melde avbud men..

 

Kan ikke du komme med forslag til tid og sted, så kan de som vil og kan møte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...