Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg håper og håper. Fryktelig kjipt at det er 25% sjanse for at man havner på feil dag, det er liksom små prosenter på alt i dette gamet. men å måtte reise til Danmark frister ikke heller...Vi er fortsatt på 1 forsøk så har endel tid igjen i det offentlig. Vi gir det ett år til hvertfall før vi tenker på noe annet, selv om det går fryktelig tregt syns jeg.. Spennende, da er vi mange i gang her. AKPA kjenner jeg jo igjen fra mitt første uttak da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så utrolig kjipt dette med at man ikke kan insemineres/ ha uttak eller innsett alle dager! Jeg trodde det samme gjaldt klinikken jeg bruker, men de gir i følge legen min behandling i helger også :D Det er jo privat, da, men det koster å gjøre det i utlandet også, så.. silja, kanskje du bør prøve her først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen overaskende på på lørdag. Hadde ikke trodd jeg skulle få den før i dag. neste mens starter jeg igjen på nytt forsøk da ingen av eggene mine ble befruktet for 2 uker siden. Har blitt lover kort regime igjen og oppstart blir nok ca rundt 12 oktober hvis mensen kommer som den pleier :-) Håper det går bra denne gangen. Går det ikke denne gangen så starter vi prosess i danmark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vizzy, det er jo hyggligere når menen kommer tidlig enn forsinket ;).

 

Kjærepære, hvor er det du holder til (du har sikkert nevnt det tidligere...)?

 

Nå begynner jeg snart å telle ned dager til ultralyd offisielt. Dette har vært den verste ventingen ever. Men kanskje er den over for oss alle om få uker :)

 

Ha en fin dag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv de siste dagene.. Men kjekt å lese at ting skjer.. I dag kunne jeg endelig ringe inn mens.. Så da skal jeg starte med spray 4.10.. Det var det hun sa til meg når jeg ringte, men får det ikke til å stemme.. Men men.. Jeg starter "tidlig" i syklusen da jeg har kort syklus til vanlig. Blir spennende å følge dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er leeeeeenge til jeg kan begynne på spray. Først så må jeg få mensen igjen, så er det 20 dager til jeg kan starte på spray. Lever ennå i håpet om å kunne få det til selv. Siste syklus før ivf ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til på IVF-klinikken Oslo. Jeg trodde som sagt at de ikke hadde åpent i helgene, og de har jo ikke vanlig åpningstid da. Men legen sa at feks inseminasjoner er jo vanskelig å styre datoer på feks, og de har da slike behandlinger i helgene om nødvendig. Forstod det slik at de også da gjør innsett og uttak. De har bare ikke åpent kontor osv, men en telefonsvarer som sjekkes om man får positiv el-test og skal ringe inn den osv.

Hva er det som ikke stemmer med start av spray, stressasessa? Har ikke så god kjennskap til langt regime :)

Aaleve, håper det klaffer med dagene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke anelse, Cornflake! Har kun vært gjennom inseminasjon, og skal ikke bruke spray nå selv heller :) Kun injeksjoner. Men sprayen starter en vel på temmelig tidlig, så.. tror ikke det? Andre som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprayet startes på dag 20., så etter eggløsning da. Vet ikke om det er noe som kan gå galt egentlig. Hm...håper noen av de andre kloke damene kan svare på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så mye som kan gå galt Cornflake. Jeg hadde i hvert fall ingen videre undersøkelser eller kontakt med klinikken mellom forsamtalen og spraystart. Det eneste jeg kan tenke meg er at det kanskje ikke er heldig å være syk samtidlig men jeg var forkjølet når jeg begynte og det gikk jo bra likevel. Ble gravid men mistet dessverre. Jeg hadde heller ingen større bivirkninger på spray, bare litt svingende humør og hetetokter. Dette går bra! Spennende å snart være igang :)

 

Jeg synes det er helt topp at det er fredag. En venteuke til jenter og så er det oktober :). Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ijaaaaaaaa, fredag :D Jeg stinker grønnsakssuppe ( mat og helseundervisning i seks timer...) og har nettopp kommet fra jobb. Deilig å vite at denne helga blir mindre hektisk enn den forrige. Og jaa, bare en uke til oktober, og ca to uker til mens og Puregonstart :D Ha en super helg, regner med jeg "ser" noen av dere før mandagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Ser at d private har mye bedre tilbud.'men siden vi ikke akkurat er på topplista av inntekt tror jeg vi får gi det offentlige ett år til å se. Da er jg 36 å da får vi heller ta en evaluering da. Jg sparer for harde livet for å ha en buffer til enten privat ivf men håper heller jg kan bruke pengene på å lage verdens fiiiiineste barnetom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom igår så nå begynner jeg sprayingen om 19 dager. Må gjennom hysteroskopi først, tir.02.10.

 

Dette blir vårt 3.uttak.

 

Første uttak ga 5 gode egg som endte i 3 innsett, ett Neg og to kjemiske.

Andre uttak endte i kun ett innsett, hvor jeg ble gravid men mistet etter 8 uker.

 

Spent....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jammen vært gjennom litt, Puma!! Er det vanlig å oppleve flere kjemiske? Hvor sent kan man ha kjemisk? 19 dager er ikke lenge til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til gynlegen min i morgen, men tror forsøket blir utsatt..:( har kastet opp blod i helgen og magen er helt ødelagt ( har morbus chrons , en kronisk tarm sykdom) så lurer på om den er aktiv, å da blir det medisinering av den..:( + at verdiene på blodprøven for kreften var forhøyet før helgen... Så i morgen blir en spennende dag, men tror jeg får beskjed om å utsette det :( blææææææ..!!!

Etter 2012 så får vi ikke flere forsøk heller, så det må skje før årsskifte, så tiden renner fra oss nå gitt..!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda AkPa :( Hørtes ikke bra ut å kaste opp blod. Har du vondt i magen også da eller? Du sier at dere ikke får dekket forsøk etter 2012, kan jeg spørre hvorfor? Du har tydeligvis gått gjennom mye :( Føler med deg. Sender deg en stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så ont i magen at jeg klarer ikke å gå oppreist..!:-(

Det er pga jeg skal fjerne eggstokkene i januar 2013 om vi ikke lykkes med ivf.. Så det må skje før 2012 hvis ikke fjernes dd pga faren for at kreften kommer tilbake...:( det er så kjipt å urettferdig...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, AkPa, du har litt av hvert å tenke på... sender masse varme tanker, og håper du rekker et forsøk før året er omme! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...