Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 Er 5 år siden jeg gikk ut fra videregående men jeg hadde ikke planer om å studere da, så jeg har rota vekk vitnemålet og aner ikke hvilke fag jeg har (timeantall osv). Har videregående fra yrkesfag. Ligger de på nett eller kan skolen ha de?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 (endret) Bare å ringe eller sende mail til skolen du gikk på det, de skal ha det i arkivet. Alle skoler har det. Endret 26. august 2012 av Scania
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Skolen din har det. På vår skole må man betale et gebyr (300 kr) for å få et duplikat. Det må skrives ut og signeres av rektor, så det raskeste er nok å ringe først for så å hente det etter avtale.
Mami_ Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 Hvis du bare skal se på vitnemålet, og ikke skrive det ut og sende inn, kan du logge inn på samordna opptak sine sider. Der logger du inn på samme måte som hos skatteetaten, lånekassen, altinn osv med koder på mobil/fra skattekortet. Da kan du gå inn på bakgrunn og se elektroniske vitnemål:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå