Gå til innhold

Blodkar som fikk seg et støkk...flere som har opplevd?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er nå i min 38. uken. Natt til idag, etter at jeg har tisset, har jeg oppdaget frisk blod som dryppet, og kom på dopapir. Ble litt stresset og tørket meg flere ganger for å se hvor det kom fra. Tisset et par ganger til, og varierende mengde blod på dopapiret. Noen ganger kun en liten prikk, andre ganger litt mer. Men ikke mer enn 5 cm stor blodflbekk. Ingen menskramper, ingen ubehag.

Jeg kjenner at det kommer fra skjeden, siden jeg kjenner igjen den våte fornemmelsen av noe som renner fra skjeden før blodet dukker opp på dopapiret under tørk.

Har ikke hatt samleie (dog var på tur til sengekos...sukk), babyen bevegde seg så mye som plassen kan tillate han.

Har vært til legen, og de sa at jeg skulle avvente.

Men jeg er nysgjerrig på om flere opplever/har opplevd det samme. Hvis det er kun et blodkar som er gåent, hvor lenge får man spor av frisk blod på dopapir?

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Jeg fikk litt blødninger på fredagen, var bare 5 cm stor flekk i innlegget. Ble ikke noe mer enn det som kom da og det som kom på papiret. I dag fikk jeg igjen litt spor på papiret i 8 tiden i dag morges og ingenting igjen nå.

Ikke noe menssmerter eller noe slikt.

Trur mest at det er tegningblødning, men er usikker.

Jeg har ringt føden og var hos legen imorges (sv.kontroll), men det er visst forskjell på slimete og flytende blod :)

Fikk bare beskjed å ringe/komme bortom føden hvis blodmengden økte, og/eller menssmerter.

Men jeg kjenner på meg nå at jeg begynner å bli litt utålmodig..jeg som har innstillt meg på å nyte "sjarmøretappen" :)

Annonse

Ja håper litt men er jo bare 36 uker vei.

Men har nå kjøpt inn siste rest som guttungen skal ha på seg hjem fra sykehuset, så har liten anelse at jeg må vaske dette ganske fort :P

Ringte selv føden på fredagen og fikk valget om å komme på kontroll eller se det an og valgte å se det an. I dag ringte jeg ikke men er mer ops på hvilket innlegg jeg har og skal legge tisselaken i sengen for sikkerhetsskyld :P

Endret av Elsa88
Ja håper litt men er jo bare 36 uker vei. Men har nå kjøpt inn siste rest som guttungen skal ha på seg hjem fra sykehuset, så har liten anelse at jeg må vaske dette ganske fort :P Ringte selv føden på fredagen og fikk valget om å komme på kontroll eller se det an og valgte å se det an. I dag ringte jeg ikke men er mer ops på hvilket innlegg jeg har og skal legge tisselaken i sengen for sikkerhetsskyld :P

Det kan jo hende babyen er klar om en ukes tid ;) Blir spennende dette her ;)

Ja håper litt men er jo bare 36 uker vei. Men har nå kjøpt inn siste rest som guttungen skal ha på seg hjem fra sykehuset, så har liten anelse at jeg må vaske dette ganske fort :P Ringte selv føden på fredagen og fikk valget om å komme på kontroll eller se det an og valgte å se det an. I dag ringte jeg ikke men er mer ops på hvilket innlegg jeg har og skal legge tisselaken i sengen for sikkerhetsskyld :P
Det kan jo hende babyen er klar om en ukes tid ;) Blir spennende dette her ;)

Det blir det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...