Gå til innhold

Å, tenk at de første i klubben har født alt!


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med resten av oss?

 

Jeg merker godt at jeg er spent nå, snart på ukedagen sistemann ble født, lillegutt i magen har skrudd seg godt ned i bekkenet, og det begynner å bli tungt å gå gravid.

 

Men egentlig har jeg ikke noen feeling på at det blir prematurfødsel denne gangen. Selvom jeg tar meg selv i å se etter slimproppen hver gang jeg er på do hehehe

 

 

Her må det gå enda to uker da, hvis jeg skal få godkjent hjemmefødsel. Og jeg vil jo det. Samtidig som jeg egentlig bare vil ha ungen uuut. Hahahaha.

 

Man blir litt smårar sånn på slutten... Men jeg er iallefall glad det er litt kjøligere nå, begynte å få en del vann i ben og fingre nå siste uka, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg synes også det er rart/gøy at det allerede er noen i septemberklubben som har født :) Jeg har termin 8. september, men dette er første mann så da er det vel normalt å gå noe over tiden?! Min mor har født alle barna før tiden, og har aldri gått lenger enn til 36-37 uker, så lurer på når tid min lillegutt har tenkt å komme til verden. Har så smått begynt å pakke bagen til sykehuset :) Kjenner på meg at tiden fremover blir SPENNENDE!!

Jeg har også begynt å få en del vann i ben og fingre, spesielt den siste uka. Har også hatt litt mens-murringer. Merker det begynner å bli lite plass i magen, da jeg må opp 2-3 ganger hver natt for å gå på do :P

Jeg vil også ha gutten min uuuuut! Kom, kom, kom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med på dere, alle sammen :)

 

Skjønner godt dere begynner å bli klar for å møte den lille i magen nå.

 

Var igrunnen ganske klar for baby og litt sliten av å gå gravid denne gangen, meeen hadde virkelig ikke trodde veslejenta skulle komme sååå tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 4 sept og fikk vite på UL at gutten endelig har snudd seg til hodeleie så nå et det bare å vente. Lykke til alle sammen, det blir spennende å høre deres fødselshistorier etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i terminklubben!! Da forsvinner den ikke like fort;) evnt dobbelpost!

 

Æsj, dere kommer alle til å føde lemge før meg, jeg har jo faktisk fem uker igjen til termin! Prøver å ikke bli utålmodig,mmen vanskelig nå, altså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er kjempe misunnelig på dem som alt har født..........

Her ligger tulla med hodet ned som hun har gjort siden uke 32, presser mer og mer ned i bekkenet, noe som ikke er like behagelig hele tiden.

Sover fortsatt kjempe dårlig, så litt tidlig fødsel hadde ikke vært dumt.

Mannen skal bort i helgen, da kan hun godt vente, men etter det er det bare å trå til.........er jo 3,5 uker igjen, men, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad du har bebbissen inne litt til, tross ubehag;) Min 1. og eneste ble tatt ut snarvien i uke 34, og det er IKKE å misunne! Hadde maks ubehag jeg også, tidlig svangerskapsforgiftning m.m., sov sittende i tre måneder p.g.a. vann i lungene da jeg lå osv., så ta det med ro! Fødselen kommer, vær fornøyd med det;) Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker mye på det at nå er det snart slutte på august så er vi i termin mnd :) har ikkje termin før 20 sep. men nr 1 kom i uke 38 og hadde 2 cm åpning når eg var på sjekk i uke 37 med mye mas rier.

er nå i uke 36 og tenker på at det kan faktisk skje når som helst :)

er veldig klar for og møte babyen nå :) skal på ul i morgen og sjekke hvor stort barn eg får. nr 1 var 3900 og kom jo før termin så spent på om det blir en kjempe baby. litt nervøs for det.

eg var selv 4600 og BF 4500 så sjangsen er stor :(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...