Gå til innhold

Presenter deg!


LillePipp

Anbefalte innlegg

Jeg er 31 år, gift med mann på 38 år, og vi venter nå nr 2 ca. 5. mai. Har en nydelig jente på 2 år fra før sammen, som enda ikke vet hun skal bli storesøster. Vi bor i hus utenfor Oslo (Fornebu), og har også hund, bil og full pakke :)

 

Er mye mer kvalm i dette svangerskapet, så har nedtelling til 2. trimester hvor vi endelig kan fortelle og forhåpentligvis kvalmen har gitt seg litt.

 

Jeg bestilte tidlig UL i forrige svangerskap, og skal gjøre det samme i dette! Fått fødeplass på Riksen -kanskje jeg ser noen av dere andre der i mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 år, samboer 39 år, bosatt utenfor Bergen. Har 3 barn fra før, på henholdsvis 8,5 og snart 1 år. En stor overraskelse med spire i magen igjen, og med en grusom kvalme er ikke den store gleden helt på plass... Kommer nok når ting har sunket inn og kvalmen avtar. Er hjemmeværende med minsten, så det er travle dager. Sa jeg trøtt??? Glad småen sover godt på dagtid! Samboer tok det med fatning, og er vel den av oss som tok det lettest. Termin er vi ikke sikre på, men medio mai tror vi. Kanskje han/hun kommer på min bursdag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hejhej!

 

32åring svensk tjej som bott i Oslo 3,5 år.

Väntar mitt andra barn i början av maj 2013, om allt går bra.

Har en dotter född i februari 2012 sen tidigare.

 

Hoppas på BIM-träff i Oslo senare i svangerskapet! Var hyggelig med BIM-träffar forrige svangerskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Jeg er 26 år, gift med en på 33 og vi bor i Oslo. Fødte en deilig jente mars 2011 og vi venter nå nummer 2!

 

Gleder oss stort, hadde ikke tenkt å begynne å prøve før nærmere jul, men her funker det tydeligvis bare å prate om det, så får være forsiktig med hva jeg sier etter termin 19. mai...

 

Jeg er iferd med å gå bra bachelor til master, studerte mens jeg var gravid sist også, og tok eksamener samme semester, gikk helt greit det, så satser på samme nå! Eller kanskje ikke, hadde vært deilig å bare ha fri og tid med den minste, var litt tungt å dra frem skolebøkene når jeg heller kunne sitte og stirre på det vakre vesenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle med bolle:)

 

HYGGELIG!

 

Jeg er 31 år og gravid og skal ha medio mai, foreløpig termin 13. Var på UL forrige uke og så et lite nydelig hjerte som slo. Vi har å hatt en del sa og ma. Kjenner at det har tatt på og klarer ikke helt å slippe gleden løs. Vi skal på ul igjen om 3 uker og håper at jeg da kan finne roen. Har to engler fra før på 9 og 5 - så dette blir atpåklatten ;) Veldig velkommen! Det er stas å være på bim igjen - lenge siden sist. Hadde mye glede av nettverket da jeg gikk gravid med de to andre.

 

Håper det blir slik denne gangen å.

 

Nyt kvelden alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 31 år, venter nr 2. Har en gutt som akkurat fyldte 5 år.barnet var planlagt.. Ihvertfald litt. Jobber på sykehjem. Termin er 22 Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg er 27 år, fra Sandnes. Har en nydelig gutt på 1 år fra før og nå venter vi nr.2 ca. 21.mai :) Blir gøy (og travelt) med to tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 30 år og venter mitt tredje barn. Planlagt.

Gift med hus, hytte, campingvogn, katter og hunder.

Termin 22 mai. Symptomer: Kvalme, ømme store bryster, og min mann vil kanskje legge til humørsvingninger siste uken ;)

 

Magen er på plass, så ikke så lett å skjule det lengre....

 

Gratulerer til dere alle. Ser frem til å bli bedre kjent med dere,

aldri vært på "gravidforum" før, så dette blir spenende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er 28 år, er gift med gård,campingvogn,SUV, katt og hund:)

har to barn fra før på 4,5 og 6 år, så dette er da nr.3 og godt planlagt:)

 

Har foreløpig termin 27 mai, har hatt kvalme i to uker nå, ømme/voksende bryster og humørsvingninger inn i mellom;)

 

Magen er på plass og dermed ikke så lett å skjule lenger, så fortalte det til barna i dag og de var sikker på at vi bare lurte de selv om de hadde sett at magen til mamma hadde blitt annerledes;)

 

Gratulerer til alle maispirer, vi går en spennende tid i møte enten det er nr.1 eller 4:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

 

Jeg har termin rundt 15 Mai så da er oddsen stor for at det faktisk blir et Mai barn ;)

 

Jeg er veldig etablert med alt det som følger med. Vi har ett barn som straks er 2 år.

Endret av Snufla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hallo!

 

41 år, bor på Skjetten (Akershus), jobber i Oslo, opprinnelig fra USA...

 

foreløpig termin 9. mai, har en gutt på snart 2 år som ble født dagen etter min 40-års dag :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;) Jeg er 31 år, bosatt på Skjetten (Akershus) og jobber på Lysaker. Er lykkelig gift og har en skjønn sønn på 17 mnd.

Vi venter vår nye bamsemums 13. mai, og venter spent på ul og kanskje et svar på om det blir lillebror eller lillesøster ;)

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 30 år, i fra Bergen.

Venter vårt 3. barn. Skulle egentlig begynne å "prøve" i aug/sept, men kom vel egentlig aldri så langt... Tok ut spiralen midt i aug og har vel nesten blitt gravid dagen etterpå (som legen min sa). Pga div "komplikasjoner" har jeg allerede vært til 4 forskjellige ul i 4 forskjellige uker, og har fått 3 forskjellige terminer; 19., 21. og 25 mai. Så jeg er veldig spent på hvilken termin jeg får på den ordinære ul i uke 18. :) Heldigvis ser det ut til at ting går litt bedre nå, jeg er ca 12+4, og skal snart begynne i jobb igjen etter en liten "borte-periode". :)

 

Er det andre fra Bergen her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ei frå Bergensområdet, termin 29.5. flytta i dag frå 26.5. så får vi sjå kva det blir til slutt.

 

Gift, har hus, jobb, bil og katt og håpar å vera klar for dette når førstemann kjem til verda. Er godt vaksen med mine snart 37 år. Men like uerfaren og forvirra som dei fleste andre som ikkje har gjort dette før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg er snart 30, fra Oslo, (snart) samboer med kjæresten på 34, og er gravid med vår første. Termin 24. mai (ca). En STOR overraskelse, vi ble kjent i sommer og dette var ikke planlagt, men vi har bestemt oss for å prøve å satse. Veldig forelsket, veldig spent, glad og litt redd... Kan ikke så mye om dette, så håper noen mer erfarene kan komme med råd :)

 

Jeg er 33 år og også fra Oslo! Ikke så mange i 30 årene fra Oslo her inne.

Min beste vennine kom i din situasjon når hun var 30 og har akkurat fått numer to. Å er kjempe lykkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år fra Oslo!

Har fast jobb, samboer, flott leilighet og allt er på stell!

Denne gangen. Var ikke slik sist ;) Men det gikk strålende det og :)

Har foreløbig termin 31 mai.

Har allerede en jente på 10 år, så gleder meg til å få en til.

Hyggelig å lese om dere, å gleder meg til å høre mere i mnd som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei hei:)

Jeg er 23, mannen min er 26 og vi bor like utenfor Oslo:)

Vi har en gutt fra før, på 20 mnd.:) og gleder oss stort nå til jenta kommer:)

Termin 8.mai!

Jeg jobber deltid på sykehjem, siden vi har prioritert at vi vil ha barna hjemme til de er 3 år..:)

Vi har også eget hus, bil, hund..:):-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år og bor på rosten i Trondheim. Samboer med barnefaren som er 29 år. Vi har ingen barn fra før, og venter ei jente 30 mai :)

Jeg er sykepleier ved nyfødt intensiv, og jobber for fult enda iallfall.

Glær mæ veldig, å bynne å bli litt utålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei.

 

jeg er 32 og bor på sørlandet. er samboer og vi har ei datter fra før som er nesten 6 år.

 

jeg har vanskelige svangerskap og er derfor sykemeldt 100%

 

har termin 30 mai forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...