Gå til innhold

Kanskje det er flere fra Trondheimsområdet her også?


Ele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foressten; har dere noen tips til butikk i Trondheim med fine mammaklær? Jeg har vært på H&M men synes det er så dårlig der... finner ingenting og klærne er store og formløse :( sukk

 

Prøv bebito på baksiden av Solsiden, tror det er ved siden av HiFI klubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby

Trondheims jente her.:) Bor på Heimdal/Saupstad. God form og bare går å venter på ord.UL!!! :D Men den er ikke før om 3,5 uker!! Leeeenge å vente!!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå ble det stille her ja folkens... så det var en tråd her hvor det er opprettet en facebookgruppe for gravide i Trondheimsområdet... er dere medlem der eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på UL og fått sett en sprek jente som er sprellende aktiv :) Ny termin 22 februar - bare tre dager forskjell fra min egen termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente i magen! :-) jeg er ikke med på facebookgruppa (ennå), vet noen om den gjelder termin hele 2013/ første kvartal e.l? Greiest å forholde seg til folk som har termin ca samme tid syns jeg :-)

 

Hva syns dere om å møtes en gang før jul? Eventuelt rett over nyttår? Tenker det kan være trivelig å møtes en gang før vi er fødeklare hele gjengen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes treff før jul hadde vært trivelig :) De fleste er vel i jobb slik at vi bør få til å kveldstid / ettermiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke det, men er stort sett fleksibel. Gubben jobber til 8 annenhver uke, men det finner vi ut av damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...