Gå til innhold

Hvem starter i oktober?


Kjærepære

Anbefalte innlegg

Hei Ønskegull!

Hos meg går det seint... er på rugedag 5 og det har vært de 5 lengste dagene i mitt liv.. minuttene har blitt til timer..

Ellers har Crinonen gjort meg meget trøtt, og puppene mine er et kapittel for seg selv..

Fikk satt inn et flott 4 delt egg :) cellene var like store og ikke noe smuss, men det er jo ingen garanti.. Spennende tid, men blir snart gal av å vente..

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår godt rugetiden kan være lang, men snart får du testet og da håper jeg testen blir positiv :) Det er jo håpløst å lete etter symptomer på Crinone/Lutinus også, for en vet vel ikke om det er medisinene som er årsaken eller om det er en liten spire :)

 

Jeg måtte jo avbryte forsøket pga graviditet. Jeg er i uke 7 nå. Var på ny ul i går og da hadde den lille vokst slik den skulle. Men hjertet slo 104 og det var lite fostervann.. Sååå her må jeg bare vente og vente.. Det er så typisk meg å miste, men at hjertelyden er lav og lite fostervann er nytt i denne graviditeten.. Så akkurat i dag er jeg passe lei og føler det er ørlite urettferdig. Selv om jeg skal være glad for at jeg blir gravid. Mitt problem har dog vært å beholde disse spirene..

 

Håper på positive tester hos alle :) Gravidmager i juletiden hadde ikke vært feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskegull, gratulerer med graviditeten. Skjønner at du er litt bekymret nå men håper virkelig at det går bra!

 

Stressasessa: spennende tider. Krysser fingrene for positiv test!

 

Jeg rakk to insemineringer på oktober-skravletråden men begge endte dessverre med negativt resultat. Neste forsøk blir icsi, starter med hormoner i desember. Det blir da forsøk nr 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det går bra med meg:-) er i alle fall optimist. Er på rugedag 12 og ingen mens. Testet på søndag da var det en svak svak skygge på graviditetstesten. Testet på nytt i dag og den var litt mer synlig , men fortsatt svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silja: Så utrolig leit at det ikke gikk :( Det er jo ekstremt urettferdig at du må igang med forsøk nr. 8 :( Men denne gangen skal det gå fint! Er det første forsøk med icsi? Masse lykke til både med hormoner men også med rugingen når den tid kommer :)

 

 

Vizzy: Det høres virkelig ut som det går riktig vei for dere :) En strek er en strek ;) Min var veeeldig svak på dag 12. Satser på testene blir sterkere og sterkere for deg nå i tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silja: Så utrolig leit at det ikke gikk :( Det er jo ekstremt urettferdig at du må igang med forsøk nr. 8 :( Men denne gangen skal det gå fint! Er det første forsøk med icsi? Masse lykke til både med hormoner men også med rugingen når den tid kommer :)

 

 

Vizzy: Det høres virkelig ut som det går riktig vei for dere :) En strek er en strek ;) Min var veeeldig svak på dag 12. Satser på testene blir sterkere og sterkere for deg nå i tiden fremover :)

Ja håper det går veien.:-) Er litt engstelig mensen plutselig skal dukke opp. Har hatt mye menssmerter fra lørdag til i går så jeg har vært bombesikker på at tanta skulle komme noen ganger. Tenkte å ta ny test på torsdag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gar alltid menssmerter/murringer når jeg er gravid. Så så lenge tr ikke kommer for fullt, så kan du nok være trygg ;) Lykke til med testen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskegull: jeg har hatt 1 icsi ferskforsøk og deretter brukt opp 5 fryste embryoer. Fikk ut 10 egg totalt første ang og 6 ble befruktet. Gruer meg til hormoner, rugingen og skrekken for at det skal bli negativt igjen. Mensen har ikke kommet for fullt enda så det er jo et bittelite håp igjen for forsøk nr 7, men jeg tviler.

 

Vizzy: krysser fingrene for at det går bra for deg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må slutte å å la meg rive med av positivitet. Med en gang jeg gjør det går jeg alltid på tryne. For to dager siden var jeg nesten sikker på dette kom til å gå, i dag testet jeg negativt. Ingen tegn til strek over hodet. Har også begynt å spotte så mensen er nok på vei:-( Da blir det nok ikke noe sommerbarn på meg......... når skal det bli min tur....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig vizzy... Vet ikke hva jeg skal si jeg..

I dag har jeg begynt å blø.. Er på rugedag 7.. Startet som litt rosa i morges og gått over i større mengde og helt rødt.. Ser temmelig ferskt ut.. Og er såpass at jeg har fått litt i trusa.. Jeg vil bare legge meg ned og forsvinne.. Tårene bare triller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg føler så med dere alle sammen! Det er vondt når det ikke ser ut til å gå rett vei :(

Jeg håper og krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Samboeren min er så positiv at det nesten blir kvalmende.. Det trenger ikke være over osv osv.. Jo, ser den men jeg syns det er for mye blod til å være såkalte festeblødninger.. Og det hjelper ikke at crinonen kommer i store mørke mørkebrune mengder... Skikkelig ekkelt å gå på do nå.. Som em prøver over lang tid har jeg fått den vanen å sjekke papiret noe som ikke er så artig nå... Men håper og håper på at det skal stoppe, men mensmurringene har kommet også nå.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

samboeren min er prøver også å være optimist. JEg har ikke fått noe ferskt blod enda, kun økende spotting. HAr ikke hatt noe særlige menssmerter heller. Det hadde jeg fra lørdag til tirsdag. Synes det var så rar graviditetstesten på tirsdag viste utslag, mens den i dag var blenda hvit......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy: Når er testdag? Hvilken test tok du?

 

stressasessa: Det er jo veeeeldig tidlig å begynne å blø? Hvis du er på dag 7?

 

Samboeren min har vært tålmodig og positiv siden vi startet prøvingen i 2009.. Som oftest er det veldig bra at de er positive, men det er ikke de som kjenner på hormonene og alt vi går gjennom - i hvert fall ikke på kroppen.. :( Vi kjenner jo på alle symptomer, går gjennom alt medisinsk, sjekker for spor hver gang vi er på do osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ønskegull* : Jeg er på rugedag 14 i dag. Vet ikke hvilken dag som regnes som testdag. sykhuset sa til meg at jeg skulle teste etter 3 uker etter innsett og melde i fra om jeg var gravid.. Jeg bruker clearblue. Den som du skal ha et kryss på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg uansett vizzy.. Om det ikke gikk nå så skal jeg krysse alt neste gang;-) vet det høres teit ut, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal si..

Ja, det er tidlig å blø nå... Satt inn på torsdag for en uke siden så er da på dag 7.. Mensmurringer og mer og mer blod.. Er ferskt.. Er enda en uke igjen til testing.. Samboeren mener det er positivt at jeg blør for han tror på sånn fake mens han har lest om på nettet (les festeblødninger). Men jeg mener dette er for mye.. Skal ringe og snakke med de på KK i morgen.. Videre så trekker jeg dyna litt over hodet og gjemmer meg for verden mens jeg venter på å se hva som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre stressasessa og Vizzy. Dere setter virkelig ord på smerten. Jeg går igjennom detsamme nå. Denne uken har jeg virkelig vært langt nede i et svart hull. Fikk en blødning på mandag. Deretter ingenting, men idag (dag 14 etter inseminering) kom TR for fullt. Og dette kombinert med neg test gjør at jeg må lade for neste forsøk. Det blir mitt andre uttak med icsi. Forsøk 8 totalt. 3 år som prøver.

 

En dag skal det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. Så leit å høre! Jeg var så dum og tok en test i morges.. Svak positiv! Jah! Akkurat det jeg trengte å se mens jeg blør som en stukken gris! Hadde virkelig håpet på noe positivt! Siden oktober begynte har følgende skjedd: 1 min niese holdt på å stryke med pga omgangssyke! Satt ved hennes side på barneklinikken.. Så tok jeg eksamen jeg strøk på.. Så nå for 2 uker siden fikk jeg beskjed om at kreften til min stemor er kommet tilbake for fullt og hun kommer ikke til å bli frisk. Så fikk denne uken beskjed om at bestefar ligger på sykehus og de vet ikke om det går bra.. Og nå dette! Hadde virkelig håpet på et julemirakel! Har lyst til at min stemor skal oppleve "barnebarn" fra oss... Vi står hverandre ganske nær! Jeg er så nede at jeg ikke orket å møte mennesker i dag.. Skulle vært på veiledning i forbindelse med gruppeeksamen i dag.. Men løy på meg migrene... Vet det er sleipt.. Men føler for å ikke møte verden i dag.. I morgen er det fest med mine beste venninner som begge har fått barn. Hun ene har trukket seg unna meg da hun fikk barn.. Ble gravid på første forsøk mens vi hadde prøvd en stund.. Hun føler veldig på dette.

Huff! Fy som jeg klaget og lettet på trykket her!

Vet det er mange som har det værre enn meg, så beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ett sted man har lov å klage så er d her inne, og høres ut som du har litt å stri med. Ønsker seg lykke til og husk det klaffer for de fleste tilslutt- det tror jeg sterkt på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er mensen kommer for fult.Full guffe så optimismen den er borte. Selvfølgelig skal det ting ikke gå på skinner nei. Mange av oss som har fått mensen i disse dager. Får håpe vi lykkes neste gang. Vi sees vel i neste nedtellingstråd. ca en måned til vi kan ringe inn mens.

 

Stressasessa: Det er typisk at alle tunge ting skjer på en gang. I motgang så prøver jeg å tenke at det må snu. Håper det blir lettere fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy: ja det var det jeg tenkte og, og hadde et lite håp om dette skulle gå bra.. Du og jeg og alle andre må vel bare prøve å tenke fremover..

 

Jeg er litt sur for at jeg bare fikk komme til rugedag 7 før mensen startet.. Hadde håpet på litt lengre ihvertfall.. Samboer nekter å gi opp han. Han vil ikke tenke at det er over før blodprøven kommer.. Mens jeg som ser tilstanden når jeg er på toalettet er ikke positiv. Dette er mensen. Er akkurat likt.. Takk for aksepter for min klaging her. Det er godt å få det ut.. Ble liksom ikke bedre da venninnen min slang ut, jaja det kommer flere muligheter.. Men men, er ikke alle som tenker igjennom hva de sier før det kommer...

Vi får bare jobbe videre alle som det ikke gikk for denne gangen.. Jeg håper på lengre rutetid neste gang.. Er tungt å avslutte for tidlig liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere virkelig masse lykke til! Hvis det ikke går bra med denne spiren så ender jeg også opp i en nedtellingstråd.. Skulle ønske det gikk bra med dere alle, men krysser alt for at spiren sitter neste gang. Utrolig tungt å gå gjennom denne prøvingen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...