Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mandag 17

Tirsdag 18

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

GRAVID <3

Tante Rød

Har aldri laget en sånn ikm liste før, men en gang må jo være den første:)

Her kom tr 5 dager for tidlig, har ikm i dag, men nå er hun strax borte igjen etter 6 dagers besøk. Er første mens etter forrige fødsel, så er glad jeg nå har noe å gå ut i fra. Har lange og uregelmessige sykluser, så jeg går utifra gjennomsnittet på 35 dager, blir da ikm onsdag 19 sept.

Nå skal mannen få gjennomgå, hehehe, blir helgardering framover fra og med helga tenker jeg ;) Klaffer det ikke nå, så blir det mest sannsynlig en pause et par måneder, da det blir veldig stress med en juli/august baby for oss pga jobben.

Lykke til dere som etterhvert joiner meg her inne, og alle dere andre så klart :D

Fortsetter under...

Tror jeg våger å melde meg på her jeg også :) Jeg er i min 16 pp og venter tr om en-to dager. Har ikke prøvd aktivt siden pp 13. Uke 38 blir min første tr etter endometrioseoperasjon 11.sept hvor jeg skal fjerne ene eggstokken bl.a.. Har et lite håp om å kunne klare det på naturmåten hvis den gjenværende egglederen og eggstokken er fine.

Blir nok ikke gravid nå siden de skal skylle alt som er når jeg er ei uke dpo, men moro å være med i ei ikm gruppe igjen.. Hvis ikke alle blir på tjukka denne gang så håper jeg å bli kjent med noen som blir med meg over i neste ikm gruppe :)

Her ser det ut til at IKM blir 18. september, sluttet på Evra plaster for en måned siden, og fikk min første vanlige mens i dag, spent på hvor lang syklusen min blir, og hvor lang tid det tar før kroppen blir normal igjen :-P

Så koslig at det kommer flere inn her :) Jeg skulle gjerne satt dere opp på lista, men jeg får ikke limt den inn.....kopierer og skal lime inn, men da kommer ikke lime inn som et alternativ... kanskje noen andre kan hjelpe? Skjønner ingenting jeg, greide det jo sist...

Sorry jenter, jeg er knalldårlig med data! (Og stuptrøtt, kan jo ha noe med saken å gjøre, hehe :)

Annonse

Hm, må si jeg er forvirra her, trodde jeg fikk TR for noen dager siden, men har bare vært noen små dråper på papiret, og lite ellers.. Har heller ikke hatt de samme smertene som vanlig.. Bare litt første kvelden.. Føler meg 'tung' i magen, og er til tider småkvalm, kan jeg ha fått ei festeblødning? Er ikke sikker på hvor lang syklus jeg har, siden jeg nylig har sluttet på prevansjon.. Så vet ikke helt når det vil evt gi utslag på en test.. Tok en test tidligere i uka, men den var selvfølgelig negativ ( var altfor tidlig uansett, hehe).

Må vel bare vente og se, uansett godt å bare få det ut her :-P

Så spennende Hazel82! Jeg har aldri hatt festeblødning, men det kan jo være det utifra det jeg har lest tidligere. Blir spennende å se!

Kan jo være at du er gravid og har skjøre slimhinner...

Krysser fingrene for deg:) Skjønner godt at du er spennt!

Her hadde jeg en vanlig første mens etter fødsel, bare at jeg hadde nesten ingen smerter og jeg bruker å måtte ty til paracet og ibux et par dager. Så deilig om det fortsetter smertefritt:)

Helst at mensen uteblir en laaang stund pga babyer for oss da;)

Begynte å blø litt kraftigere i morges, så er nok TR som er kommet på besøk. Men får se det positive, at kroppen kanskje kommer seg raskt etter årene med plaster :-)

Blir spennnede å følge med dere andre her inne, kjekt å ha en plass en kan diskutere slik, da det bare er ei venninne av meg som vet at vi har startet prøvingen ;.-)

Da er jeg tilbake her... vedmodig og med nytt mot...

Mandag 17

Tirsdag 18

Hazel82

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Ringfinger, håper! nettopp tatt hsg, satser på at det gjør susen denne gangen!

GRAVID <3

Tante Rød

Annonse

ja, det jeg egentlig skulle skrive var også at: er det noen her jeg "kjenner" fra tidligere?? eller er det bare meg igjen kanskje...? har vært inaktiv her leeeenge nå, i håp om å klare å tenke på andre ting.. google har blitt flittig brukt istedenfor..!

Hei tror jeg hører til her med ikm uke 38 jeg og :) er helt ny her på forumet, men virker godt å ha et sted man kan "lufte tankene litt." Vi er i første pp nå, og har ingen barn fra før, så dette blir spennende! :D kan jo si litt om meg selv, er 26 år, samboern er 29, vi har snakket om at vi ønsker oss barn nå en stund og er klare for å begynne å prøve!

Er det noen av dere andre som prøver på nr 1 også?

Krølla86, vi prøver på nr en, har gjort det lenge nå, så har begynt utredning og hele pakka(skrekk!) selv er jeg 25, han 29. :) du må skrive deg opp i lista:) kopier den og skriv ditt navn så poste på nytt:)

Ringefinger, det er jo bra at du skal til utredning og kanskje finner måter å løse det på :)

Får ikke til copy/paste på listen, noen som kan legge meg inn søndag 23? (mulig jeg som gjør noe feil :P )

Blir spennende å se fremover om det blir noen positive tester her :D *håpe*

Mandag 17

Tirsdag 18

Hazel82

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Krølla86

GRAVID <3

Tante Rød

Jo, første utrednings time var i mai, så en Stund siden.. Det var jo sommerferie mellom alt og det forsinka jo min hsg fra mai til i går... Men nå er det vell ikke fler prøver...(?) har tatt blodprøver generelle og omfattende, og hsg.. Gubben to sædprøver.. Fadern at de slipper med så lite.. Nå er det bare å vente til ikm og slutten av september på timen...

litt om meg, er ei jente på 28 år, har en hærlig liten gutt som er 1 år og 7 mnd:) nå vil vi starte å prøve på nr 2, er i 1 pp. sist gang tok det 2-3 pp. men man vet jo aldri hvor lang tid det blir å ta. håper virkelig på ett søsken her :)

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Krølla86

GRAVID <3

Tante Rød

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Onsdag 19

Wilma + baby

Torsdag 20

White*Angel

Fredag 21

Lørdag 22

Søndag 23

Krølla86

Frkena

GRAVID <3

Tante Rød

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...