Gå til innhold

Noen fra Søgne eller Kristiansand??


Bugg11

Anbefalte innlegg

Noen gravide i Søgne eller Kristiansand. Bor selv i Søgne og har termin i januar. Kjenner ikke noen som er i samme situasjon som meg i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg holder til i Songdalen. Nyinnflyttet, termin 27. januar og veldig klar for å bli kjent med folk i samme situasjon i området. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke klage på formen. Merker jo jeg er gravid, men det er jeg jo helst bare glad for. :) Men jobber 100% enn så lenge - håper det fortsetter slik!

Enn du da? Vet du hva dere venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal heller ikke klage på formen. Var en del uggen i begynnelsen, men nå er jeg mest trøtt. Jobber også 100% og håper å gjøre det hele veien!! Har egentlig to jobber, men har sykemeldt meg fra bijobben - det ble rett og slett for lite med 2 dager fri i måneden ;)

 

Vi venter en jente, så det er veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. Jeg er nyflyttet til Kristiansand og kjenner heller ingen her som er i samme situasjon. Har termin ca 15.januar :) Hvor gamle er dere? Er selv 27 og dette er første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann msp84! :)

 

Jeg er også 27, 28 når gutten kommer, og det er første barnet her også.

 

Hva driver du med til daglig? Jobb eller studier?

 

Finnes det interesse for og med tiden kanskje treffes og bli bedre kjent? Hadde vært koselig og hatt flere og vagge i markens med.. Kanskje vi kan bli en gjeng etterhvert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 - blir 27 rett etter at hun blir født og det er første barn! Jobber som lærer i 6. klasse. Hva jobber dere med?

 

Tanken bak denne tråden var at jeg håpte noen ville treffes og bli bedre kjent!! Så kan vi trille nedover Markens og sitte på kafe å veksle erfaringer??!! :D

Endret av Bugg11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at vi er ca samme alder, jeg er også 28 når barnet er født :) Venter en jente her :)

 

Jeg jobber som førskolelærer nå, men studerer også på deltid, da jeg har planer om yrkesskifte etter endt permisjon.

 

Ja, jeg har letet etter tråder om noen likesinnede i Kr.sand området, så jeg er glad jeg endelig fant denne ! :) Hadde vært kjempe koselig å bli bedre kjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg jobber også som ped.leder på en småbarnsavdeling. Dette var jo nesten litt skummelt.. :)

 

Trivelig at alderen og tydeligvis interessene (til en viss grad hvertfall) er omtrent de samme! :)

 

Gi et pling noen, om dere har lyst å treffes en dag da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he he ja det var jo nesten litt skummelt ! :D

 

Jeg er med på treff jeg. Passer som regel best for meg i helger da jeg har ukedagene fullt opp med jobb og skole. Passer når som helst for min del da. (Bortsett fra neste helg, da skal vi til Sverige og kjøpe barnevogn :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å handle barnevogn da! Hva blir det? :) Vi tenker å vente til januarsalget vi - jepp, satser på at han holder seg der han skal så lenge han skal.. ;)

 

Helger er igrunn det greieste ift. treff her også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi går for en Emmaljunga Nitro City :)

 

Januarsalget ja, det har vi ikke tenkt på...! er det mye å spare?

 

Jeg syns jo det er stas å få ting i hus da, så vi har nok det meste på plass i god tid uansett tenker jeg :D å så vet man jo aldri hvordan formen er, og om jeg er istand til å være med ut på shopping så tett opp til termin.. å jeg må jo være med! hehe ;)

 

Jo men så flott, da hadde det jo vært mulig å fått til noe da hvis Bugg11 også er med :D

 

Går jo an å sende fullt navn i innboksen, og kanskje adde på facebook f.eks? Litt greit å vite hvordan en ser ut når vi møtes, med mindre vi skal gå for spionvarianten, med rød sløyfe på jakka eller noe ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tenker vi i samme gate. Har kikka litt på Emmaljunga Edge Duo - men vi har jo relativt god tid enda.. :)

 

Håper det er litt å spare på utstyr også i januar, og ikke bare på klær og sengetøy etc. Viktig med noen gode kupp! ;)

 

Facebook er sikkert ikke dumt. Sender dere en PM med navn jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var egentlig innstillt på City Cross, for jeg helst ville ha 4 like store hjul (syns det ser finest ut og er mest klassisk), men så prøvde jeg de i butikken og Nitro var bare en ren drøm å kjøre iforhold til City Cross som virket ganske tung og uhamselig i forhold. Så da var det ingen tvil om hva jeg skulle ha. :)

 

Så flott! Da skal jeg adde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Jeg er gjerne med på treff, har addet dere på facen :D Passer best for meg også i helgene foreløpig.

 

Min søster har kjøpt Emmajungle. Tror de er veldig fornøyd, men husker ikke hvilken modell de har. Vi ser litt på Mountain Buggy for vi liker å gå mye tur i skog og mark, så da anbefalte de en med tre hjul.

 

Jeg tenker også at jeg vil ha utsyret i hus før januar. Vet jo aldri hva som skjer når det nærmer seg, og tror ikke samboeren min vil ut å kjøpe babyutstyr alene.. Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Kjenner litt sånn kribling inni magen, men ikke så mye utpå. Gleder meg til det kommer og til at pappaen kan kjenne. Hun er mest aktiv på kvelden, er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner spark sånn av og til gjennom dagen, men her er det også mest aktivitet på kveldstid, gjerne når en har sunket ned i sofaen. Varierer litt på intensitet og hyppighet kveld for kveld, men regner med det er ganske normalt. Begynte å kjenne i uke 16, så pappa er ganske fornøyd med å kjenne liv han og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært i Sverige å kjøpt oss barnevogn! :) Vi kjøpte en 2013 Emmaljunga Nitro City i fargen Capri Black. Kjempe fin ! :) Vi betalte ca 7400 NOK for sportsvogn, pluss bagdel og stelleveske. Fikk også med regntrekk og paraply med :) I Norge ville det blitt ca 9500 kr. Så vi er fornøyde med å spare 2000 kr :)

 

Pappaen er skikkelig stolt og er super ivrig på å få bruke vogna :)

 

Deilig å få den på plass - da mangler vi bare noen småting, ellers har vi så å si alt i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig gøy!! Kan tenke meg at det var en fin handletur til Sverige. 2000,- er jo faktisk litt!! Sikkert deilig å ha ting i hus. Jeg skal hjem til Bergen om to helger, så da skal vi også på shopping. Er det noe utstyr eller klær du tenker at "det må en ha", men som er lett å glemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg vet ikke - det er jo de vanlige tingene, men vet ikke hvor mye man glemmer da. Jeg er ihvertfall sånn at alt av innertøy (body og strømpebukse/sokker) skal kun være ull. Skal ikke ha noe bomullsbodyer her i hus de første månedene. Så må en jo huske tepper (har kjøpt helsetepper) og gulpekluter ! :) Vi har jo kjøpt inn alt i fra badebalje til leke/stimuliteppe allerede vi. Ivrige? neida ! ikke i det hele tatt.. ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...