Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hej Athine,

vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :)

Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da...

Hvor bor dere nå?

Hej Athine, vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :) Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da... Hvor bor dere nå?

Vi bor i nabobyen så ikke så langt unna, men er jo litt rart å bytte by uansett. Leiligheten var fin, men mange om beinet så får håpe vi får den :) Den var jo super sentral, eller nesten alt er vel sentralt i Halden ;)

Hej Athine, vi trives veldig her i byen, ganske mye mer barnevennlig enn leilighet på Majorstuen :) Foreldrene til mannen bor her, så deilig å ha litt familie i byen, - og ha tilgang på barnepass :) Er jo ikke så mange tilbud her som i Oslo, men absolutt verdt det, syns vi da... Hvor bor dere nå?
Vi bor i nabobyen så ikke så langt unna, men er jo litt rart å bytte by uansett. Leiligheten var fin, men mange om beinet så får håpe vi får den :) Den var jo super sentral, eller nesten alt er vel sentralt i Halden ;)

Da flytter vi til Halden om kort tid :)

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Hei:-) slenger meg med her jeg. Vi fikk en gutt 11januar 2012 og kjenner ingen i Halden utenom svigers, så hadde vært supert å møtt noen andre som har eller får barn:-) jeg er 28 og har akkurat flyttet hit fra Oslo, så dette blir spennende!!!

hei du :)

er ny her i halden jeg også.. flyttet fra oslo .. er 32 og har termin i april.. så hadde vært koselig blitt kjent med noen her, kan bli en smule kjedelig til tider da alle man kjenner er igjen i oslo..

Hei Ida, Jeg har termin 12. mars 2013, så ligger noen mnd. etter deg.. Men bor i Halden :) Vi flyttet hit i fjor, så er ganske fersk i byen jeg og.

Er dette din første?

Send melding om du har lyst å ta en kaffe og gravid-skravle litt da :)

hei :)

jeg er ny i halden og har termin i april :) hadde vært koselig og blitt kjent med noen her.:)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...