Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #26 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Sannsynligheten for at coyoten ikke er fanget på den måten er forsvinnende liten. Det er revesaks og snarer som er måten man fanger coyoter på. Oppdater deg.
MillaCamilla Skrevet 7. september 2012 #27 Skrevet 7. september 2012 Jeg hadde 66 grader North-baken tidligere men den ble for stor så mannen overtok den og jeg fikk CG-jakke til jul. Den islandske jakken er faktisk mye varmere men jeg synes snittet er penere på CG-jakka samt at jeg fryser ikke akkurat i den heller. Men hvis du er ute etter en ekstremt varm jakke, ville jeg gått for 66 grader North-jakken.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #28 Skrevet 7. september 2012 Jeg har en Fjällräven parkas. Knallvarm! Har brukt den blandt annet i godt under minus 30 på vidda og under Finnmarksløpet. http://www.fjellreve...-817-c-148.aspx Takk for tips, skal sjekke den ut? Hva koster den og hvem selger dem? HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #29 Skrevet 7. september 2012 Jeg hadde 66 grader North-baken tidligere men den ble for stor så mannen overtok den og jeg fikk CG-jakke til jul. Den islandske jakken er faktisk mye varmere men jeg synes snittet er penere på CG-jakka samt at jeg fryser ikke akkurat i den heller. Men hvis du er ute etter en ekstremt varm jakke, ville jeg gått for 66 grader North-jakken. Skal sjekke den også. Hva koster den, og hvem forhandler de jakkene? HI
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. september 2012 #30 Skrevet 7. september 2012 Jeg hadde 66 grader North-baken tidligere men den ble for stor så mannen overtok den og jeg fikk CG-jakke til jul. Den islandske jakken er faktisk mye varmere men jeg synes snittet er penere på CG-jakka samt at jeg fryser ikke akkurat i den heller. Men hvis du er ute etter en ekstremt varm jakke, ville jeg gått for 66 grader North-jakken. Skal sjekke den også. Hva koster den, og hvem forhandler de jakkene? HI Jeg kjøpte den hos en lokal forhandler i Finnmark og betalte 3200,- Har forresten ikke så mye imor Canada Goose, jeg kjenner ikke helt til de jakkene, men tenkte jeg skulle foreslå en god jakke fra et godt merke og som er litt rimeligere Sjekk ut http://www.fjellrevenshop.no/ og så han du høre med lokale forhandlere der du bor om noen fører Fjällräven
Heada Skrevet 7. september 2012 #31 Skrevet 7. september 2012 Jeg har og hørt at Pajar (også kanadisk) er en like varm jakke som CG. Den har og pels. en koster nok over 3000.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #32 Skrevet 7. september 2012 Jeg har og hørt at Pajar (også kanadisk) er en like varm jakke som CG. Den har og pels. en koster nok over 3000. Da er det jo halv pris mot Canada Goose som koster ca 6000. Så er den like varm er den jo innteressant. Men jeg trenger mer en at noen bare har hørt at den eller den jakken er varm. Skal jeg bruke så mye penger på en jakke må rekommendasjonene være bedre en at man har hørt at en jakke skal være god.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #33 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Herregud da jente !!! Du sier du har sjekket??? Det står da til og med på hjemmesiden til Canada goose at de bruker coyote og at de bruker revesaks !!!! Så tror du neppe har sjekket så fryktelig grundig ... Du kan vel heller tørre å stå for at du vil ha en sånn jakke, koste hva det koste vil .. Om de står bak grusomme lidelser, ja da er du revnende likegyldig for CG er hipt og trendy og alle de rike vestkantkidsa har jo det ... Kan jo ikke hjelpe alle lizm .. Du støtter jo tross alt leger uten grenser ..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #34 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Herregud da jente !!! Du sier du har sjekket??? Det står da til og med på hjemmesiden til Canada goose at de bruker coyote og at de bruker revesaks !!!! Så tror du neppe har sjekket så fryktelig grundig ... Du kan vel heller tørre å stå for at du vil ha en sånn jakke, koste hva det koste vil .. Om de står bak grusomme lidelser, ja da er du revnende likegyldig for CG er hipt og trendy og alle de rike vestkantkidsa har jo det ... Kan jo ikke hjelpe alle lizm .. Du støtter jo tross alt leger uten grenser .. Så ja så ja....... ro ned. Ikke noe vits i at du får hjerteinfarkt av valgene mine. Ja jeg vil ha en slik jakke hvis den er så varm som det sies. Og den er jo tydligvis ikke hip eller trendy lenger og akkurat det bryr jeg meg katten om uansett. Ikke bur jeg på vestkanten, ja jeg bur ikke i nærhten av Oslo engang men på en plass hvor vintrene kan være grusomt kalde, og jeg fryser lett samt har leddgikt som blir enda verre i kulde. At du lar deg irritere av det er ikke mitt problem, og jeg har aldri bett om din mening heller.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #35 Skrevet 7. september 2012 Jeg har og hørt at Pajar (også kanadisk) er en like varm jakke som CG. Den har og pels. en koster nok over 3000. Da er det jo halv pris mot Canada Goose som koster ca 6000. Så er den like varm er den jo innteressant. Men jeg trenger mer en at noen bare har hørt at den eller den jakken er varm. Skal jeg bruke så mye penger på en jakke må rekommendasjonene være bedre en at man har hørt at en jakke skal være god. Ja, hun som fortalte meg om Pajar er en bydame som bruker jakken hele vinteren. Vi bor i Nord. Hun er og en bruker av Canada Goose.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #36 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Herregud da jente !!! Du sier du har sjekket??? Det står da til og med på hjemmesiden til Canada goose at de bruker coyote og at de bruker revesaks !!!! Så tror du neppe har sjekket så fryktelig grundig ... Du kan vel heller tørre å stå for at du vil ha en sånn jakke, koste hva det koste vil .. Om de står bak grusomme lidelser, ja da er du revnende likegyldig for CG er hipt og trendy og alle de rike vestkantkidsa har jo det ... Kan jo ikke hjelpe alle lizm .. Du støtter jo tross alt leger uten grenser .. Så ja så ja....... ro ned. Ikke noe vits i at du får hjerteinfarkt av valgene mine. Ja jeg vil ha en slik jakke hvis den er så varm som det sies. Og den er jo tydligvis ikke hip eller trendy lenger og akkurat det bryr jeg meg katten om uansett. Ikke bur jeg på vestkanten, ja jeg bur ikke i nærhten av Oslo engang men på en plass hvor vintrene kan være grusomt kalde, og jeg fryser lett samt har leddgikt som blir enda verre i kulde. At du lar deg irritere av det er ikke mitt problem, og jeg har aldri bett om din mening heller. Hahaha .. Du spør om meninger i et åpent forum, så da får du svar og .. På godt å vondt.. At du ikke tåler å høre sannheten bak et merke uten å gå til motangrep sier vel bare sitt om deg da.. Blakk deg på en CG du, håper det er verdt det .....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #37 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Herregud da jente !!! Du sier du har sjekket??? Det står da til og med på hjemmesiden til Canada goose at de bruker coyote og at de bruker revesaks !!!! Så tror du neppe har sjekket så fryktelig grundig ... Du kan vel heller tørre å stå for at du vil ha en sånn jakke, koste hva det koste vil .. Om de står bak grusomme lidelser, ja da er du revnende likegyldig for CG er hipt og trendy og alle de rike vestkantkidsa har jo det ... Kan jo ikke hjelpe alle lizm .. Du støtter jo tross alt leger uten grenser .. Så ja så ja....... ro ned. Ikke noe vits i at du får hjerteinfarkt av valgene mine. Ja jeg vil ha en slik jakke hvis den er så varm som det sies. Og den er jo tydligvis ikke hip eller trendy lenger og akkurat det bryr jeg meg katten om uansett. Ikke bur jeg på vestkanten, ja jeg bur ikke i nærhten av Oslo engang men på en plass hvor vintrene kan være grusomt kalde, og jeg fryser lett samt har leddgikt som blir enda verre i kulde. At du lar deg irritere av det er ikke mitt problem, og jeg har aldri bett om din mening heller. Hahaha .. Du spør om meninger i et åpent forum, så da får du svar og .. På godt å vondt.. At du ikke tåler å høre sannheten bak et merke uten å gå til motangrep sier vel bare sitt om deg da.. Blakk deg på en CG du, håper det er verdt det ..... Jeg spør hvor man får kjøpt den, ikke hva du synes om den. Og hvor har jeg angrepet ? Jeg tåler fint å høre hva du anser som en sannhet ,er vel heller du som ikke tåler at jeg driter i hva du mener, ....... Blakker meg gjør jeg ikke heller hehehe. hvorfor du antar det skjønner jeg ikke.Verdt det vil det være hvis jeg slipper fryse slik at jeg blir syk av det.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #38 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #39 Skrevet 7. september 2012 Alle har sine hjertesaker og det er fint at man engasjerer seg. Jeg feks, boikotter Nestlè , støtter leger uten grenser og en del andre saker. Man kan ikke støtte alt eller styre unna alt som kan være lugubert. Og når det kommer til Canada Goose så er det ikke dokumentert at pelsen på akkurat disse jakkene kommer fra coyoter fanget på den måten dere beskriver. At det "kanskje kan" komme fra slike dyr blir noe annet. Som sagt så sies det jo at det er KOPIENE som bruker dun fra levende dyr og at man skal styre unna kopiene akkurat av denne grunn fordi man risikerer å finne beinrester ol i dem. Jeg har undersøkt og finner ingen grunn for å la være å kjøpe denne jakken hvis det kommer til det. Spørsmålet var HVOR man fikk kjøpt de, hva andre måtte mene om jakken eller meg om jeg nå skulle kjøpe den er meg revnende likegyldig. HI Herregud da jente !!! Du sier du har sjekket??? Det står da til og med på hjemmesiden til Canada goose at de bruker coyote og at de bruker revesaks !!!! Så tror du neppe har sjekket så fryktelig grundig ... Du kan vel heller tørre å stå for at du vil ha en sånn jakke, koste hva det koste vil .. Om de står bak grusomme lidelser, ja da er du revnende likegyldig for CG er hipt og trendy og alle de rike vestkantkidsa har jo det ... Kan jo ikke hjelpe alle lizm .. Du støtter jo tross alt leger uten grenser .. Så ja så ja....... ro ned. Ikke noe vits i at du får hjerteinfarkt av valgene mine. Ja jeg vil ha en slik jakke hvis den er så varm som det sies. Og den er jo tydligvis ikke hip eller trendy lenger og akkurat det bryr jeg meg katten om uansett. Ikke bur jeg på vestkanten, ja jeg bur ikke i nærhten av Oslo engang men på en plass hvor vintrene kan være grusomt kalde, og jeg fryser lett samt har leddgikt som blir enda verre i kulde. At du lar deg irritere av det er ikke mitt problem, og jeg har aldri bett om din mening heller. Hahaha .. Du spør om meninger i et åpent forum, så da får du svar og .. På godt å vondt.. At du ikke tåler å høre sannheten bak et merke uten å gå til motangrep sier vel bare sitt om deg da.. Blakk deg på en CG du, håper det er verdt det ..... Jeg spør hvor man får kjøpt den, ikke hva du synes om den. Og hvor har jeg angrepet ? Jeg tåler fint å høre hva du anser som en sannhet ,er vel heller du som ikke tåler at jeg driter i hva du mener, ....... Blakker meg gjør jeg ikke heller hehehe. hvorfor du antar det skjønner jeg ikke.Verdt det vil det være hvis jeg slipper fryse slik at jeg blir syk av det. Er vel ikke bare jeg som har påpekt grusomhetene bak CG ... At du driter i hva jeg eller andre mener om jakken er veldig forståelig.. Bare virket ikke som du var klar over det, og når de er kjent for akkurat slik jævlig jakt er det vel også greit at man blir opplyst om det( synes jeg iafall) før man går til anskaffelse av slik jakke .. Om du velger å ikke tro på det, ja da er det helt greit .. Blessed are the ignorants ..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #40 Skrevet 7. september 2012 Canada goose bruker pels fra coyoteulven på jakkene sine. Og de bruker den groteske revesaksa for å fange den. Det er en av de absolutt jævligste og grusomme måter å bedrive jakt på, og forbudt i mange land. Ulven kan stå der i flere dager, og er vel unødvendig å si at den har enorme lidelser før jegeren finner den og skyter den. Er ikke sjeldent man finner død utsultet ulv med tre ben i Canada. Da har de sittet fast så lenge at de faktisk har tygd over benet sitt .. Det er så grusomt at jeg ikke med beste fatteevne kan skjønne hvordan folk kan kjøpe slikt.... Om du tør kan du jo søke litt rundt på nettet hvordan coyoteulven blir fanget .. Det er ingen hemmelighet.. Heller ikke for Canada goose, for det står på hjemmesiden deres hva slags pels de bruker, og hvordan de får tak i den .. Skjønt de romantiserer det til de grader da, slik som det står at ulven aksepterer sin skjebne, og legger seg ned til den dør ... ække til å tro !!!! Er så enig, så enig, hva er det med folk? Det finnes jo så mange andre jakker som ikke har samme groteske historie bak seg. Hvorfor i hulkeste vil dere ha en jakke som alle vet historien bak? Hi, du finner deg en annen varm jakk enn akkurat denne. Du trenger ikke en jakke som har blitt til på en slik måte. Jeg har hh og de har mange gode varme jakker. Finn deg en jakke du kan varme deg i med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #41 Skrevet 7. september 2012 Hvert eeeneste år kommer det uvitende mennesker å spør etter denne jævla jakka! Når skal dere få inni hodet deres at det er EKTE pels på denne jakka?! Fra dyr som har blitt misshandlet! Tar deg/dere et sekund å søke opp hvordan disse dyrene blir pint til døde! Jeg har Bavac jakke. Den er varmere enn cannada goose!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #42 Skrevet 7. september 2012 Skjønner ikke hvordan noen får seg til å gå med ekte pels. Lite empatiske mennesker!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #43 Skrevet 7. september 2012 Skjønner ikke hvordan noen får seg til å gå med ekte pels. Lite empatiske mennesker! Men så er det ikke opp til deg å bestemme hva andre mennesker skal ha på seg heller da.Ikke trenger du å å plage deg slv med å prøve å skjønne det heller hvis du ikke klarer det. Er ikke det fint at du kan velge å la være å kjøpe en slik jakke om du ikke vil. Så lenge det ikke er forbudt hverken i det landet hvor de produseres eller er forbudt å selges her i landet så har du faktisk ikke noe med hva andre velger å ha på kroppen. Hadde faktisk syntes det vært enda mer meningsløst om disse dyrene døde forgjeves da og jakken må brennes isteden for at noen kan holde seg varm i den.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #44 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!) Du har helt rett ... Jeg stempler de som går med pels !!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #45 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!) Du har helt rett ... Jeg stempler de som går med pels !!! Men det må du gjerne gjøre. Problemet ditt trur jeg er at det ikke betyr noe for meg at du dømmer meg. Du blir gretten og irritert fordi du ikke får meg til å mene det samme som deg.Unødig bruk av energi spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #46 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!) Du har helt rett ... Jeg stempler de som går med pels !!! Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender ..
Catlady Skrevet 7. september 2012 #47 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!) Du har helt rett ... Jeg stempler de som går med pels !!! Men det må du gjerne gjøre. Problemet ditt trur jeg er at det ikke betyr noe for meg at du dømmer meg. Du blir gretten og irritert fordi du ikke får meg til å mene det samme som deg.Unødig bruk av energi spør du meg. Jeg blir verken gretten eller irritert jeg.. Bare påpekte at du hadde rett
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #48 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes det er håpløst når andre bruker en tråd med et helt ærlig spørsmålt til å komme med synspunkter fremfor å svare. Jeg kan dessverre heller ikke svare deg, annet enn å søke på nettsidene til firmaet for å finne forhandlere. Jeg er MYE ute året rundt. Jeg har hatt (og slitt ut) flere dunjakker. Canada Goose er så varm at jeg sjelden bruker den før kaldere enn -10 hvis jeg skal bevege meg. Den varmeste jakka jeg har hatt (jeg er en frysepinn) Kjøp deg den jakka du ønsker deg og blås i alle de andre her. Tipper at de samme folka helt sikkert har "svin på skogen" i forhold til både dyr, planter, folk (nestekjærlighet osv) osv. Mange av svarene tyder på at de ikke har noe til overs for deg eller andre som har eller ønsker seg en slik jakke. De stempler deg på grunnlag av dette. Godt kjøp til en god og varm vinter (som forhåpentligvis blir lang, snørik og kjølig!) Du har helt rett ... Jeg stempler de som går med pels !!! Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Og nips laget av Elfenben eller potensmidler laget av diverse tigerinnvoller ......
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #49 Skrevet 7. september 2012 Jeg stempler deg også som går med pels .. På lik linje som jeg stempler folk som vet de går med "blod diamanter" eller klær laget av små søte barnehender .. Men jeg gir meg F på at du bruker Nestle produkter uten å blunke ??
Tovehvit Skrevet 7. september 2012 #50 Skrevet 7. september 2012 Dere som fordømmer pelsbrukere, er dere vegiser hele gjengen eller? Kjøp den jakka du liker du, pels eller fusk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå