Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 For noe rot.. Knallgøy der og da, men når vi våkner opp er det bare kleint.. som idag, han sov hos meg i natt, og valgte dra i 11 tia.. Helt greit det.. men når han skulle gå var det så kleint at jeg holdt på å bryte ut i latter.. Liksom ingen klem eller noe, bare ja men dette var gøy, da snakkes vi. Hadet! Og nå sittter jeg her å skulle ønske jeg hadde gjort ting annerledes.. vet ikke hvorfor... men men... kommer aldri noe godt utav one night stands ... in the moment, jo, men ellers... nei..
Chelseafan Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 synes det er helt greit sånn jeg,så lenge du er single,så klart
stearin Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Det er nok veldig individuelt om folk synes det er kleint eller ikke. Jeg har både vært hos menn på one night stands og hatt nattebesøk hos meg selv. Synes ikke det er spesielt kleint i det hele tatt. Mulig jeg rødmer litt i ettertid, men ikke der og da, og heller ikke når det er tid for å si hade. Men det er nå meg det:-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Enig med deg, HI. Der og da er det som regel moro, og ikke alltid avskjeden blir klein heller, da. Men i etterkant så får jeg alltid bare mer savn etter en kjærest og fast mann i livet. Så jeg har i grunn sluttet med ons.... tror jeg
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 men bruker dere å gi klem osv etterpå? jeg har ikke denne duden på facebook eller noe, men vet jo hvem han er.. tenkte kanskje jeg skulle sende han en mld på fb å si at d var koselig igår eller noe slikt... eller bare droppe? hva ville dere skrivd evt?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 men bruker dere å gi klem osv etterpå? jeg har ikke denne duden på facebook eller noe, men vet jo hvem han er.. tenkte kanskje jeg skulle sende han en mld på fb å si at d var koselig igår eller noe slikt... eller bare droppe? hva ville dere skrivd evt? Det kommer jo helt an på om du har lyst til å møte ham igjen eller ikke! Hvis du ikke har spesielt lyst til å fortsette å treffe ham tror jeg bare jeg hadde latt være..
<3 2G <3 Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Hehe, jeg hadde kun skrevet noe om det var en jeg ville møte igjen. Noen ganger var det kleint, andre ganger bare å si ha det bra :-)
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 men bruker dere å gi klem osv etterpå? jeg har ikke denne duden på facebook eller noe, men vet jo hvem han er.. tenkte kanskje jeg skulle sende han en mld på fb å si at d var koselig igår eller noe slikt... eller bare droppe? hva ville dere skrivd evt? Som regel blir det en klem etterpå, ja. Kan egentlig bare komme på en gang det ikke har blitt det, og det var med en fyr som jeg ikke hadde noe annet utgangspunkt med enn at jeg hadde lyst på sex den natten. Og det var nok gjensidig også Jeg er på Sukker nå, og har av og til sett et bilde av en fyr som virker så kjent, men som også virker helt uinteressant for meg.... har nettopp gått opp for meg at det er akkurat denne ons-mannen Har man først vært så intim at man har hatt sex så synes jeg det er greit å avslutte med en klem uansett om man skal møtes igjen eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Problemet er bare at denne typen her bor sammen med ei vennine av meg(kollektiv) ..Så jeg kommer jo til å møte på han ....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Problemet er bare at denne typen her bor sammen med ei vennine av meg(kollektiv) ..Så jeg kommer jo til å møte på han .... Men igjen så tror jeg det viktigste er om du har lyst til å ha noe mer med ham å gjøre sexmessig eller kjærestemessig. Hvis du vil det så kontakt ham. Hvis ikke så ville jeg latt være og heller sett hva som skjer når dere møtes tilfeldig igjen. Min erfaring er at det er sjelden at en mann sier noe til andre om damer de har hatt sex (ons) med, så det hadde jeg ikke bekymret meg så mye for!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Bare et spørsmål fordi jeg lurer: har dere bra sex på one night stands? Jeg har vært i flere forhold, og sex har vært ok, men ingen høydare de første gangene. Det er jo først når man blir godt kjent at det blir skikkelig bra...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 9. september 2012 #12 Skrevet 9. september 2012 Bare et spørsmål fordi jeg lurer: har dere bra sex på one night stands? Jeg har vært i flere forhold, og sex har vært ok, men ingen høydare de første gangene. Det er jo først når man blir godt kjent at det blir skikkelig bra... Kommer helt an på hva du gjør det til selv. Man må jo guide dem litt i riktig retning, og ta i et tak selv Kommunikasjon er like viktig første gangen som hundrede gangen. Jeg elsker å ha one night stands. Opplever sjeldent at det blir kleint.
stearin Skrevet 9. september 2012 #13 Skrevet 9. september 2012 men bruker dere å gi klem osv etterpå? jeg har ikke denne duden på facebook eller noe, men vet jo hvem han er.. tenkte kanskje jeg skulle sende han en mld på fb å si at d var koselig igår eller noe slikt... eller bare droppe? hva ville dere skrivd evt? Jeg dropper kontakten:-) Gir som regel ikke klem eller noe slikt heller. Har hatt noen menn som har prøvd å oppsøke meg etter kvelden, da via facebook eller telefon. Da skriver de at de hadde det koselig eller noe slikt. Selv gjør jeg det aldri.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #14 Skrevet 9. september 2012 Her pleies dagen derpå å avsluttes med å utveksle telefonnummer, og facebook'en Har vært borti så hyggelige menn som vil kjøpe mat eller spandere soft is for så å kjøre meg hjem.. synes det er koselig, men gir de aldri en klem eller et kyss.. Det blir for rart
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #15 Skrevet 9. september 2012 Huff, det er kjipt. Derfor pleide jeg aldri ta med meg menn hjem når jeg var singel. Jeg ble heller med han hjem, så snek jeg meg ut når han hadde sovnet. Funka fint
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #16 Skrevet 9. september 2012 Bare et spørsmål fordi jeg lurer: har dere bra sex på one night stands? Jeg har vært i flere forhold, og sex har vært ok, men ingen høydare de første gangene. Det er jo først når man blir godt kjent at det blir skikkelig bra... Er etter hvert blitt ganske kresen på hvem jeg evt tar med hjem/blir med hjem på ons - kanskje man lærer å kjenne igjen en god elsker? Jeg aner ikke. Med unntak av en gang så har det stort sett vært bra sex. Et par ganger ok sex. Men jeg er helt enig - jeg foretrekker sex med én fast partner, blir mye bedre når man kjenner hverandre, vet hva den andre liker, og ikke minst - når man er glad i hverandre!! Har vel aldri hatt himmelstormende god sex på ons, nei. Altfor lenge siden sist nå, håper å finne en mann jeg kan få et laaangvarig forhold med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå