Jump to content
Ele

Kanskje det er flere fra Trondheimsområdet her også?

Recommended Posts

Ele

Er litt nysgjerrig, hadde jo vært koselig å kunne møtes etter hvert kanskje...?

:) Selv bor jeg i Malvik og jobber i Trondheim!

Fortsetter under...

<3 2G <3

Hei, hører til i mars 2013, men Heimdal her :D

Ele

Februar eller mars spille jo ingen rolle, hyggelig å hilse på deg frk Heimdal! ;)

*venter en liten gutt feb*

jeg skal føde på st.olav. men bor i østerdalen.

Tigerlise&Anton prøver igjen

Bor i Nord-Trøndelag, men er på ukentlige kontroller på St. Olavs :)

pod

Jeg bor her! :)

Annonse

Amberline

Jeg og!

Ele

Så fint! Skal vi si litt om oss selv også?

Jeg er en 28 år gammel dataingeniør, gift med en annen dataingeniør, med hund og katt i et hus på landet (malvik)! ;)

Var prøver i 3,5 år før vi lyktes på 3. prøverørsforsøk!

Nå svever vi på rosa skyer meg bekkenløsning og hjerter i øya!! <3 <3

Amberline

Jeg er 35 og venter nr to :) Jobber i bygg/anlegg (administrativt) og har samboer. Katt har vi også. Bor rett utenfor Trondheim, men jobber i malvik! Vi lyktes på 3dje forsøk her, kan ikke klage :)

pod

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.

Menstermin 10.02, men på UL i uke 12 mente de at jeg var en uke lenger på vei. Rutine-UL er 13.09, og er kjempespent på å se den lille luringen :-)

Ele

Bor i Trondheim. Er 22, samboeren er 30. Dette er første barn for oss begge, satt etter 5pp. :-) Holder på med første semester av 2-årig mastergrad, og håper på et greit svangerskap sånn at jeg får gjort unna alle eksamener til jul. Ellers har jeg allerede gått ut i "tvungen" permisjon fra deltidsjobben som flyvertinne.