Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Men kan den stå oppå vaskemaskinen? Og hvordan kobles tørketrommelen ? Nå er vaskemaskinen koblet m et rør til et annet for å få vannet ut av vaskemaskinen og så er den koblet direkte på selve vannet som vi skrur på når vi setter på.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Ja den kan stå oppå vaskemaskinen. Du setter i kontakten og bruker den.
Anina Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Vi har tørketrommelen oppå vaskemaskinen. Tørketrommelen har en beholder som samler opp vannet som jeg tømmer hver gang jeg har brukt den. Hadde selvfølgelig vært lettere dersom vannet gikk rett ut, men det hadde jeg ikke opplegg til.
Audix78 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Bare et ps: hvis du ikke har tørketrommel fra før kommer du HELT sikkert til å merke på strømregninga at du har fått det....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Strømregning er helt okei, har ikke plass til å tørke klær i stuen hele vinteren . Det Blir så dårlig luft og det tar en evighet å tørke. Når mannen er tømrer bruker han mye klær og håndduker, i tillegg til å få tørket sengetøy og andre sine håndduker så hadde d hjulPet veldig!!! Tips til hvilken vi bør velge? Ca pris?
Tovehvit Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Med 3 barn i hus så elsker jeg tørketrommelen min^^ Om sommeren så setter jeg ut stativet med klær, men høst og vinter, jeg hadde ikke overlevd uten. Så de ekstra kronene på strømregninga er det absolutt verdt=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jeg er på 3. trommelen på 12 år. Har kjøpt billig dritt! nå kjøpte jeg en som var litt dyr i innkjøp, men et godt merke som bruker mindre strøm enn billig dritt. Er skikkelig fornøyd med den og den sviver rett som det er og hjelper unna med klestørken Sett den oppå vaskemaskinen. Du trenger kun en plass der vannet kan renne av + stikkontakt. Om du ikke har en plass som vannet kan renne av kan du kjøpe kondenstrommel. Da samler den opp alt vannet i en beholder som du må tømme etter hver gang. Tørketrommel står høyt på min prioriteringsliste om pengene kniper hehe
Linerlen og pipipen Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Fikk det for et par uker siden for første gang. Jeg er frelst!! lett som en plett å innstallere, sett den i vater og dytt inn stikkontakten. Gjerne oppå vaskemaskina. Kjøp sånne gummiunderlag som gjør at det står stødig. Beste investeringa på lenge.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Hvilken tørketrommel kan dere anbefale ???? Har ikke vifte på badet men har rør fra vaskemaskin som er puttet oppi et annet rør og vannet renner ut. Er d sånt rør på tørketrommelen og kanskje ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå