Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Fint at enda en dag har gått. Jeg venter mensen i neste uke og har ingen planer å vente lenger enn det. Enig med Tussi, skrur gjerne frem tiden til første rugedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen, Stressasessa!

Følte meg litt teit på jobben i sted. Kontortid på ivf-klinikken er til 16.99, og da er jo jeg fremdeles på jobb. Så om jeg må snakke med dem, må jeg ringe fra jobb. Sneik meg rundt i dag for å finne et ledig rom, lukket døren og prøvde å ikke snakke alt for høyt da jeg spurte om de hadde mottatt stråene fra European Spermbank :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har løpt ut i bilen for å ringe fertilitetsklinikken. Så, hadde de mottatt stråene kjærepære?

Nå har det gått en dag til. En dag nærmere målet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis... ser jeg har skrevet et ganske fantasifullt tidspunkt over her :P Mente 16.00 altså. Vel, jeg har sjelden lange nok pauser til å kunne gå ut for å ringe, men klarte da snike meg på et tomt kontor. Og stråene var på plass, de ;) Greit å ha sikra seg tre strå og to barnretter med en gang, sånn i tilfelle :) Jaaaa, enda et lite steg nærmere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres bra ut. Nei, pauser er det ikke mange av i jobben min men heldigvis må jeg passere bilen min på vei til do som ligger i en annen byggning ;).

Høres bra å sikre seg med mye ja, kjærepære. Nå er jeg veldig klar for fredag og helg. Håper å være fri fra laparoskopismerter neste uke sånn at jeg får gjort ne fornuftig utover å jobbe ;)

 

Ha en kjempefin helg allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, smerter? Hva har du undersøkt? Eggledere? *trøstepå*

Da vi hadde samtale på klinikken, og undersøktelse med kontrastvæske ble nevnt, så sa jeg bare nei :D Ble godtatt, det ;)

Jaaaaaaaa, fredag er heeerlig!! Har med kilovis med jobb med hjem, for pga jeg starter med hormoner i ferien og skal ha UL ganske fort etterpå, så må jeg ha alle 24 utviklingssamtaler i løpet av de to neste ukene. Send gjerne litt ekstra energi :P

Ha en super helg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville sjekke eggledene for å være klar for inseminering. Jeg har liksom ikke lyst å bruke et år på det for å så få vite etterpå at eggledene var tette og alt var bortkastet. Men heldigvis så alt bra ut. Så nå går det ikke å utrede meg videre. Alt er "normalt". Satser derfor på at donorsæd er løsningen for oss :).

Jeg kan gjerne sende deg litt energi kjærepære. Det blir deilig om 2 uker når du er ferdig med alle samtalene da :). Har brukt halve lørdagen min på å søke jobb men nå tar jeg fri. Må få litt kvalitetstid med mannen min og ;).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo greit når man skal insemineres... jeg tror muligens det kan være noe krøll med mine eggledere, men skal jo på IVF, så..

Aaaaaaah, takk for energi!! Håper den kicker inn etter middag ;) Har alt sittet pal fra klokken 11 til 18, kun avbrutt av litt mat, så har vært ganske flink. Så om jeg får det siste kicket så kan jeg klare å jobbe så lenge som nødvendig :) Greit å gjøre unna det meste i kveld, så slipper jeg i morgen.

Jobbsøk er noe herk!!! Fikk fast for kun et par år siden, men før det så satt jeg og søkte hvert år.. arffff.....de forbaska elektroniske skjemaene, hvor du trodde infoen din lå fra før, men så gjorde den ikke det. Og helst så var det noe teknisk problem som gjorde at en del info forsvant før man var ferdig til å sende inn... :o Håper du har fått søkt på det du skal nå ;) Og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fått jobbet mye denne helgen kjærepære. Nå er vi inne på siste halvdel av september ;). Begynner å nærme seg nå. Nå kan TR få lov å komme når som helst for min del :). Jeg har lang jobbedag imorgen, drar på jobb kl 5 og er nok ikke hjemme før 19. Men tiden går jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, 14 timers dag?? Jada jeg har vært flink og jobbet minst 13 timer i helga, så er ganske i rute :) Så om to uker kan jeg slappe av ;)

Mensen snart ja? Spennende :D :D Jeg må vente noen uker til, men skal vel klare det he he. Nå er det black metal i Alt for Norge, hehe, flirer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Skravler gjerne med dere jeg også. Vi skulle ha starte med nesespray og sånn i september, men ble avbrutt pga sykdom :( Så etter planen skal jeg ha mensen rundt den 10. oktober, fått time til ul den 23. november og blir da egguthenting i uke 48. Jeg har heldigvis stabile sykluser, så da kunne vi planlegge det (krysser fingrene at det fortsetter sånn). Jeg hører til St.Olav da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellois cornflake!!!! Så koselig at du blir med her :) Æsssj, så irriterende med avbrutt da :/ Men man må bare se lyst på det! Feks blir du ikke hormonell i høstferien :P Om du har høstferie da ;)

Er glad for at jeg er litt for opptatt med jobb til å tenke på at jeg skal ta innmari mange sprøyter :o Hehehe.. hatt en bra helg, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig Cornflake. Fint å ha flere å skravle med for å få tiden å gå. Vi får satse på at vi alle holder oss friske denne gangen da. Jeg er omgitt av hostende kolleger med sår hals men har klart meg foreløpig. Booster meg med C-vitamin.

Nå er TR her så neste skritt blir ultralyd for å sjekke at jeg har eggløsning denne måneden. Det blir i slutten av neste uke. Ventevente. Har nok en lang dag på jobb idag, 13 timer. Det er bra for da går tiden litt fortere.

Ha en fin dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For 3 måneder siden, virket 3 måneder som 3 åR!! Nå er det rundt om EN mnd igjen til sprøytestart, men nå virker en mnd som 10 år altså!!! Fyttikatta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens :) Starter med tredje IVF fosøket i oktober. har hatt to på Aleris, og prøver oss nå på Maigaard i Danmark. FIkk plan i dag. Spraystart 7.oktober. Langt regime med både Prednisolon og Albyl. Det har vi ikke brukt tidligere. Og de har doblet dosen Menopur fra 150 til 300 UE. Så dette blir spennende. Et år siden siste forsøk, og hadde i grunn fått det hele litt på avstand, men man blir fort sugd inn i den igjen kjenner jeg. Googler, sjekker forum osv :) Men der er jeg vel ikke alene! Lykke til alle sammen. Håper vi holder kontakten her inne!!

PS: Vil gjerne høre erfaringer fra andre som har brukt samme medisiner som jeg nevner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på apoteket og spurte etter resepten min da jeg skulle begynne i forrige mnd. Der stod det at jeg skal ha 3 x 900 ie med puregon. Så fikk jeg brev der det stod jeg skal ta 225 ie med puregon. Kan noen forklare meg hvordan dette virke? Skal da ta nesespray i 20 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg ble avbrutt på vårt tredje forsøk nå i august... Vi var blant de som fikk eggene ødelagt i januar/februar...prøvde på nytt i mai og ble kjemisk gravid..og er fremdeles på vei mot andre forsøk... Det tar på og jeg var heldigvis såpass heldig at vi fikk komme igang med kort regime( for første gang) nå i oktober...så nå venter vi bare på mensen rundt den 6 oktober:)

 

Motivasjonen daler og det er allikevel det eneste jeg klarer å tenke på... Skal ha eksamen 10 oktober og jeg har ingen anelse på hvordan jeg skal komme meg igjennom dette...Noen gode ideer til å få hodet fokusert på andre ting enn Icsi behandling?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at flere har slengt seg på!! Jøss, Verokris, vi kommer til å starte så å si samtidig :D

Kan ikke gi helt gode råd, altså, for tenker temmelig mye på ivf-styret sjøl....men jobber innmari mye, så tiden går ganske fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å ha noen å "snakke" med gjennom dette:) er vi riktig heldig så kanskje dette utvikler seg til svangerskaps gruppe og deretter babygruppe:) Savner jobb opp i dette...holder tankene unna da.. kjenner lesingen er knekken... ingenting fester seg:) men men..selvvalgt og jeg skal få unna bacheloren nå:)

 

Hvor hører du til da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører til ivf-klinikken i Oslo, bor i Hønefoss. Skal til på første forsøk i oktober, kort regime. Har mora mi på tråden her nå,blaaaaablaaa hehe, så får skrive mer senere :P

Jaaaaa, håper vi får følge hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mensen og skal starte m letrozol, ul neste uke. Så får vi se. Men er desverre ganske sikker på at eggløsning faller på en ons el Tor og dermed avbrutt. Ganske kjipt, men håper jo syklusen slår litt krøll på seg og havner før el etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaleve, får håpe at eggløsning kommer på en av de andre dagene. Hvis jeg skal fortsette med icsi kommer jeg nok søke meg til danmark i fremtiden. Der har de åpent alle dager i året. Så da slipper man i hvert fall tenke på det. Men har et forsøk igjen på det offentlige i Norge så får gjøre meg klar her først. Denne gangen blir det inseminering. Dvs, hvis jeg har eggløsning da. Jeg skal på ultralyd torsdag i neste uke for å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...