Jump to content
Ele

Kanskje det er flere fra Trondheimsområdet her også?

Recommended Posts

Ele

Er litt nysgjerrig, hadde jo vært koselig å kunne møtes etter hvert kanskje...?

:) Selv bor jeg i Malvik og jobber i Trondheim!

Fortsetter under...

<3 2G <3

Hei, hører til i mars 2013, men Heimdal her :D

Ele

Februar eller mars spille jo ingen rolle, hyggelig å hilse på deg frk Heimdal! ;)

*venter en liten gutt feb*

jeg skal føde på st.olav. men bor i østerdalen.

Tigerlise&Anton prøver igjen

Bor i Nord-Trøndelag, men er på ukentlige kontroller på St. Olavs :)

pod

Jeg bor her! :)

Annonse

Amberline

Jeg og!

Ele

Så fint! Skal vi si litt om oss selv også?

Jeg er en 28 år gammel dataingeniør, gift med en annen dataingeniør, med hund og katt i et hus på landet (malvik)! ;)

Var prøver i 3,5 år før vi lyktes på 3. prøverørsforsøk!

Nå svever vi på rosa skyer meg bekkenløsning og hjerter i øya!! <3 <3

Amberline

Jeg er 35 og venter nr to :) Jobber i bygg/anlegg (administrativt) og har samboer. Katt har vi også. Bor rett utenfor Trondheim, men jobber i malvik! Vi lyktes på 3dje forsøk her, kan ikke klage :)

pod

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Ele

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Da skal vi på ul samme dag! ;) Hvilken tid har du da?

Tigerlise&Anton prøver igjen

Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg :D Venter nr. 2 ca. 14. feb :)

*Snøhvit*

Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-)

Annonse

Ele
Hei! Bor på Malvik og jobber i Trondheim som deg trådstarter. Hvor på Malvik bor du? Jeg er 32 år og jobber som ingeniør. Samboeren min er 29. Vi har en sønn på 4 år som gleder seg til å bli storebror :-)

Så koselig med flere ingeniører fra Malvik da! ;) Jeg bor i Forbordsgrenda, om det sier deg noe? Du'a? Stas!! :)

*Snøhvit*

Jeg bor på Skansen, eller Storsand om du vil. Vet sånn ca hvor Forbordsgrenda er... Artig med flere Malvikinger ja :-)

pod

Å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

Ele
Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)
å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre! :P

Amberline
Amberline, så morsomt - jeg er også 35 og jobber i adm. i bygg/anlegg :D Venter nr. 2 ca. 14. feb :)

Så moro! Da har vi termin nesten samtidig jo :) Jeg har 19.02!

pod
Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne. Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)
å, så moro :) det var 14.20 om jeg ikke husker helt feil! Kanskje vi møtes i gangen? ;)

13:45 her, søren, klarer sikkert akkurat å gå glipp av hverandre! :P

Typisk! :P men vi kan jo avtale et kafétreff etterhvert hvis det er stemning for det :)

Ele

Jeg er i stemning! :)

Amberline

Foressten; har dere noen tips til butikk i Trondheim med fine mammaklær? Jeg har vært på H&M men synes det er så dårlig der... finner ingenting og klærne er store og formløse :( sukk

maimora

Hei! Etter ordinær ul hører jeg visst til her:) Jeg bor også i Malvik, og er 28 år.

Ele

Hei! Etter ordinær ul hører jeg visst til her:) Jeg bor også i Malvik, og er 28 år.

Så morsomt, like gammel og samme plass!! :) Men ser du har noen unger mer enn meg da! ;)

maimora

Er du oppvokst her? Da har vi jo sikkert gått på skole sammen.

Ele

Er du oppvokst her? Da har vi jo sikkert gått på skole sammen.

Nei vi er begge innflyttere! :€