Gå til innhold

Er det vanlig at barnevogner kommer på salg i januar?


hjerter4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svært sjelden det er noe fast på det. Varierer jo veldig fra butikk til butikk om de har noe igjen på lager til salg. Det er sjelden at alle vognene blir byttet ut til nye i januar, så da blir det gjerne en smidig overgang mellom de forskjellige årsmodellene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk opplyst på en barnebutikk at det blir en noen vogner på salg - spesielt hvis 2013 - modelllene har annen farge enn 2012 vognene. Jeg skal vente til salget. Finner jeg ingen på salg, så kan jeg i hvert fall kjøpe en 2013 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden 2013 mod er i butikk så tidlig :) Så vi som venter i februar bør nok kanskje gå for en 2012 mod for å ha vogna klar til mini kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogner kan gjerne ha 8 uker bestillingstid har jeg hørt, så jeg kommer ikke til å vente til nyåret, da blir jeg stress! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å vite. Vi hadde tenkt å vente til januar, men da gjør vi ikke det alikevel. Termin helt i slutten av februar.

 

Bilsete da? Noe å spare på det? Tenker å kjøpe Maxi Cosi. 8Hva er forresten forskjellen mellom vanlig og Pepple?) Det kjøper vi nok i januar uansett. Trenger det jo ikke før, men er greit å ha det montert og klart i bilen litt før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å vite. Vi hadde tenkt å vente til januar, men da gjør vi ikke det alikevel. Termin helt i slutten av februar. Bilsete da? Noe å spare på det? Tenker å kjøpe Maxi Cosi. 8Hva er forresten forskjellen mellom vanlig og Pepple?) Det kjøper vi nok i januar uansett. Trenger det jo ikke før, men er greit å ha det montert og klart i bilen litt før termin.

Jeg betalte 2500 med base på Barnas Hus for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at den er over. Torhov vet jeg ikke hvor er, men regner med det er på Østlandet. Jeg bor på andre siden av landet ;) Det var jo en kanonpris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at den er over. Torhov vet jeg ikke hvor er, men regner med det er på Østlandet. Jeg bor på andre siden av landet ;) Det var jo en kanonpris!

Jeg bor i Trondheim, men veit ikke om de har det der oppe da, du får sjekke på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele, etter ditt tips har jeg i dag vært på torshov og kjøpt inn base og sete på tilbud! Jippi! :-) fantastisk å spare der man kan, og det kribler i magen av å kjøpe ting til den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ele, etter ditt tips har jeg i dag vært på torshov og kjøpt inn base og sete på tilbud! Jippi! :-) fantastisk å spare der man kan, og det kribler i magen av å kjøpe ting til den lille!

Så bra!! :D Glad I could be of assistance! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...