Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hazel82, blir så spennende! :) lurer på hvor mange pp som må til før det klaffer, jeg studerer og håper på å få på sommeren. Blir glad uansett når det måtte klaffe da selvfølgelig! (hvis det klaffer, man vet jo aldri :( )

hvordan går det med aksjelegginga her da folkens?:) vi må jo snakke om nooooe i ventetiden.. hehe..:P

forteller dere til gubben at dere har el eller bare legger ann på han? hehe

Jeg blir også med her med IKM 18.09. Vi prøver på vår første, dette er andre pp. EL testen viste svak strek idag og aksjer er lagt inn :)

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Ringfinger, håper! nettopp tatt hsg, satser på at det gjør susen denne gangen!

Krølla86

Frkena

Annonse

Jeg melder meg inn her, jeg! :) Jeg har ikke vært med i en IKM-gruppe før, men jeg har fulgt litt med i tidligere uker. Vi har prøvd på nr 2 i et halvt år nå, så nå syns jeg virkelig det er på tide at det skjer noe.. Satser på full klaff denne måneden.

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Krølla86

Frkena

Endret av Bittelittstor

ooookey, vi er ikke der, jeg har tatt gyn prøve før og etter mens, hsg og blod/hormonprøver... han har lev. 2 sædprøver, fått påvist dårlige svømmere..:( lurer litt på hva veien videre blir jeg... noen som har noe peiling?:P

Annonse

men pergotime, hvorfor har du tatt det? pga dine egg eller han sin sæd? (ikke peiling på det jeg)

oktobergull: ja, vi har snakket med legen, skal til han i slutten av sept. og mener han sa neste ble fert. klinikk, men jeg husker lissom ikke heeeeelt hva han sa...

det er usikkert om den ene egglederen min er tett eller ikke (føler ho tok i formye kontrastveske så de ikke kunne se det) men... hva gjør de om jeg har en tett og en normal?

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Hadde antakeligvis el på lørdag/søndag, så jeg hører til i ikm uke 37 tror jeg.

Så da har jeg 31 eller 32 dg syklus denne første syklusen etter fødsel.

Lykke til her inne!! :)

Ringfinger: det er eggløsningsstimulering. Jeg har en kompis som også har dårlige svømmere. De har nå to barn ved hjelp av prøverør og vurderer å prøve på det tredje snart :)

Lenge siden jeg har skrevet her nå. Hadde antakeligvis el på lørdag/søndag, så jeg hører til i ikm uke 37 tror jeg.

Så da har jeg 31 eller 32 dg syklus denne første syklusen etter fødsel.

Lykke til her inne!! :)

lykke til :)

idag er jeg på cd 12-13 tror jeg, hadde litt slim med litt blod i. har dette innimellom rundt eggløsning. så her skal det legger aksjer:)flere som bruker å ha d?

Endret av Frkena

Lurer på om jeg forsiktig melder meg inn her! Ikke vært så aktiv på forumet, men har vært innom og snoket litt fra tid til annen;)

Jeg er 24år og dette er første prøveperiode på første barn! Veldig stas! Syklusene mine har variert fra 27-31 dager, så skal ha EL i disse dager.. Pleier ikke ha noen symptomer, så driver for harde livet med CB digitale EL-tester om dagen. De har foreløpig ikke vært positive, men vi gjør da noen forsøk for det;) Sambo like spent som meg..!

Puh, dette ble langt, litt pratesyk her på kvelden visst;) Skriver fra mobil, så om noen kan være så snille å lime inn meg på listen? Tar utg.pkt. i min lengste syklus og har da IKM lørdag 22.sept!

Gleder meg til å følge dere, jenter!

Hei på dere,

Har fulgt med litt, og tenkte det var på tide å melde meg inn.

Tror jeg hører hjemme her. Men er veldig usikker på hvilken dato. Vi kan jo sette meg opp på 21. Vi begynte prøvingen i juli, men jeg har veldig ustabil syklus så dette er ikke lett.

Vi håper på nr 2 har en på 2,5 fra før.

Gleder meg til følge dere videre og ønsker alle masse lykke til ;-)

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

Fredag 21

LHE

Lørdag 22

Frøkenstrøken88

Søndag 23

Krølla86

Frkena

Vet ikke hva det er med min data men jeg får altså ikke kopiert og limt inn så kan noen legge meg til 19?? Er no i 4pp og er veldig klar for at noe kan skje :P Hadde jo passet perfekt om tr ikke dukket opp den 19 siden vi har bryllupsdag 20 ;) Men jeg har faktisk ikke motet oppe denne mnd men vi vet jo aldri :) Håper no at flest mulig slipper unna tr denne mnd og at det blir mange flotte spirer :)

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Tolle86

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

Fredag 21

LHE

Lørdag 22

Frøkenstrøken88

Søndag 23

Krølla86

Frkena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...